Behoort ook bij de Kontenbakken-deluxe delegatie!
Heb sinds vanmiddag ook een Passat erbij gekocht, een 35I facelift (B4?).....
Het is een 1.8, wat leuke opties en vooralsnog het belangrijkste: HIJ RIJDT!.. :D Motortje loopt perfect voor een 3tonner Heb er nog geen foto's of verstand van, dus verwacht hier nog maar wat vragen! Ten eerste: Verlagingsset, Past die van een Golf 2/3 ook? Of moet ik specifiek 1 voor een Passat zien te vinden?... |
Voor een schroefset weet ik wel:
Golf 2 + 3 past gewoon. Let wel op dat bij de achterste veerpoten, het boutgat onderin de poot kleiner is dan van een Passat. Ik geloof dat het bij een Passat M12 is en van een Golf M10, maar dat vind jij geen enkel probleem denk ik :D:D |
Quote:
Idd maar hij komt achter behoorlijk laag te liggen hoor. Sanderz heeft zijn schroefset achter op zijn hoogst en dan is hij goed laag. Ook ik ben met Golf3 setjes bezig geweest maar in combinatie met mijn wielen heb ik maar ingekorte standaard veren op korte schokbrekers gezet. Succes en ben benieuwd naar de fotos |
lachen,ik heb er ook 1!
superfijne auto,kan me niet heugen dat ik iets heb gehad wat beter reed... succes ermee:thumbup: |
Quote:
klopt, ik heb een schroefset van een mk3 vr6 eronder zitten en achter staat ie op z'n allerhoogst maar dan vallen de wielen nog steeds in de wielkasten, staat leuk maar is niet praktisch |
Bij deze alvast wat pre-mod pics (afgezien van de wielen, die waren na 5 min al verwisseld)
Vanavond krijgt ie nog een poetsbeurt, dus de volgende foto ronde zal ie er al iets fijner op staan! |
net ding :thumbup: vond die wielen ook zo gek nog niet staan eigenlijk
|
Dit zijn ook de wielen die ik er nu onder heb zitten.... :D Mijn 2de set RH's
Hetgene wat eronder weg kwam valt wel in de categorie meerdelig, velg, corrosie en afbladderende lak... En daarbij ook nog: LELUK ;) |
Houtlook op het dashboard eraf en kentekenplaat voor ff iets omhoog zetten :tongue:
|
Wat heeft iedereen toch tegen houtlook? :D Ik vind het juist een hele leuke aanvulling op het toch al zo blauwe interieur :P
Kentekenplaatjes is ook al wat mee gedaan, in de zin van: Er gaan nog wat meer USA parts binnenvallen hier :D Zal binnenkort eens wat fotootjes plaatsen van nu, na de poetsbeurt is ie al heel goed bekomen! Meer volgt! |
leuk ding,alleen die fake-boomstammen zouden er bij mij ook binnen 5 minuten afliggen.
|
In dit topic zal weinig meer gaan gebeuren ben ik bang, iig niet met deze Passat.....
Vanmorgen om 8 uur op weg naar het werk doorgegleden dankzij een oliespoor, vol achterop een bestelbusje,.. Neus zit nu goed in elkaar, en chassisbalken zijn krom dus beter ga ik nu op zoek naar wat anderss... Jammergenoeg nog geen maandje plezier ervan gehad... :( Het zal waarschijnlijk weer een B4 of 35I worden, want wat reed deze fijn zeg! Als er weer een Passatje bij is laat ik dat vanzelfsprekend weer horen! |
jammerr. naja er zijn er gelukkig best wel wat te vinden voor een nette prijs.
|
Bij deze de "laatste foto's" van de B4
Dit hoofdstuk is nu afgesloten, de bruikbare delen gaan er weer uit (audioset, wielen e.d)..... En het goeie nieuws is: Gisteren toch al een geschikte vervanger kunnen vinden in de vorm van een 35I sedan! 1.6je, niks erop maar het beestje ziet eruit als nieuw! Ik ben hem momenteel aan het detailen, dus foto's komen zeer spoedig online! |
zonde:eek:
ben benieuwd naar de vervanger.... |
Quote:
persoonlijk vind ik de 1.6 een te kleine motor voor zo'n zware auto, ben benieuwd naar de pix |
Bij deze, nieuwe ronden nieuwe kansen:
Plannetjes zijn er natuurlijk al wel weer: - Stevig eindje zakken - Knipperlichtjes mee laten branden - Dakdragertjes voor de BMX - Hier en daar weer een stickertje |
leuk ding weer.....
|
Goed bezig kerel, succes er mee:D
|
Jammer van de oude passat...
