Frans B4 VR6 USA '97 Passat
Hallo,
Kwam van de week een mooie orginele USA B4 VR6 tegen ! En vandaag wezen kijken en ik was verkocht :bow: De opties en extra's : - Zwart metallic - Creme leder interieur - 160.594 mijl gelopen - Airbags voor - ABS - Stuurbekrachtiging - 4-traps automaat - Airco (werkend brrrr.....) - Cruisecontrol ( een nakjken relais) - Electrische ramen voor + achter - Electrisch open dak (2 standen) - Comfortsluiting - Electrisch verstelbare spiegels - Verwarmde stoelen - Stoelen in hoogte verstelbaar + lendensteun verstelbaar - Centrale deurvergrendeling (origineel) - Alarm (origineel) - Hondenbak ( rubberen matten ) - Originele 6 speaker audio met CD-wisselaar en originele radio (+ alle boekjes + code) - Alles leer - Kofferbak afdekrol - Bekerhouders voor en achter - Armsteun En de bekende USA extra's : - Achterlichten met oranje - SML voor ( origineel brandend ) - Kniebalk - Tekst in bijrijdersspiegel - 3de remlicht - Gordels en kentekenplaten wel helaas op EU normen Wat is er aangedaan door vorige eigenaar bij 155.000 mijl : - Kop compleet gereviseerd - Nieuwe distributiekettingen + geleiders + bouten. - Alle pakkingen + keerringen vernieuwd - Alle vacuumleidingen vernieuwd. - Nieuwe waterpomp - Nieuwe V-snaar - 3 nieuwe motorsteunen (hydr.) - Nieuwe bougies - Nieuw luchtfilter - Nieuw interieurfilter - Nieuwe zijmarkeringslichten (origineel Hella) - Nieuwe koplampen (origineel Hella) - Versnellingsbak gereviseerd ( door vorige eigenaar) Wielen : - 17 x 7,5 sportvelgjes met 215/40/17 bandjes - orgineel vr6 velgen met gloednieuwe winterbanden! En dat was het wel zo'n beetje Nu wat foto's bij het gelul van mij : Wat gaat er snel gebeuren : - Goed wassen en schoonmaken! - Schroefsetje - Luze platen - en vast wel meer............ Groetjes Frans |
Goed bezig!waardige opvolger voor de vorige passat!mee na w'see met deze slee?
|
deze stond hier ook op het forum te koop toch?
mooi ding:thumbup: |
lijkt op totaal niet op een Golf 2! :D
maar ook zeker niet verkeerd om te zien, maar heb je er nog andere plannen mee? :thumbup: |
Mooie auto...!!!
|
Net al even een rondje mee geweest.. erg leuke auto hoor Franske :)
|
Jo.. vette shit!
|
Heerlijke Amerikaanse Duitse slee, haha! Kleurtje van de bekleding steekt ook goed af bij de zwarte lak..
|
Thnx allemaal!
Vandaag eerste update besteld voor mijn comfortsluiting. Moest deur helemaal open maken met de sleutel! :screwy: Dus maar even een CV op afstandbediening besteld origineel VW Groetjes Frans |
goed bezig weer Frans :)
|
Mooi franske! Goed bezig, ben benieuwd wat voor wielekes eronder komen!
|
leuk, nog een B4 ;) komt wel goed aan je vorige auto's te zien.
|
waar blijven de updates frans?
|
:D
|
aanschaffe franske!!!!
gewoon wat van de prijs aflullen en overnemen die handel :thumbup: hoe of wat van dat golfje 2 op de achtergrond?? :rolleyes: |
Da's weer een of ander object van Stijn.. gaat niks mee gebeuren als het goed is, alleen verpatsen :D
|
Quote:
Misha. gunt die jongen toch een paar dikke wielen voor 500! :D |
Ik ben de moeilijkste niet, maar 500e. is wel érg weinig Salih :tongue:
|
Quote:
Nee, dat dacht ik al! :tongue: Maar ze staan echt wel dik zeg! :cool: |
Fransje moet even die schroefset eronder zetten en dan kunnen we beter passen, met goede spacers enz.
