Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   golf MK2 rallye of evt een G60 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78477)

fabbi 05-12-2010 17:35

golf MK2 rallye of evt een G60

Vorig jaar een nieuwe scirocco gekocht en al de rest wat ik had staan verkocht. (Mk2 cabrio Bieber 2 corrado;s )
Aan de daily scirocco wil ik eigenlijk helemaal niks doen buiten onderhoud en netjes houden....
Maarja dan snap je het al wel natuurlijk het blijft kriebelen....

Nog een tijdje rondgekeken naar een T1 bus, maar dat plan heb ik ook maar laten varen is toch niet mijn ding...

Heb mijn zinnen gezet op een Mk2 rallye... Hier mag, sterker nog "moet" wel werk aan zitten .. dit mag technisch zijn maar ook graag carrosserie werk..
een redelijke schade mag ook mits het maar in orde te maken is technisch gezien...

een beetje incomplete auto mag ook Als het maar een redelijke basis is en met de "rallye"onderdelen erbij, geen interieur is geen probleem....... kapotte motor...enz

Evt. mag het een "normale" G60 worden als ik niks kan vinden , maar ik heb alle tijd...

Dus geen kant en klare gerestaureerde auto's aanbieden..!!
Zullen vast wel ergens gestrande of nooit gestarte projecten in een schuur staan..

vdWal. 05-12-2010 18:27

mischien dat je hier iets leuks mee kan regele zou weer een rallye die gesloopt word schelen

http://link.marktplaats.nl/399579488

fabbi 05-12-2010 18:48

Heb met deze verkoper al contact gehad, en dat wordt niks...
gezien de staat vroeg hij te veel.. en hij wil em liever slopen dat levert hem meer op..

vdWal. 05-12-2010 19:01

aha, nja jammer maar helaas

GTI_Venlo 07-12-2010 23:35

wat vraagt hij voor die rallye dan als ik vragen mag?
ding stond paar weken geleden bij iemand anders te koop voor 3750 namelijk...

breadfan83 07-12-2010 23:37

Quote:
Originally Posted by GTI_Venlo
wat vraagt hij voor die rallye dan als ik vragen mag?
ding stond paar weken geleden bij iemand anders te koop voor 3750 namelijk...

Heb er ook ergens een topic over lopen, check de search maar even.
Daar kwam meen ik een prijs van 4500 euro voorbij voor dat ding.

fabbi 08-12-2010 18:30

zijn eerste voorstel naar miij toe was 4750..
toen ik em even wees op de prijs die eerste gevraagd werd en het feit dat ie al wat delen eraf gehaald had zakte hij wel met de prijs...
Maar bij wat navraag bij de vorige eigenaar vond ik de prijs niet in verhouding met de staat....
Uiteraard mag hij wat verdienen handel is handel... maar het moet wel in verhouding blijven staan...

Ik heb alle tijd, en kom wel ergens een keer iets tegen wat me aanstaat..
maar ziet iemand ergens iets staan laat het maar weten..

Rallye-VR6t 17-12-2010 22:37

Let wel als je een Rallye project koopt:
a- een verdomd goede plaatwerker moet zijn, de meesten zijn rot
b- een volwassen geldboom in je tuin moet hebben
c- geduld want onderdelen (plaatwerk/verlichting) zijn niet eenvoudig te vinden

Een vriend van mij zegt altijd "Het leed dat Rallye heet"

fabbi 17-12-2010 23:09

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Let wel als je een Rallye project koopt:
a- een verdomd goede plaatwerker moet zijn, de meesten zijn rot
b- een volwassen geldboom in je tuin moet hebben
c- geduld want onderdelen (plaatwerk/verlichting) zijn niet eenvoudig te vinden

Een vriend van mij zegt altijd "Het leed dat Rallye heet"

a- Ik heb 15 jaar in de autoschade gewerkt en heb er mijn papieren voor gehaald en diverse (klanten) projecten uit die tijd rijden nog rond ..
b- ik heb alle tijd en in combinatie met puntje c van jou. ....
ik zoek er dus ook een met de specifieke rally delen erop/eraan. Zoals ik ook al gemeld had in de eerste post..
interieur vind ik niet zo belangrijk heb daar toch een eigen idee mee....