Mooie nieuwe passat :P Hahaha Succes er maar weer mee ;) Vind de wielen deze persoonlijk iets beter staan dan de facelift :) |
ziet er mooi uit.. vind em zelfs mooier als de vorige. en de velgen staan idd stukken beter!
|
zoww weer een andere... :tongue:
suc6 ermee :thumbup: |
eeh.. liep vandaag nog ff tijdens de koffie langs je wrak.. normaal intereseert het me geen hol hoe erg ook een auto in me kaar zit.. maar bij deze is het tog wel ff zonde..
sucses met je nieuwe aanwinst. nou maar hopen dat hij niet in de toekomst bij ons op het terrein komt te staan. |
Nou, hij zal er wss wel even komen te staan,... Er zit wat lichte roest onder de achterklep en maybe dat er nog een ander frontje op komt ;)
Binnenkort al wat update-foto'tjes Done: - Wielen - Stickertjes - Audiosetje To do: - Verlagen - Paar kleine plekjes fixen - Rijden |
Nog eens wat plaatjes bijvoegen:
Nu moet ie echt nĂ³dig nog een stuk zakken :D |
mooie country ;)
|
jij bent niet vies van een stickertje he;)
grappig is het wel:D |
Vandaag mijn nieuwe frontje op kunnen pikken van de spuiter, daar gelijk erop gezet en tevens ook de NL sticker en andere witte badge van de achterkant gehaald.....
Oogt weer lekker fris zo, toch? Nu nog een schroefkitje steken en toch nog wat USA spulletjes laten komen..... Plannen breiden uit, je blijft er toch aan bezig he :D Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!!! |
Ziet er wel erg netjes uit kerel. Toch zonde van je oude passat zeg...
|
i love VAG-ina's :D
waar heb je die vandaan? |
Alle stickers die erop zitten heb ik laten maken bij een paar kameraden van mij, die runnen een kleine stickerbusiness en daarvoor doe ik dus ook wat demo'tjes (Carbon motorkap van de GT is ook een mooi voorbeeldje)
|
Vandaag weereens een Pro-Shoot gehad maar deze keer met de Passat.....
Resultaten zullen wederom hier geplaatst gaan worden, ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het resultaat!!! |
Ziet er netjes uit:D Nou weet ik waarom ik geen embleem loze grill mag :tongue:
|
ziet er dik uit maat! wou dat ik zelf ook zo kon spuiten! whahahahha.
p.s wisser systeem werkt niet naar behoren. later! |
En bij deze, na lang wachten alvast de eerste voorproefjes van de fotoshoot, rest volgt nog!
Klaarmaken voor de shoot: En schieten maar: Meerdere resultaten volgen :D |
erg vet!! enige dat nog mist is een dikke schroefset :thumbup:
|
Bij deze, de foto's van de huidige staat:
Met zeldzame Kamei X1 spoiler set, bestaande uit: Voorbumpercover Dorpellijsten Achterbumpercover Tevens ook de trekhaak weg geflext :D Binnenkort even wat meer foto's ervan maken, ik vind het resultaat echt super, wie volgt? :mrgreen: Schroefset staat nu als eerste op het lijstje :D |
dat is een leuk setje!
moet nog wel even een subtiel eindstukje ofzo op de pijp.... |
Dat is een nette B3! Ben zelf niet zo heel weg van dat kamai setje maar zeldzaam is het wel!
EDIT: Net nog eens gekeken, heeft toch wel wat :thumbup: 2 vragen, je bumpers waren zwart, heb je dat tussengedeelte nu gewoon zelf gespoten? En zo jah, eerst glad gemaakt of gewoon zo? En die sticker van vagina, hebben die maten ook een bestelservice aangezien ze een zaakje willen runnen ;) |
Kamei setje staat super.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:30. |