Motorruimte opknappen, zo doe je dat!
|
das net ff beter dan een dasty dompelbad idd.
|
Zo hé, die is goed bezig. :)
|
dit is echt een genot om even door te bladeren. Die is echt netjes bezig. Maar dat verzinken is dat moeilijk om zelf ook te doen?
|
mega netjes
|
die gast mag mijn wagen ook wel doen!
erg netjes allemaal! |
ziet er wel super uit, mijn handen beginnen te jeuken om dit ook te doen.
Helaas zou het niet zo mooi worden denk ik |
Extreem netjes...respect!
|
Om je vingers bij af te likken, wat een werk! :screwy:
|
das net werk :thumbup:
|
Dan ben je een echte liefhebber. Echt geweldig wat een werk :thumbup:
|
Prachtig!
Maar om dat toch effe te zeiken... ik had dat nokkenastandwiel ook effe zwart gemaakt. Het is geen originele, ok, maar in 't zwart staat het toch effe heel wat netter vind ik... |
Komt toch een kap overheen? En geanodiseerd aluminium spuiten is ook een beetje jammer.
|
Quote:
Over de motor ook. :D |
Heerlijk om te zien, je krijgt zo vanzelf zin in de winter om aan de slag te gaan:D
|
Quote:
idd echt wel ;) |
Eindresultaat is er ook!
Quote:
:eek: |
heel erg mooi, maar ja en nu? want er zit nog geen vloeistof in...dus een trailerqueen?
en hij is nwe accupolen vergeten..(moet toch iets te zeiken hebben:D ) |
Het ziet er erg netjes uit, ik zou het alleen zelf nooit doen :) .
Onder de motorkap van mijn auto moet het hetzelfde zijn als de werkkamer in huis, het is een bende met werk als een trein :thumbup:. En inderdaad mijn auto is om te rijde. Desondanks veel respect voor zijn werk, het lijkt wel nieuw |
Quote:
Dat, en de klemmen, stoorden mij ook al meteen. :D Ben inderdaad benieuwd wat er nu mee gaat gebeuren. Gewoon mee rijden? :confused: |
heeft die netjes gedaan, je moet maar een hobby hebben :rolleyes:
ik zie me dat zelf niet snel doen haha |
Reviverven noemen ze dit toch ?? :tongue:
Orgineel zwart plastic VW kappen zwart spuiten .. gaat ook vast jarenlang blijven zitten :shake: |
Respect hoor!
|
Quote:
En een klein klusje ook als je ze niet nieuw meer kan vinden want effe met de staalborstel of een schuurpapiertje doet echt WONDEREN :D Verder is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet gelukt ! Een een keer wat anders dan het gecleande... Maarrrrrrrrr.... Als ik zou mogen kiezen zou ik niet weten wat ik mooier vind. Een gecleande motor met goud, chroom, dikke webers etc, of dit ? Dit is in ieder geval origineler. |
Quote:
waar dan? die distributiekappen zijn van blik wel leuk speelgoed zo'n verzinksetje :) |
Quote:
:redface: Ik dacht m'n TDi motor, deze zijn inderdaad van ijzâh. Quote:
Mooi hoor, maar de koolborstel en de lagers dan .. zijn die nu ook vervangen nu de buitenkant een mooi kleurtje en een nieuwe sticker heeft ?? Een mooie buitenkant (van de binnenkant van de motorruimte) wil nog geen betrouwbare auto garanderen. |
hoevaak heb je nou een radiatorfan kapot?
het blok was wel compleet gereviseerd |
Quote:
Ehhh, ik heb bij de Jetta en 2x met een Polo een keer een kapotte fan gehad. Blok kan wel gereviseerd zijn, maar een startmotor die wordt gedemonteerd, geverft en weer gemonteerd is -in mijn ogen- niet de manier. En nog eens wat, het motortje van de radiatorfan was toch gewoon met een verzinkte buitenkant, toch geen gespoten ?? |
Ik snap het even niet, als een onderdeel nog prima werkt en hij word voor het oog van een likje verf voorzien dan is daar toch niets mis mee?
Voor mij geld nog altijd het credo, ''if it ain't broke, don't fix it'' :) |
net als de waterpomp, misschien was hij wel redelijk nieuw..
ik vind het nitpicking en heb gewoon waardering voor de hoeveelheid werk die hij erin heeft gestopt |
Het zal wel komen doordat ik met meerdere projecten tegelijk bezig ben.
Als iets goed is blijf ik er vanaf, als het stuk is vervang ik het door een nieuw onderdeel, maar om elk onderdeel te gaan demonteren, schuren, gronden, schuren, spuiten, polijsten, verzinken, blanke lak spuiten gaat mij ietwat ver. Tuurlijk is het een motorruimte waar niks op aan te merken is, maar om het nou mooier te maken dan het de fabriek ooit verlaten heeft ... nee, das niet mijn bakje thee. Ik vind (!!) het een beetje overdone. |
ik zou het ook nooit zo doen, maar zou ook niet zo snel vraagtekens zetten bij bepaalde keuzes die hij gemaakt heeft. Aan de aandacht die hij er aan besteed heeft zou je kunnen aflezen dat hij die keuzes namelijk bewust heeft gemaakt
|
All times are GMT +1. The time now is 00:38. |