Nieuwe happich klapramen!
|
godverdomme wat een geld :|
|
Zo'n set heb ik zien liggen op VAG-fest. Bieden vanaf 400 Euro was die toen en dat vond ik al een hoop geld.
|
Het wordt steeds duurder heb ik het idee......
Begin dit jaar stond er nog een setje compleet voor 300 Euries, had ik toen maar toegeslagen :redface: |
Quote:
idd en die waren voor een golf 1. Zondag avond heeft ie ze terug meegepakt :D NIET verkocht. :D Ik zoek zelf een set voor de mK2 maar heb er ff geen 550€ voor over. Grtz jel |
gelukkig heb ik 5 deurs :D
|
Tsja, ik ben er niet zo happich op ..
|
wat een prijs zeg! Maar Happichs worden niet zoveel meer aangeboden! En ze worden steeds zeldzamer!
Maar goed 550 euro vindt ik nog een hoop geld! ;) |
ik heb nog een setje voor een Golf I gekocht heel wat jaren terug, nieuw in doos voor 100,- gulden of euro denk euro maar dat weet ik niet zeker.
heb nog een complete set voor een Golf II liggen (evt te koop) en een incomplete set voor een Golf II ook liggen. deze prijs gaat inderdaad nergens over. |
Johan, wat wil je voor jouw setje hebben?
En blank of getint glas? |
ik heb nog een setje blank glas liggen ,maar dat mag pas weg als de auto verkocht is
|
Ik heb ook nog een nieuwe set met blank glas voor een Golf 1 liggen. Dus zo zeldzaam zijn ze ook weer niet. :tongue:
|
zijn eigenlijk die rubbers nog te krijgen? of van een andere auto passend te maken
want heb op een plaatselijke rommelmarkt een setje gekocht maar zonder de rubbers |
Zijn nog per meter te koop, had er een hele tijd geleden nog een link van hier op 't forum gezien.
Maar er schijnt ook een rubber van een andere auto te passen, kom alleen zo snel effe niet meer d'r op welke 't was. |
Die van een golf 1 heb ik nog niet zo vaak gezien eigenlijk.
Die van een golf 2 kom je nog wel eens tegen. |
Quote:
mocht je het nog tegenkomen Mag je het altijd laten weten :thumbup: |
Daar ben ik dan ook wel benieuw naar. Mijne zijn ook ietwat korter geworden door de jaren heen...
@Jopie, wat heb jij nog incompleet liggen? Mag me een PM sturen als je wilt. @Wobster, Happichs op de rommelmark... :D |
Wat moet je ervoor hebben?
Quote:
|
Quote:
ja komt ooit wat tegen op die rommelmarkten en die zijn niet op de hoogte van de prijzen.dus kun je ongeveer raden wat ik betaald heb :screwy: Zaten wel in de doos inc bevestigingen maar geen rubbers.Dus ben ik wel opzoek naar vervanging maar heb tijd. |
laatste jaar Hofstade (geloof 2002) had een handelaar een zeecontainer vol bij zich... 90 euro per set.
|
En die man heeft nu een jacht ipv een zeecontainer? :)
|
de andere ads van die gast ook,... een nep westmoreland front voor 350 euro.. wat ik zie is een jetta slotplaat van een tientje met een afgezaagde grill en Suzuki Salto koplampen van 5 euro per stuk... maar dat zal wel aan mij liggen.
|
Quote:
staat er nog wel bij dat het geen echte is, en dan zijn er nog mensen die dus gewoon 200 euries bieden! |
@vwjopie, wat wil je voor jouw incomplete set hebben dan??
|
retrohans eens een setje gegeven de rubbers hadden we ff uit een charade g100 mod 87 tot 93 gepakt,,,,,was gewoon net orgineel ,,,
|
rubbers van een KIA zouden ook passen
|
wat brengt zo een nieuw setje van golf 1 nou nog op dan??
|
Ik weet dat Hans (die gast op VAG-fest) met als zijn VW spullen zijn set niet wegdoet voor minder dan 800€.
Dit is wel een set orgineel in doos met alles bij , nooit gemonteerd. De meeste gaan vanaf 250€ tot ... wat de gek er voor geeft. :D |
zo dat is niet mis toch laat mijn setje nog maar even liggen dan!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:51. |