Mijn nieuwe wielen....
Zo, gisteren even een klein stukje gereden...
Eerst van Erp naar Gent (B) om daar mijn BBS's te brengen die ik verkocht had. Vervolgens van Gent naar Surhuisterveen om daar de Tramonts op het halen. En natuurlijk daarna naar huis.... Moet er iets voor over hebben (van 's morgens 10:00 tot 's avonds 21:00 en 750 km verder ) maar dan heb je ook wat..... En nee, de wielen zijn nog lang niet klaar... ze moeten nog wel "bling bling" worden :D |
Poetsen kreng :)
|
Zeer mooie wielen. ;)
Wat zijn de afmetingen??? |
Vette wielen hoor! Gaaf man!
|
Quote:
Eerst ff (laten) polijsten :D En dit is makkelijker poetsen dan de BBS'en hoor! |
Bling :eek:
|
hej daar heb ik er ook 2 van liggen
|
topper gast, zien als ze klaar zijn.
|
Surhuisterveen?????Lagen die velgen gewoon in Surhuisterveen???Das hier om de hoek!Van wie heb je ze gekocht?
|
hey heb ook nog in 't veen gewoond. lekker rustig.
|
Hoezo , heel friesland is toch rustig .... :D
|
Quote:
Binnenkort nog een maar meer :D (hoop ik :redface: ) |
Ze zijn leuk Chiske... ben benieuwd hoe het daadwerkelijk onder de cabbie staat.
Bij de weg, wat zijn de maten van de hoepels ? |
mooie velgen
|
ehhh chris...volgens mij zijn dit 4x98....of ik ben met een andere jongen uit surhuisterveen in de war...
|
zelfde gozer.. :cool:
|
maar eeh 4x98 op 4x100...met springbouten.... :eek: ...als je dan een stoep in worthersee raakt... ;) :eek: :biggrin:
|
je moet ook niet over stoepen rijden :)
maar ff zonder dollen......heb je bij gebruik van springbouten de kans dat het hele zaakje verschuift of zo???????????? |
Stoepjes raken in Oostenrijk is een hobby van Christiaan ;)
|
Quote:
ja meestal wel ......maar als er iets gebeurd weet iedereen het.......dat dan weer wel :D |
hmmz, toch nog eens kijken waar ik dan woon... ;) :D
btw, merk dat ik ff aan het onderwerp voorbij ga... :o Maar vond die velgen dus altijd al cool... En heb er wel vertrouwen in dat ze er nog beter uit gaan zien! :cool: |
Waarom zouden die wielen met springbouten eraf knallen?? Zit net zo vast als gewone bouten. Je moet alleen zorgen dat ze op de naaf centreren en niet op de bouten.
Het was die 750km meer dan waard chris, heb alleen nog steeds last van die f*kking tering stoelen :) |
Quote:
Dat dacht ik ook al maar begon te twijfelen toen ik dat ander las.......thanx |
jup, stoelen in de astra (van de zaak) zijn gewoon kut.
En met die "sprinbouten" komt vast wel goed...rustig passen/meten en uitproberen..... zijn 14" 7,25 J velgen.... ET?? geen idee..... |
zijn geen springbouten, zijn schuifbouten!
Te bestellen bij H&R |
Ok schuifbouten dan :) Bestellen hoeft niet, want chris heeft ze al. Alfred (polopower) was zo vriendelijk ze erbij te doen. Ze moeten waarschijnlijk alleen nog ff gemodificerd worden.
|
Sow.... de hele zooi staat in de afbijt...
De pimp himself is ze net even komen keuren... De harten in de afbijt gaat goed, het knettert aan alle kanten :D .... de randen heb ik mijn twijfels over.... even het resultaat afwachten..... |
Quote:
hoe dan? |
spring of schuifbouten...ik ga er niet een rondje stevig mee rijden....
|
afbijt die knetterd, wereld spul. Jammer dat je de Yellow Bastard niet meer kan kopen. And I do mean Bastard, dat ie toevallig geel was is een leuke bijkomstigheid.
|
Quote:
Standaard zit er onder het schuivende conische gedeelte een klein randje wat er voor zorgt dat dat conische gedeelte er niet af valt. Maar dat randje past niet door het gat. Dus dat gaan we er eventjes af draaien :) |
Quote:
Omdat je van iemand had gehoord dat iemand die hij kende zei dat het niet verstandig bleek te zijn... omdat iemand dat had gezegd... :rolleyes: Jij maakte je in der tijd zorgen dat de bouten het gigantische koppel van je cabby niet aan zouden kunnen omdat er een opgepepte G60 in lag: Christiaan heeft geen G60 dus welke krachten zouden de bouten nu moeten doen breken? Dan nu hoe de vork werkelijk in de steel zit: De velg centreert op de naaf, dus de bouten krijgen maar gematigde krachten voor de kiezen. De bouten zijn ook van een sterkere legering dan die van een reguliere wielbout. |
yup kennis had ermee gereden en dat ging idd mis...die had van die smoor velgen van een fiat..onder zijn golfje 1 gti gezet en dat kwam id na een rondje stevig rossen los..lees wiel haalde hem in...
en id mijn g60 zouden de bouten doen breken.. vandaar... maar goed christiaan had volgens mij ook tuningsplannen , vandaar... niet om je handel af te kraken ofzo alfred... hoor hele goede verhalen over je.. |
tunings plannen? Chris wij moeten weer eens een bakkie doen, ik mis wat
|
tuningsplannen?? Ik mis ook wat denk ik.... een hoop geld :D
|
dacht dat je in de nabij toekomst wat meer trappelende paardjes wou..
|
wie niet :D Maar er staat nog zo veel op mijn verlanglijstje :p
|
Quote:
nice tried... :D ;) |
Quote:
lijkt me eerder een geval van verkeerd zittende of niet vast genoeg zetten van de bouten. Als het goed zit gemonteerd worden je wielbouten niet belast door het vermogen. |
als het 4x100 is niet nee veedubber...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:59. |