Nieuw shop artikel: Kentekenmapjes
Op veler verzoek en uit onze merchandise poll als meest gewilde uitbreiding gebleken: de Volksforum.com kentekenmapjes zijn er!
Kunstlederen kentekenetui met 3-delig transparant binnenwerk, opdruk van ons bekende Volksforum.com logo in goud met gouden metalen hoekversteviging. Prijs: 3,00 per stuk. Bestelcode: KM10 Te bestellen zoals gebruikelijk via shop@volksforum.com met de volgende info: Naam: Bankrek.nummer (ter controle van betaling): (Aflever)Adres: Postcode en plaats: Artikel aantal, code en evt. maat: (bijvoorbeeld 1xVF10B XL, 4xKM10) |
Vandaag gekocht @ MIVW.
Vind het een zeer fijn en mooi mapje. Erik. |
ja ze liepen hard vandaag.
|
Zondag eentje gekocht @ MIVW, echt ideaal hoesje !
|
Toch goed idee geweest van mij :D
Heb hem ook gekocht op MIVW. :thumbup: |
gister ff bij ernst geshopt
heb ze nu ook |
zaterdag een emailtje eruit gegooit maar had nog niks gehoord
ik wacht af:D |
Op M.I.V.W eentje gekocht ziet er super luxe uit, beter dan het mapje wat ik eerst had viel zowat uit elkaar van ellende.
|
De shop mails zijn weer de deur uit! Uiteraard met rekeningen :).
|
Quote:
Ontvangen, betaald(via Rabobank). nu nog wachten op de goederen(A) dankuwelllll |
Quote:
hebben ze jou er voor laten betalen dan, als het jouw idee was?? :D |
Ook gekocht :cool:
|
gemaild, hoor t wel.
|
wil iemand ook een foto van het binnen werk posten???
|
hoe kan het nou dat ik m nog steeds niet heb ontvangen?
3 augustus had ik netjes betaald |
Zijn jullie er bij fanatics?
|
Same here :( wacht ook nog steeds
|
Mensen die nog niks hebben gehad/gehoord heb ik een pm gestuurd. Ik loop een beetje achter i.v.m. vakantie. Volgend weekend word alles opgestuurd etc.
|
wat kost 3 stuks?
9,-? ivm verzending, is dat all-in? edit: komen de stickers vanaf hetzelfde adres? |
Is ex verzendkosten (maar dat is niet astronomisch voor de mapjes), en ja, ze komen van hetzelfde adres als de stickers (kan dus allemaal samen).
|
Ik heb alle mails beantwoord, mocht je gemist zijn dan hoor ik het graag!
|
Ontvangen! :thumbup:
|
Quote:
Fijn om te horen! Vanavond beantwoord ik alle mails en post ik de reeds betaalde mapjes wederom. |
donders wat een mooi mapje!
ik denk dat k er nog 1 wil, me pa is redelijk jaloers aan het worden:D |
mag ik jullie enorm bedanken voor de mapjes en de snelle service! top!
|
Graag gedaan, na een vakantie periode is de shop weer bij en de mapjes kunnen lekker snel met de brievenbus :). Vandaag weer mails afgewerkt en verstuurd ook.
|
Heb je deze week al een mailtje gestuurd en het geld al een maand geleden over gemaakt maar nog niks ontvangen;)
|
Quote:
En ik al een maand geleden een e-mail, een week er na nog een PB maar nog altijd niks terug :confused: |
Als het goed is zijn alle mails beantwoord, heb je nog niks gehoord, stuur me nog een pb. Bij Thijs is iets misgegaan met de post vrees ik maar die heeft een nieuwe toegezonden gekregen. Helaas staakt de post dus zal ook dat weer even langer duren dan normaal.
|
evilnyntje, verstuur jij ze vanuit princenhage? zo ja kan ik er dan niet één komen halen, ik woon namelijk om de hoek.. als jij die lage rode mk3 nog rijdt tenminste.. groeten!!
|
Zijn deze nog te krijgen?
Zo ja dan wil ik er ook een paar bestellen |
Zijn nog op voorraad dus ff via de shop bestellen
|
Heb 20 Januari geld over gemaakt. en tot nu toe nog niks gehoord? En of ontvangen? :confused: :(
|
Gino, jouw kwijtgeraakte mapje is ook op de post.
Nog anderen die een bestelling geplaatst hadden en nog niks gehoord? |
All times are GMT +1. The time now is 11:22. |