Loop ik niks naar mijn zin tegen het lijf kan ik bv altijd een mk2 16v kopen ofzo..
Ik wil ook niet starten met een project wat in aanschaf al 8 ruggen kost bv..

Pewi Vwteam 17-12-2010 23:12

http://link.marktplaats.nl/405604821 misschien is dit wat!

monark 17-12-2010 23:33

stond vorig jaar ook al te koop is wel te koop voor 4000,-- ongeveer ik geloof die hij biga heet of zoiets,hij is vorig jaar gezakt van 7000,-- naar 4000,--

fabbi 23-12-2010 20:53

Bovenstaande is ook mijn neus voorbij gegaan, had zeer snel gereageerd via mail, vis gsm kreeg ik enkel is niet bereikbaar..
Mar was de volgende dag al verkocht..

dus nog steeds op zoek...

Rallye-VR6t 23-12-2010 20:56

Marktplaats zoeken op rallyeg60 aanelkaar. :thumbup:

carbreaker de autosloper 23-12-2010 21:44

zet maar een berichtje op vw outlaws 1 van die mannen lubin bosman,heeft er nog 1,,zonder motor,,en interieur,en wil er denk ik wel vanaf nu ,,,g60 ,motor en s3 onderstel heb ik nog wel ,,,is ie weer bijna klaar..

fabbi 23-12-2010 22:28

Quote:
Marktplaats zoeken op rallyeg60 aanelkaar. :thumbup:

dit levert 0 resultaten op

Rallye-VR6t 23-12-2010 22:38

Quote:
Originally Posted by fabbi
dit levert 0 resultaten op

Mijn fout. Aanelkaar Rallyegolf

Mag misschien niet direct een restauratie project zijn, maar beter een goede basis dan een krotant broodje.

http://link.marktplaats.nl/406377874
Dit gaat sneller :redface:

fabbi 23-12-2010 22:41

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
zet maar een berichtje op vw outlaws 1 van die mannen lubin bosman,heeft er nog 1,,zonder motor,,en interieur,en wil er denk ik wel vanaf nu ,,,g60 ,motor en s3 onderstel heb ik nog wel ,,,is ie weer bijna klaar..

HIj staat niet tussen de leden , en om nou zomaar in het wilde weg te gaan rondmailen lijkt me ook niet de way to go..

Iemand die een mailadres ( of evt gsmnr) van die persoon heeft??
Kan ik daar contact mee zoeken en overleggen wat ie heeft..

fabbi 23-12-2010 22:44

Quote:

Mag misschien niet direct een restauratie project zijn, maar beter een goede basis dan een krotant broodje.

Als je ff terugleest zul je zien dat ik al gezegd had dat ik niet wil starten met een project dat in aanschaf al 8 ruggen ( of meer) kost.
Deze die jij aankaart is meer voor een verzamelaar of iemand met 2 linkerhanden die meteen wil rijden..

Ik had em van de week al gespot trouwens.. mooi ding maar niet iets voor een project.

HannoverEdition 23-12-2010 23:07

Quote:

Quote:
Als je ff terugleest zul je zien dat ik al gezegd had dat ik niet wil starten met een project dat in aanschaf al 8 ruggen ( of meer) kost.
Deze die jij aankaart is meer voor een verzamelaar of iemand met 2 linkerhanden die meteen wil rijden..

Ik had em van de week al gespot trouwens.. mooi ding maar niet iets voor een project.

Zeker een mooie en originele Golf Rallye!
En misschien wel niks voor een project,maar dan ben je wel gelijk KLAAR!
op een paar hééle kleine dingetje's na....
en een ''project gaat jou m.i aardig meer kosten dan deze Rallye in zijn geheel in deze staat ;)
Kijk alleen al wat voor prijs/zen er voor plaatwerk/motor/aandrijflijn/interieur etc.. word/en gevraagd.........áls het al te krijgen is. :redface:

Anyway
Succes met je zoektocht naar een ''project'' Golf Rallye :thumbup:

fabbi 23-12-2010 23:32

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Zeker een mooie en originele Golf Rallye!
En misschien wel niks voor een project,maar dan ben je wel gelijk KLAAR!
op een paar hééle kleine dingetje's na....
en een ''project gaat jou m.i aardig meer kosten dan deze Rallye in zijn geheel in deze staat ;)
Kijk alleen al wat voor prijs/zen er voor plaatwerk/motor/aandrijflijn/interieur etc.. word/en gevraagd.........áls het al te krijgen is. :redface:

Anyway
Succes met je zoektocht naar een ''project'' Golf Rallye :thumbup:

Daarom dat ik dus ook vermeld had dat de specifieke rallye delen erbij moeten zijn van plaatwerk en bumpers..
roest is met verse plaat wel weer te fixen..