Nu is voor te breed en achter te smal, en de auto was onverlaagd.. dus ik heb 'm wat omlaag geshopt :tongue: |
Die wielen zijn geen ruk waard....
:D |
Geen ruk te doen Martijn? Tijd om nog een ruk te doen?
:fingered: |
Haha zie dat je topic al aangevuld hebt :D
Maaruh ga binnenkort voor even schroefset monteren en dan exact passen! alleen heb het erg druk met me huisje verbouwen, maar dat komt goed Heb er wel leuk hobby hokje bij ;) Groetjes |
Quote:
ga jij eens ergens anders je gal uitspuwen gast :screwy: :cool: |
Leuk ding Frans, met die wielen helemaal goed.
Je hebt al intrek genomen in je nieuwe huis zie ik, met garage en oprit :eek: |
Mooie stek Frans, lekker droog klussen daar.
|
Zo het is weer een tijd geleden dat ik beetje fatsoenlijk tijd had voor de auto en forums te bezoeken!
Had het erg druk met me werk en me huisje ( waar ik inmiddels 5 weken woon! ) inmiddels ook nieuwe apk met steekproef en was allemaal goed, behalve de lambasonde die is vervangen en klaar was ik weer voor een jaartje :mrgreen: Nou ben begonnen met de schoonmaak en zo zag het ervooor uit : tussenin de schoonmaak door :wink: En zo ziet het interieur ernu uit! ( moet alleen nog gereinigd en ingevet worden nu! dan is interieur klaar! ) De buitenkant van de auto is nog niet gewassen! maar wel goede foto! ( vieze plak bomen bij ons in straat bah bah :mad: ) Nou het stuur en dakraam zijn vervangen voor nette exemplaren! En foto's van de velgjes, schroefset en lichten: Zo en hier linkje van rest van de foto's want er zijn er meer... http://www.mijnalbum.nl/Album=KAX7ZMHY Zo en morgen gaat ie weg voor een kleine beurt en me schroefset word dan gemonteerd dus maybe morgen pics met verlaging en velgjes :bow: Heb er nu al zin an. Groetjes en ik hou jullie op de hoogte! |
Hey Franske,
Het is idd lang stil geweest bij jou! Mooie hobby ruimte heb je bij je huis en je vorderingen met de auto ziet er ook goed uit! Ben super benieuwd! Hoop dat je dit seizoen meer kunt rijden dan vorig seizoen :D Maar dat moet wel goed komen! |
Leuk project aan de foto's te zien.
|
Zo gister laat geworden, maar het zit eronder!
Alleen nu nog randen rollen en een dikkere adapters achter en dan ist klaar. Hier een foto met schroefsetje met me winterbandjes: En s'avonds wielen gemonteerd en hier wat crappy foto's maar dan heb je een beetje een indruk: ( ik vindt het erg geslaagd ) En jah weet het vanavond wordt ie goed gewassen :thumbup: En dan ook weer een tegenslag, want moest vanmorgen me vriendin naar den bosch brengen En moest uitwijken voor zo'n gekke fietser!!!!!!!!!! resultaat stoeprand schade van 3 a 4 cm GVD! :mad: Maar goed hij is plat en wielen staan erop :D |
Nice man!ziet er goed uit!
Gaan vanavond bij mij aan de groene segins van tieske beginnen, kom je even langs om je bak te showen?? |
Zo alst goed wordt ie volgende week helemaal profi gepoetst en dan ist weer even klaar! kan ik gaan cruisen :D
|
ziet er goed uit frans!! :thumbup:
|
erg mooi zeg! wielen doen 'm erg goed, al vond ik de wielen op de vorige pagina ook erg goed staan.
succes |
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |