Porsche Winterfelge!
GERESERVEERD!
Bij deze kijken of er animo voor is voor een (in)ruil: - Witte Porsche winterfelge - ET waarde 65 - rondom 7j (waarschijnlijk) - adapters zitten erbij 20 mm - banden zijn nieuw in de maat 165/40 16 - gekleurde Porsche logo's - 1tje zeer licht beschadigd door..... ach laat ook maar zitten! :mad: Ik weet dat de bovenstaande gegevens vaag zijn, maar ik schroef er morgen 1 af om te kijken voor meer gegevens! LET OP!! Wil dus HET LIEFST ruilen, en omdat vraagprijs verplicht is zeg ik maar: 1000 euro |
ruilen met wat?
|
Quote:
wat heb je evt.? :thumbup: tevens up! |
up!
|
up!
|
up!
|
up!
|
Up!
|
hey man,
kijk eens bij mijn advertentie's, zit daar iets tussen wat je wat lijkt? Huibert |
He Huibert, bedankt voor je aanbod maar ga in eerst instantie toch voor BBS-sen! :thumbup:
Dus ruil RM/RS mogelijk! |
Quote:
:rolleyes: excuses voor de fotosoep, kreeg het met paint niet beter :mad: |
is wel mooi he! :tongue:
pfff. laat het misschien wel even weten van de week ok! :thumbup: |
Quote:
mijn voorstel: ik betaal / regel een adapterset 4 x 100 naar 5 x 100 en we ruilen met de beurs dicht. |
hoeveel mm adapters doe je er bij dan evt!
laat het je deze week dan even weten ok! welk merk wielen zijn het eigenlijk dan, en delig of niet. :thumbup: |
Quote:
die adapters mag je er evt ook zelf bij regelen, kun je meteen de juiste maat/dikte kiezen. Merk heb ik geen idee van, ze zijn 1-delig. |
up!
|
up!
|
en Salih, slaap je ook zo onrustig... hoe zouden ze er nou in het echt uitzien onder de Golf :D
|
weet je toevallig de exacte ET-waarde van deze wielen..
|
Quote:
Ze liggen niet bij huis, ik meen 43 maar zal het opzoeken. |
up!
at Huibert: ik denk niet dat ik het doe kerel, ze gaan denk ik het iets te ver naar buiten toe staan. Adapters gaan vaak vanaf 16mm dus krijg je ET28. Bij jou Cabby valt het niet zo op omdat je een quartet-set heb. Sorry man. ;) |
up!
|
He Salih, wel jammer man! Ik heb adapters erbij van FK, 15 mm. Dit weekend weet ik de exacte et-waarde, zodra ik dat weet laat ik het toch even weten :thumbup:
|
at Huibert, ja is goed man maar mocht je ze kwijtraken kun je altijd een pm sturen! :thumbup:
|
up!
|
up!
|
up!
|
up!
|
up!
|
He Salih. Wielen zijn et 35. Komt dus uit op et 20 met adapters!
|
up!
|
mensen, zet nog 2 weken te koop/ruil!
anders blijven ze zitten van de winter! :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
up!
|
up!
|
up!