Interieur is iets voor echt op het eind...
en motor wil ik toch een keer in mijn leven een 16vg60 gebouwd hebben..

Daarmee dat ik dus niet direct "klaar"wil zijn...
Als je idd start met iets van een 4a5 ruggen ( of lager als je geluk hebt)
zul je idd meer kwijt gaan zijn.. ( rood is zoizo al niet mijn ding) maar ja..hobby .... :cool:

Turbo-Variant 24-12-2010 00:08

Een Rallye opknappen doe je inderdaad niet om geld te besparen, dat moet je echt doen als je graag sleutelt en iets van jezelf wilt hebben.

Als ik zie hoeveel geld er al in dat hok van mij is gaan zitten. :screwy:
Moet dan wel zeggen dat ik op 'Originalteile' sta, en ook de onzichtbare Rallye-details (die niemand kent en meestal missen) aanwezig moeten zijn. Als je bereid bent daar (flink) voor in de buidel te tasten loopt het al snel uit de hand.

Voor het geld had ik ook makkelijk een van de mooiere exemplaren van Nederland kunnen kopen die in 2010 te koop hebben gestaan. Zelf doen is echter ook heel leuk. :thumbup:

Ik ga me ondertussen maar even verheugen op de opknapbeurt van de techniek, die in 2011 gepland staat. (weet alleen niet of dat voor of na het meetingseizoen zal zijn. ;) )

Rallye-VR6t 24-12-2010 17:12

Een beetje project Rallye kost al snel 6000 of meer. Zelfs voor roestbuilen.
In Engeland begint het nu helemaal gek te worden, daar worden de krokies als voor 6000pond aangeboden.
Italië, Frankrijk en Spanje waar ze ook zijn aangeboden, komt je uitgedroogde exemplaren tegen die geld kosten.

Je kunt autoscout24 en mobile.de in de gaten houden.
(als je die sites nog niet kon)

fabbi 24-12-2010 19:31

Quote:
Een beetje project Rallye kost al snel 6000 of meer. Zelfs voor roestbuilen.
In Engeland begint het nu helemaal gek te worden, daar worden de krokies als voor 6000pond aangeboden.
Italië, Frankrijk en Spanje waar ze ook zijn aangeboden, komt je uitgedroogde exemplaren tegen die geld kosten.

Je kunt autoscout24 en mobile.de in de gaten houden.
(als je die sites nog niet kon)

Je vindt ze voor iets minder ook al. Als ik wat geduld heb is er in januari nog eentje die vrijkomt...

Die sites ken ik idd al
ook de belgische sites ken ik allemaal wel ..

Maar ja je hoort vaak zat , ik heb dit of dat nog staan .. en die heb ik het liefst...

En zoals gezegd ik heb tijd zat ... op dit moment staat de daily nog lekker elke droog en sneeuwvrij in de garage...

der komt van zelf iets op mijn pad...

Tiefleger 24-12-2010 20:20

Misschien een golf syngro met g60 en rally aandrijflijn??

HannoverEdition 25-12-2010 12:06

Quote:
Daarom dat ik dus ook vermeld had dat de specifieke rallye delen erbij moeten zijn van plaatwerk en bumpers..
roest is met verse plaat wel weer te fixen..

Interieur is iets voor echt op het eind...
en motor wil ik toch een keer in mijn leven een 16vg60 gebouwd hebben.. Daarmee dat ik dus niet direct "klaar"wil zijn...
Als je idd start met iets van een 4a5 ruggen ( of lager als je geluk hebt)
zul je idd meer kwijt gaan zijn.. ( rood is zoizo al niet mijn ding) maar ja..hobby .... :cool:

zo'n 16vg60 motor kost ook serieus geld Fabbi :redface: . maar wel gaaf :wow:

EN mooi rood is niet lelijk!! :D:D
Ik zou voor die Rooie gaan ;)

fabbi 25-12-2010 13:59

Quote:
Originally Posted by Geditionone
zo'n 16vg60 motor kost ook serieus geld Fabbi :redface: . maar wel gaaf :wow:

EN mooi rood is niet lelijk!! :D:D
Ik zou voor die Rooie gaan ;)

Heb in het verleden al eens een g60 en 2x een vr6 gereviseerd dus ook de motor bouw ik zelf..
En het gaat geen klus worden die eerstvolgende seizoen klaar moet zijn..
zal wel een paar jaartjes duren, heb niet altijd genoeg tijd over..

maar stilzitten is ook niet mijn ding moet wat te rommelen hebben..

Die rooie is mij gewoon te duur als project heel simpel.. Zoals ik die staat in schat is voor iemand die meteen wil rijden en voor de geschiedenis wil bewaren..

IK wil em zelf bouwen.. En ik haat rood!!!.

IK heb tijd zat komt vanzelf iets voorbij gerolt hier of ergens anders...

Rallye-VR6t 25-12-2010 20:00

http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20998

http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20870

http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20741

Dan nog een verkooptopic van een forum waar je niet 123 bij kunt komen.
Rallye Golf, BJ 89, graphit met. zum Herrichten( Preisaktualisierung 2)Hallo Rallye-Gemeinde!

Ich brauch Platz, eh der Winter kommt!

Zum Verkauf steht mein Rallye Golf:

-Erstzulassung: 14.12.1989
-Farbe: Graphit metallic, LB7V
-Laufleistung: ziemlich genau 200 000 km
-TÜV/ AU: Mai 2010 abgelaufen

Besonderheiten:

-SLS-Fächerkrümmer Edelstahl
-Edelstahlauspuffanlage ab Kat.
-KW-Gewinde Var.2, Inoxline
-17" OZ-Supertourismo GT
-Gema Schaltwegverkürzung
-Audi S2 Bremssättel vorne, Sättel rot vorne und hinten
-Stahlflex-Bremsleitungen vorne und hinten
-Alu-Ladeluftrohre
-Zusatzölkühler, Schrick-Aluölwanne
-Sputter-Pleullager
-el. Fensterheber(Inpro)
-Heckklappe ohne Wischer und Schloß
-Innenaustattung komplett
-ZV mit FFB

Mängel:

-Rost am Schweller, beidseitig (2 Stück Nachbauschweller im Lieferumfang enthalten)
-Rost am Frontscheibenrahmen
-vordere Stoßstange repariert, Befestigung Kuststoffteil am Träger modifiziert
-Hydros machen Geräusche
-Getriebe macht im Stand Geräusche (das aber schon alle 80000km, die ich gefahren bin),schaltet problemlos
-der ein oder andere Steinschlag, Kratzer oder Beulchen, die üblichen Gebrauchsspuren nach 200 000 km

Da ich leider keine Zeit und nicht die räumlichen Gegebenheiten zur Verfügung habe, um die Karosse Instand zu setzen, habe ich mich entschlossen den Rallye abzugeben, und mich nach einem Fahrzeug umzusehen, welches keine zeitintensiven Arbeiten am Blech erfordert um es zu Erhalten. Erhalten werden sollte mein Golf auf jeden Fall, ich denke, für Leute mit entsprechender Ausrüstung, Fertigkeiten und dem nötigen zeitlichen Freiraum, sollte das ein überschaubares Projekt sein.
Optional besitze ich noch die orig. Räder, das orig. Fahrwerk und zwei Recaro Speed Sitze in gutem Zustand. Desweiteren hatte ich mir einen Satz VW Motorsportfelgen(6Jx16) aufbereiten lassen, die ich bei entsprechender Vereinbarung mit abgeben würde.
Ein genaueres Bild von Zustand und Beschaffenheit ist wohl nur durch Besichtigung und persöhnliches Gespräch möglich und sicher auch unumgänglich. Durch vorherige Terminabsprache sollte sich daraus kein Problem ergeben.

