![]() |
Turbo filmavond leeuwarden
Zaterdag 18 December, NEW KIDS TURBO
filmavond leeuwarden wie gaan er mee :D |
Quote:
Uiteraard! :thumbup: Misschien is het handig om te reserveren!!! www.leeuwarderbioscopen.nl |
Tomme! de 18e moet thea werken ,avonddienst ..............
|
nee dan is roech as tou in poppodium romein!
Ik ga de 9de al denk ik! BAM!! |
Niet veel reactie jongens ? Misschien dat thea nog kon ruilen met een collega :thumbup:
Nu graag een reactie van de rest van de friezen ............... ;) .... |
datum komt niet goed uit...anders was ik van de partij!
|
Quote:
ja die reacties ...breek me de bek niet open :shake: reageren is erg moeilijk lijkt het wel ;) denk dat ik deze trouwens ook laat gaan , Mem had andere plannen :cool: |
Wij (lees: incl de andere Hellinga's) kunnen dat weekend ook niet.. :frown:
|
wat word dan de volgende datum? :rolleyes:
|
Geen, je zit later in de tijd met kerst en oud en nieuw... en een week eerder zit je met het 1e weekend dat hij er is.. Dan hoef je er echt niet heen, veelste druk.
Dus tsja... tijd maken voor leuke dingen (Y) |
Dan wachten we tot ie op dvd komt , zal vast iemand binnenkort wel een exemplaar hebben lijkt me , kunnen we mooi in de huiskamer kijken met de surround erbij aan :rolleyes:
|
Helaas verhinderd...
|
Ik hoorde ook al dat Gerk niet kon... blijven weinig over zo.
Misschien gewoon een week eerder en een ieder voor zich tijdig laten reserveren??? |
Quote:
Avondjuuh bij Wytsuuuh dvd kijkuuh Jonguuh :D :rock: ik heb me bij deze aangemeld bij je wytse ;) :thumbup: |
ik kan ook niet,ik ga de 18e naar new kids in Amsterdam!
|
Heb wat dingen met de band overdag, maar 's avonds zou ik wel kunnen... alleen heb ik het gevoel dat ik er dan bijna alleen zit nu :D
|
slotje dus .....
|
Quote:
Huh........slotje........ :( we gaan bij Wytse dvd kijkuuh en brommers kiekuuh jonguuh :rock: :D:D |
|
SLotje?! Vanwaar dat...
Iedereen is welkom, en als mensen niet willen / kunnen / mogen komen dan gaan we gewoon met een klein groepje... De Turbo film gaan we zekers zien! |
Wou net zeggen, deze kan gewoon blijven staan! Ondanks dat er een stuk of wat incl. ikzelf niet kunnen.
|
Quote:
Nee hoor ;) Komt wel! :thumbup: :thumbup: Sla maar op in de agenda! |
Nouja helaas...
Plan was goed, maar niemand kan! Dus helaas... |
Wij hebben hem gisteren gezien... Wat een lachen :d
|
ja, is het de moeite waard?
|
Ja hij is zeker wel leuk.
Had alleen van de medespelers zoals Hans Teeuwen meer verwacht. Dat wat je van hem ziet in de trailer dat is het ook... Verder zal ik niks verklappen. We zijn met 14 man geweest en was zéker een leuke avond! :d |
kan ook helaas niet... zit 3 dagen in zwolle zo als het er nu uitziet ivm verjaardagen :D
|
4 Mei de volgende maar eens plannen ? :D
|
Beetje rustig aan daar in friesland mannen!!! :D
http://www.telegraaf.nl/binnenland/...s__.html?p=20,1 |
Nou ben heengeweest, wat vreselijk zonde van je tijd...
Enige leuke is Theo Maassen! Flinterdun verhaal en van een tragisch laag niveau! |
Quote:
Daar gaat het toch om ,hoef je ook niet te erg na te denken :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 18:56. |