![]() |
Sm?
Dit logo zag ik op een dikke Phaeton staan (voor achterop en op de naafdoppen) iemand enig idee waar het van is?? |
Sexuele Martelingen
|
MS design!
|
|
sabine toch,....
|
Enige wat ik ken wat ze sm noemen......... :rolleyes:
|
Quote:
Haha om nog maar te zwijgen van junkie's en hoeren :p . Whaha |
:D
|
Quote:
whahahahaha ja psies! Junk/Hoer/SM....... (wat zou het volgende zijn) |
Zou je überhaupt het rechte pad nog vinden... :rolleyes: :p . 't is toch jammer dat zulke meiden zo ver zakken :p :wink:
|
Quote:
:rolleyes: :rolleyes: zoek SM eens op in het woordenboek, komt het woord sex niet in voor en martelingen ook niet |
Quote:
Viespeukje :p |
Quote:
In mijn woordenboek wel! :eek: |
MS Design doet ook geen phaetons maar alleen
- Beetle - Bora - Golf IV - Golf V - Touran |
Quote:
Lieve meid, woordenSCHAT en woordenBOEK zijn niet hetzelfde :p :rolleyes: |
Quote:
woordenSCHAT is weer anders...... Zijn genoeg mensen die gelijk aan sexuele martelingen denken als ze de letters sm horen, alleen niet iedereen komt daar eerlijk voor uit, ik wel! :p |
Quote:
Haha tsjah, daar moet ik je gelijk in geven, maarjah, it's a part of the job :p |
sexuele martelingen????? nee heb ik nou nog nooit aan gedacht als ik SM zag. en ik heb een vuile geest..
|
Quote:
Dat je eraan denkt hoeft nog niet te zeggen dat je vies bent......... Het is gewoon het eerste wat in me opkomt als ik sm zie, kan er ook niks aan doen... Zie dan gelijk leren pakjes, zweepjes, kaarsvet, en nog meer vunzige zooi...... ![]() Zoiets weet je wel? |
Quote:
Kijk ik ben dus niet de enige.... |
Ik denk meestal aan spijkers naalden en vloeibaar teer.
Kaarvet is voor mietjes. ;) |
Quote:
jawel, ik denk bij SM aan Sado-Masochisme jij denkt aan "sexuele martelingen" |
Quote:
Whaha 'die hard'!!! Zo te horen ervaring! ;) |
Ik vroeg me ook gelijk wel af wat er achter de geblindeerde ramen zou afspelen, maar ik heb geen spoor van zweepjes oid kunnen ontdekken.. Wel leer, op de stoelen..
|
Quote:
Sado-Masochisme = There is a lot of definitions of: What is Sadomasochisme? Sadomasochisme (SM), is shortly defined as a sexual relationship between equal and agreable adults, in wich there is dominance and submitivnes. But SM is also faith, trust, love, curiossity, excitement and breaking limmits. First of all personal limits but also the moral limits of sociaty – in the way that it has influence on the personal limits. ![]() Scheelt niet veel van sexuele martelingen....... |
Wat een perverselingen hier :p
|
Quote:
En dat allemaal in de baas zijn tijd! :D :D :D |
[louis mode on] ben jij nou zo dom, of ik nou zo slim[/louis mode]
|
Quote:
Is je werk toch :p . Whaha, het is weer gezellig hier :wink: |
Quote:
Verklaar je nader, schijnbaar ben ik dom. |
Quote:
Haha wou je daarmee zetten dat jaap niet slim is :rolleyes: :tongue: |
ondertussen ben ik nog geen steek verder.... mooi is dat :)
|
Quote:
Haha zo kan je het ook bekijken ja! :tongue: |
Quote:
Haha naja, je hebt andere dingen geleerd... :tongue: . |
Quote:
Ja, maar dat wist ik dan weer wel, voor biografieen van de Marquis de Sade (grondlegger van het SADO-Masochisme) kun je me altijd bellen.. |
Zozo, liefhebbertje... :rolleyes:
|
Kortom : SM is alleen voor gevorderden en niet voor sexuele martelingen ..
Bien : huur een keer Histoire d'O op DVD . Piep je wel wat anders ;) |
Mochten er nog M dames hier zijn : ben vast aan het oefenen .
Bien : niet meteen gaan mailen graag Eerst je huiswerk doen en leren waar SM voor staat .. Not for the weakminded .. Obey first and then quench ur thirst !!! |
Quote:
Nee dank je! Ben geen liefhebber zoals ik al probeerde duidelijk te maken, het woord kwam gewoon in me op... En of je nou geslagen word met een zweep of je krijgt kaarsenvet over je heen, beide niet mijn favo! |
Eerst huren dan oordelen .. zwepen en kaarsvet : de Donald Duck gelezen lately ?
Kwik Kwek en Kwak ... ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:14. |