Standort: 99891 Schwarzhausen/ Thüringen (ca. 20 km von Eisenach entfernt)
Tel.: 0151/57743432

Preis: Mit orig. 15" Sebring-Felgen = 5000 € ( preislich letzte Rille, wenn man die Summe aller Einzelteile betrachtet)

Bei ernshaftem Interesse alles weitere im pers. Gespräch.

PimVW 25-12-2010 22:24

Deze site zou ik ook goed in de gaten houden, komen regelmatig Rallye's voorby voor n nette prys;

http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?p=1&s=823

Suc6 met je zoektocht

Turbo-Variant 25-12-2010 22:50

Die duitse wat Andre plaatst is niet gek voor z'n geld, als je kijkt wat erop/erbij zit.

Trouwens, Andre, check je topic over die mistlampen eens op dat lastig bereikbare forum. ;)

fabbi 25-12-2010 23:23

Quote:
http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20998

http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20870

http://www.dubforce.net/forums/inde...showtopic=20741

Dan nog een verkooptopic van een forum waar je niet 123 bij kunt komen.
Rallye Golf, BJ 89, graphit met. zum Herrichten( Preisaktualisierung 2)Hallo Rallye-Gemeinde!

Ich brauch Platz, eh der Winter kommt!

Zum Verkauf steht mein Rallye Golf:

-Erstzulassung: 14.12.1989
-Farbe: Graphit metallic, LB7V
-Laufleistung: ziemlich genau 200 000 km
-TÜV/ AU: Mai 2010 abgelaufen

Besonderheiten:

-SLS-Fächerkrümmer Edelstahl
-Edelstahlauspuffanlage ab Kat.
-KW-Gewinde Var.2, Inoxline
-17" OZ-Supertourismo GT
-Gema Schaltwegverkürzung
-Audi S2 Bremssättel vorne, Sättel rot vorne und hinten
-Stahlflex-Bremsleitungen vorne und hinten
-Alu-Ladeluftrohre
-Zusatzölkühler, Schrick-Aluölwanne
-Sputter-Pleullager
-el. Fensterheber(Inpro)
-Heckklappe ohne Wischer und Schloß
-Innenaustattung komplett
-ZV mit FFB

Mängel:

-Rost am Schweller, beidseitig (2 Stück Nachbauschweller im Lieferumfang enthalten)
-Rost am Frontscheibenrahmen
-vordere Stoßstange repariert, Befestigung Kuststoffteil am Träger modifiziert
-Hydros machen Geräusche
-Getriebe macht im Stand Geräusche (das aber schon alle 80000km, die ich gefahren bin),schaltet problemlos
-der ein oder andere Steinschlag, Kratzer oder Beulchen, die üblichen Gebrauchsspuren nach 200 000 km

Da ich leider keine Zeit und nicht die räumlichen Gegebenheiten zur Verfügung habe, um die Karosse Instand zu setzen, habe ich mich entschlossen den Rallye abzugeben, und mich nach einem Fahrzeug umzusehen, welches keine zeitintensiven Arbeiten am Blech erfordert um es zu Erhalten. Erhalten werden sollte mein Golf auf jeden Fall, ich denke, für Leute mit entsprechender Ausrüstung, Fertigkeiten und dem nötigen zeitlichen Freiraum, sollte das ein überschaubares Projekt sein.
Optional besitze ich noch die orig. Räder, das orig. Fahrwerk und zwei Recaro Speed Sitze in gutem Zustand. Desweiteren hatte ich mir einen Satz VW Motorsportfelgen(6Jx16) aufbereiten lassen, die ich bei entsprechender Vereinbarung mit abgeben würde.
Ein genaueres Bild von Zustand und Beschaffenheit ist wohl nur durch Besichtigung und persöhnliches Gespräch möglich und sicher auch unumgänglich. Durch vorherige Terminabsprache sollte sich daraus kein Problem ergeben.

