Dailly/Demo 35i B4 variant open air
|
|
|
|
|
|
|
Wat een super dikke Passat !
Vond hem eerst al erg mooi maar nu is het echt een plaatje... |
Wel netjes met die reanult wielen!
|
Mooi hoor!
|
nette passat..!! even een off topic tussen door. Ik heb wel eens foto's gezien van een witte golf 3 met die blauwe wielen erop. Heb je daar niet nog wat foto's van? En doe je die blauwe wielen niet weg eventueel?? Mag ook via pm.
|
Quote:
Dat was mijn Wsee projectje ja, deze gaan helaas niet weg! Je bent niet de eerste die er achter vraagt ;) Zoek wel nog de dakrails zonder gaten in, dus dat het gewoon vlak is voor deze, iemand deze liggen of OEM nummer? |
dikke Passat zo hoor! Sta altijd met bewondering te kijken hoe snel zo 1 is opgebouwd! :thumbup:
de oude Cupra's van mij houden het wel lang vol bij je! :D |
Heeft wel even geduurd hoor. Had je verteld dat ik ze tijdloos vond/vind ;)
En lekker smal met goede ET waarde, waardoor ik laag kan en toch alles afdraaien zonder brokken :D |
hele gave passat zeg zo! :thumbup:
|
Quote:
yep inderdaad! :thumbup: en plat kun je er zeker mee! :cool: dat bewijst wel weer! |
dikke passat:thumbup:
|
mooie passat man!
|
thanx, nog druk in de weer ermee ;)
|
|
waarom de hele filmpje in het zwart/wit?
had liever hem in kleur gezien! :thumbup: |
Quote:
Hij is zwart op zwart :D Mja we wouden muziek en filmpje samen laten vloeien ;) Is eerste maal dat we zelf filmpje in mekaar boksen... |
Ik vind die effecten opzich wel gaaf, misschien alleen wat teveel van het goede. Ik zat de hele tijd te hopen wanneer een dikke beat erin knalt en er wat kleuren shots van de wagen kwamen nadat hij gewassen was. Maar wel leuk in elkaar gezet, blijven doen zo dan wordt je er vanzelf handiger/beter in. :)
|
Wel grappig filmpje! van een mooie B4.
Maaruh heb jij een andere onderlip aan je voorbumper? of lijkt dat maar zo? anders stuur maar pb ;) |
All times are GMT +1. The time now is 03:30. |