Porsche Gasburners
Ik ben benieuwd waar dit setje op gaat uitkomen ... :rolleyes:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...sspagename=WDVW Op Spa lag vorig jaar ook een setje Gasburners,voor 2000 Euro !! (thanks Peggie voor het lenen van de foto !!) Ik weet nog een NOS setje (van 5 !!) in Frankrijk te liggen,ook voor 2000 .... |
doen me niks, vind ze niet mooi
|
ieder z'n smaak :D
http://members.rennlist.com/911pcars/WheelWts.html O ja,1 Ilbs (pound) is 453 gram ... Gasburners wegen 9,5 pound,een fuchs bijna anderhalf keer zoveel :p |
Ben het met Jaap eens : dommig uiterlijk
Maar het gewicht is ideaal om mee te dragracen onder je luchtgekoelde voiture |
onder een 911R zien ze er ook niet uit,maar onder een type3 squareback
(thanks again peggie) of type34 .... |
|
Vind het een mooie Square maar vind de velgen niet zo!!
Wie sjopt er voor mij Fuchsen onder de Square. Thanks |
foei!wat een geld vor die wielen, en dan vind ik ze nog niet eens "zo!"
of ben ik nu een domme leek?? :rolleyes: gepolijste fuchsen bijvoorbeeld, vind ik veel mooier... en de fuchsen zijn dan ook nog eens 1100 goedkoper... {polijst-polijst} :) |
Ik vind ze dus ook vetter dan Fuchsen, maar dat is smaak denk ik, Zeker onder die varaint, erg netjes!
|
|
;) |
Quote:
Kapitalistisch :p |
Erg mooie set wielen. Maar... kom je dan op Das Drag Day aangereden is het 'idee' van zeldzaam wiel meteen naar de knoppen.
Wordt je bijna platgegooid met die dingen. Net als Gert zegt: ideaal voor de racerij. Cosmics waren er dan weer vrij weinig ;) Nog wel een leuke foto van Gasburner.net: (schnapps-glaasjes in de boutgaten en de Sonnema in de cooler :cool::cool: ) |
Quote:
Thanks Hans !! Heb besloten hier maar even op te gaan meebieden :o |
Quote:
zal best netjes staan onder de variant :biggrin: :biggrin: word die trouwens weer groen ?? of een ander kleurtje ? |
Quote:
die foto wilde ik net gaan plaatsen! het is een gasburner van den bob (bbt) en die fot is dacht op een jaar of 2 terug gemaakt op de beurs in mol |
Quote:
Sonnema Beerenburg, in sûpke op syn frysk! |
Quote:
dat vrees ik ook ja,en anders hebben we altijd de Cosmics,GT's of 16" Fuchsen nog Quote:
Hij blijft zijn orginele kleur,ook omdat het dashboard en dergelijk nog in nette staat is. |
Quote:
Geen dank! :biggrin: |
Quote:
Ook deze zijn weer aardig uit de klauwen gelopen, neem aan dat het te gek werd als je alle verzendkosten er weer bij gaat doen e.d.... |
Tis iig niks qua gewicht in vergelijking met andere velgen .. das weer het voordeel van 4,5 kg per velg .
|
ik heb meegeboden tot $1100,- ...
ook omdat vanwege het lage gewicht de transportkosten wel meevielen ;) |
Quote:
beetje kut dan dat het voor die paar dollar meer weg gegaan is...nu op zoek naar de volgende set dan, als ik wat ziet dan laat ik het weten...maar dan stuur ik het wel naar je pb scheelt misschien weer wat bieders... |
shit zag dat het wel meer dan een paar dollars waren dacht dat het 1108 was maar is ergens 1400m ofzo....ff wakker worden....
|
Ik ga tijdens de VW Nationals wel eens snuffelen ... kweet nu dat er in Frankrijk veel meer is (en ligt) dan ik dacht ;)
|
Quote:
ja,en nu zat/lag ik te slapen .. :o http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=151167 Thanks Hans,ik heb hem een serieus (hoop ik) voorstel gedaan !! |
Quote:
Als tie het serieus genoeg vind kun je ze 2 april ophalen ;) |
En de banden raak je wel weer aan mij kwijt ...
|
Quote:
banden ga ik zelf oproken onder de RS ... lekkâh puh :p @bussie,dat zou inderdaad zomaar kunnen !! |
Maar niet in de regen als je slim bent
A539 zag ik net op een andere foto .. een van de slechtste voor in de regen Maar onder de RS zijn ze eerder verdroogd dan versleten :D |
Quote:
mooi !! Dat geeft het driften weer een extra hoog fun gehalte :D Quote:
daar heb jij weer gelijk in :o |
ik lees net in de volksworld dat die mannen van JGE (ook van de radars) met repro gasburners gaan komen! premiere op de volksworld show
|
Quote:
Wel cool als je het geld ervoor hebt! Wat voordeel is dat niet 'iedereen' ermee gaat rijden. Randers had ik toen ook vaker onder auto's verwacht, maar valt 'mee'. Maar dan kom je op Das Drag Day en zijn ori Gasburners weer geen zeldzaamheid :) |
gasburners onder een waterkoker, dat had ik nog niet eerder gezien.
is eigenlijk best wel cool |
Quote:
ai!!zow! ik neem terug dat ik ze niet"zo"vind, dit is wel erg cool zo.. :eek: |
Quote:
hmmm,op thesamba kwam ik deze al tegen ... worden volgens mij in Frankrijk gemaakt. Dit zijn zo te zien geen orginele ... velgrand is wat breder,en ook de spaakjes tonen breder. http://thesamba.com/vw/forum/album_...p?pic_id=195733 |
nog meer repro's ??
Ga nu toch wel erg nieuwsgierig worden wie ze maakt, en wat ze gaan kosten. Zien er wel heel anders uit dan de rode uit mijn vorige post .. spaakjes zitten bijvoorbeeld niet bij de 5-gaats bevestiging, wat wel zou moeten :frown: Velgrand is ook te breed en spaakjes liggen niet in lijn met de rand ..... http://thesamba.com/vw/forum/album_...p?pic_id=198818 |
Quote:
Zo adverteren ze tenminste op The Samba, en Ploon kwam daar ook mee. Quote:
Raders waren volgens mij ook net ff anders. De onoplettende zal het niet zien ;) |
Ze gaan de GeeBees, zoals ze ze noemen ook voor 4 gaats kever/914 en 5 gaats bus (pano) gaan maken. Voor wat ik uit het artikel en het stukje wat er over geschreven werdt begreep maakt JGE ze zelf. Ze komen ook met een andere wiel, de Torker.
De JGE raders schijnen als ze op een auto zitten niet met de echte te onderscheiden zijn. In wel opzicht zijn ze anders Beetlefreak? |
Quote:
Quote:
Maar zal vast door patent o.i.d. een kleine wijziging inzitten. Dus niet gebaseerd op feiten :o :o |
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |