golf1bart
Ff voorstellen dan maar,mijn naam is bart.
Ik ben zoals velen op dit forum ook bezig mijn golf1 op te knappen. Ik heb vorig jaar een riad gele golf 1 gekocht en er even in rond gereden toen dacht ik even nieuwe binnen en buitenschermen achter in de golf te lassen en onder aan de a stijlen de bekende hoekjes te lassen en bijwerken. Maaaar als je eenmaal begint valt het toch een beetje tegen,niet het werk maar de hoeveelheid roest die je nog meer tegen komt. Ik ben inmiddels gelukkig wel al veel opgeschoten en ik hoop +- eind februari klaar te zijn. (het is trouwens een 1.6 75ps ''76er automaatje) Ik zal proberen een paar foto's te zetten maar ik ben niet zo handig met computers. |
veel plezier met afbouwen.
|
welkom hier
mooi project |
inmiddels gepoten. volgende week alle plaatdelen monteren en afhangen.
daarna nog nieuwe lagerschaaltjes zuigerveren en klepsealtjes. ff nog wat foto's |
Ziet er altijd super uit zoon vers gespoten auto,
Succes met het afbouwen. |
Welkom!
Mijn Golf is de zelfde kleur, heb je toevallig nog meer foto's?:D |
Quote:
Ja ik heb nog meer foto's alleen die staan op mijn andere computer en die is momenteel buiten gebruik. Is jou golf ook riadgelb? ik zet binnekort wel wat foto's van begin tot eind hier. Ik heb trouwens net ff jou golf historie gelezen dikke golf maat!! |
Deze heb ik nog van de oude eigenaar die had de golf in 2005 ergens laten lassen alleen was plaat over plaat over plaat en toen nog 2x zo hard gaan roesten. :screwy: dus heb ik aslnog l+r nieuwe voorste binnespatborden en ook maar meteen het voorfront vervangen omdat de onderste balk ook rot was. :shake: eigelijk was de onderste balk er niet meer hing gewoon een motorsteun aan niets vast alleen het blok :shake:wielkassen a zagen er ook goed uit alleen was gewoon over de roest geplamuurd! die ook vervangen ook de binneste. |
ziet er goed uit zo
|
Gisteren deuren en schermen en achterklep gemonteerd,ziet er weer mooi uit ik zal zaterdag even foto's maken.
Zaterdag ook motor en automaat uitbouwen en uit elkaar omdat hij nu bijna meer olie verbruikt dan benzine ;) |
:) even weer een paar foto's. Ik heb de cilinderkop en de zuigers gedemonteerd en nu blijkt dat de zuigerveren en de klepsealtjes ver versleten zijn ook moeten de cil wanden worden bewerkt(word waarschijnlijk zaterdag voordat ik weer tijd heb). Is wel fijn al die vooruitgang! Heeft er toevallig iemand nog een remkracht verdeler liggen of een reviesie setje hiervoor?? :) |
Ik heb ook nog een org liefst nieuwe remdruk bekrachtiger nodig,iemand? :)
|
Ik kan je niet helpen met je remmerij maar de auto ziet er prachtig uit ! :thumbup:
|
idd,heel erg mooi...op mangels?
|
Gaaf die velgjes
|
Quote:
ja mangeltjes 7j 13'' ik wil alles aan de buitenkant zo veel mogelijk chroom hebben ook de raampezen en klinken (org vag) enz Ik heb een hele tijd geleden al bij volkwarenhaus chrome spiegels besteld,nu wil ik ze er op zetten maar past voor geen kont :mad: . Ik ga zondag toch nog naar essen dus misschien hebben ze daar nog wel de goede ;) of iemand hier moet ze nog hebben???????????? :D |
heeey bartje hij staat er gvd weer super netjes bij vlug afbouwen zo dat we er van kunnen genieten groetjes Danny :thumbup:
|
Quote:
E matje morgen avond ander blok ophalen ook 1.6 kan ik snel weer rijden! |
Quote:
zeg kerel gaat het lukken metje blok of toch aanpassingen :screwy: |
Nog even een update. Vandaag de motor en bak gedemonteerd en dan een andere er in van een golf 2 uit 84 (1.6) ook met de automaat van eerste eigenaar met 120.000km er op maar wel de oude spruitstukken enz op de "nieuwe" motor. nu de motor er toch al uit is ook maar alles onder de kap spuitklaar maken en spuiten. Het gaat wel traag maar word wel mooi vind ik :) |
Leip kleurtje, gaaf bakkie! Succes!
|
Mooi, staat mooi dat chroom bij het geel. Wielen vind ik niet 'je van het'.
|
Foto's van de laswerkzaamheden?
Gaaf ding, net zoals de kleur. Ik weet zeker dat je er straks heel veel plezier aan gaat beleven! |
Quote:
Dank je,ik heb wal een paar foto's van de laswerkzaamheden maar die staan op mijn telefoon. ik zal ze zo snel mogelijk er bij zetten. |
Gaat n mooi bakkie worden :)
Ben zelf niet zo weg van de velgen, maar totaalplaatje zal vast mooi zijn :thumbup: |
Gisteren de motor er weer ingehangen en ook nog de zij en voorraamen er in gehangen ik heb nieuwe rubbers besteld met ruimte voor een chroom pees :mad: ik heb heel veel ramen gezet maar deze rubbers zijn echt Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. Tip:deze niet bestellen bij volkswarenhaus. verder heb ik ook nog nieuwe benzine leiding gezet (kunststof van een vr6). Maar het gaat de goede kant op dus maandagavond weer verder. |
hier weer een paar foto's.
Ook !Nieuwe! achterlichten van een postgolf gemonteerd heb ik gisteren binnen gekregen ben ik wel blij mee. Volgende week opnieuw bekleed intrieur er in! Ik heb ook nog een paar foto's van de laswerkzaamheden maar die zin "te groot"? hoe krijg ik die kleiner?? Gisteren is ook de distributie riem van mijn daily geklapt (volvo 460 :screwy: ) dus heb ik gisteren maar een nieuwe pekel bak gekocht polo 6n 1.6! weer vw er bij :D |
super geil bartje nu hoor ik er niet meer bij met mijn jetta
die is NOG niet te vergelijken met deze show kanon :thumbup: |
Is weer een tijdje geleden maar hierbij nog wat foto's
Staat het volgende project ook al op maar daar begin ik voorlopig nog niet aan. |
erg stoer wagentje zo:thumbup:
|
Er is vordering in deze golf ja ja nog ff en hij is er helemaal klaar voor :rolleyes:
Hij blijft gewoon super gaaf :thumbup: |
Vandaag alles klaar gezet voor de apk even maar een setje org wielen er op gezet.
Heb ik in zeker geen gezeur als ik een steekproef krijg staken er best ver uit :) morgen afmelden dan is hij weer 2 jaar met apk :D Verder heb ik lv de gordel van een mk2 er in gezet omdat de org kapot is daar ben ik ook nog naar op zoek! Maar al met al is hij dus bijna zover om te kunnen rijden naar bv een meeting(word mijn eerste :screwy: ) en dat pas na 31 jaar :shake: Weet er toevallig iemand nog een taxatie bureau die vaker dit soort golfjes taxeerd? omg helmond! voor ik ga rijden moet dit ook nog even gebeuren. Foto's komen in de loop van de week Groeten Bart |
ziet er heel proper uit :thumbup:
|
:D jaja dinsdag weer een verse apk op het golfje gezet dus nu is hij weer 2 jaar gekeurd:thumbup:
Ik heb ook nog even nieuwe emblemen besteld bij ruuds vw shop en die komen volgende week binnen deze hebben we ingeruild vond ik wel grappig ook vw motor geel en mangeltjes ;) |
Gave wagen ! :thumbup:
|
vette bak kerel!! :thumbup:
|
Zo is weer even stil geweest maar eigenlijk is de auto "af" voor zover het kan. ik denk dat er altijd nog wel iets is wat kan worden vebeter! :)
ik heb nog 2x 16v motoren liggen 1xkr en een pl maar dat is iets voor misschien deze of voor het gtitje wat hier boven op de foto ook al staat. :D word zoizo pas in de winter :D Ook is golfje nu getaxeerd en de taxateur vond hem ook zeer netjes. eerste meeting zit er ook op maar die telt niet zullen we maar zeggen omdat er buiten het terrein geparkeerd moest worden :shake: . aankomende zaterdag misschien naar mook? Ik zal na zondag even foto's posten van eindresultaat. Groeten bart |
Hierbij zoals beloofd nog wat foto's van eurosunday (in de file) en van vandaag in mook. (daar heb ik nog een prijs gewonnen!)
Was super meeting in mook volgend jaar ben ik weer van de partij! En bedankt voor de mooie dag mannen en vrouwen van VW sportmainia |
coole einser:thumbup:
gefeli met je prijs. |
Quote:
:thumbup: thanx. Ik ben er ook best trots op is toch fijn dat andere mensen mijn goljfje ook mooi vinden :) |
All times are GMT +1. The time now is 14:13. |