Standort: 99891 Schwarzhausen/ Thüringen (ca. 20 km von Eisenach entfernt)
Tel.: 0151/57743432

Preis: Mit orig. 15" Sebring-Felgen = 5000 € ( preislich letzte Rille, wenn man die Summe aller Einzelteile betrachtet)

Bei ernshaftem Interesse alles weitere im pers. Gespräch.

he ( Andre is het denk ik he??) bedankt.
Die engelse zie ik niet zo zitten zie er nogal tegenop om daar te gaan halen ivm boot/treinof evt vliegtuig voor eerste blik..
en dan met trailer terug ,, neh dat zie ik echt niet zitten, Engeland sla ik dus maaar over.
Die laatste is wel intresting ( onze daily heb ik ook zelf in D gehaald) dus daar ga ik zeker eens contact mee leggen of ik wat fotomateriaal los kan krijgen voor een eerste indruk..

fabbi 25-12-2010 23:25

Quote:
Originally Posted by PimVW
Deze site zou ik ook goed in de gaten houden, komen regelmatig Rallye's voorby voor n nette prys;

http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?p=1&s=823

Suc6 met je zoektocht

\

thanks voor de tips maar hier geld ook wat ik hierboven al net getikt heb, ik zie die hele trip ( eigenlijk nog 2 keer ook) naar engeland en transport enz enz niet echt zitten ...

D/B of evt F ( al kan ik geen woord frans) maakt me niet zo uit.. Das kar aan pikken en gaan....

Rallye-VR6t 27-12-2010 21:14

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Die duitse wat Andre plaatst is niet gek voor z'n geld, als je kijkt wat erop/erbij zit.

Trouwens, Andre, check je topic over die mistlampen eens op dat lastig bereikbare forum. ;)

Even off topic. Sorry Fabbi.

Heb ik gezien. Soms heb je geluk. Op Essen iemand tegen het lijf gelopen, deze woont vlak in de buurt. Had nog een setje liggen.
Maar links kun je het glas nog kkopen via classicparts!

fabbi 28-12-2010 17:38

nog eens ff omhoog gooien
der slingerd vast nog wel ergens een rallyeproject met schade of gebreken rond
Mag gerust het een en ander aan ontbreken, roest mag ook..
kale carros indien prijs ok kan ik ook nog overwegen

Rallye-VR6t 28-12-2010 20:00

Dit is een echt project......of gewoon in de bosjes verstoppen zodat niemand je ziet :(

http://cgi.ebay.de/Golf-G60-Rallye-...=item3f05e70c90

fabbi 01-01-2011 22:03

@ Andre de duitser van een paar posts terug reageerd niet terug ( kan nog natuurlijk)
Die je hierboven noemt gaat niet lager als 6000 euro....
Ik pas daar nog ff voor...
Ben in belgie nog met eentje bezig maar is geen vlugge contactlegger...
Maar ja zoals gezegd geen enkele haast, zal der in de komende maanden best een leuk project voorbijwaaien...

Rallye-VR6t 20-01-2011 20:46

Quote:
@ Andre de duitser van een paar posts terug reageerd niet terug ( kan nog natuurlijk)
Die je hierboven noemt gaat niet lager als 6000 euro....
Ik pas daar nog ff voor...
Ben in belgie nog met eentje bezig maar is geen vlugge contactlegger...
Maar ja zoals gezegd geen enkele haast, zal der in de komende maanden best een leuk project voorbijwaaien...

http://cgi.ebay.de/Golf-G60-Rallye-...=item3f067e7535

Gaat al zakken.

fabbi 12-02-2011 17:28

heb al een behoorlijk aantal keren naar deze gekeken maar iets staat me tegen aan deze..
teveel aan gekloot in de wagen...

fabbi 15-02-2011 22:18

er was hier iemand die mij een aantal weken geleden een rallye heeft aangeboden welke in januari vrij kwam..

helaas heb ik tot op heden nog niks gehoord..
ik heb onlangs mijn pb box geruimd en stom stom ook die pb verwijderd....

graag nog ff contact..

fabbi 05-03-2011 23:00

was dus al verkocht...
helaas maar we hebben tijd zat..
Vooralsnog zoek ik voornamelijk in NL en B ( woon op 3 km van grens)

fabbi 16-03-2011 13:19

ben er met 2 bezig, 1 hollander 1 buitenlander wel allebei in nl.
dus wie weet komt er schot in...

All times are GMT +1. The time now is 05:01.