welke polo's op MIVW
hallo
ik wou is weten welke polo rijders van plan zijn om het weekend naar MIVW te gaan? mischien leuk om te weten. ik probeer er te zijn als het goed verloopt met het vervangen van de koppakking.. [IMG] [/IMG] see ya :thumbup: |
Ik ga met de mijne, wss dan al stukje lager en met de smallere banden.
Grtz Poloken |
de mijne blijft lekker thuis,net zoals de baas zelf. :D
|
ik ben er ook
|
Ik ben ook van plan om heen te gaan met de Polozwei!
|
ik kom met de sedan :D
|
Ben er ook met m'n polotje
|
de dubclub polo van rick_polo is er ook!
|
Quote:
Idem. :D En de mijne is toch niet meeting-waardig. :redface: |
Quote:
Alsof die van mij wel meetingwaardig is :tongue: |
de sedan heeft een lekke vulhals dus die blijft thuis, de audi staat bij de apk dus dat word hem ook niet...
|
ik zou graag willen , maar gaat me denk niet lukken zo vlak voor me trouwen .....
mijn polo moet dus nog even wachten voordat hij met z`n vriendjes mag spelen |
Ich bin dabei! :D
|
Heb gister net de bestuurdersdeur naar een reperateur gebracht.. Als hij klaar is ga ik ook met de polo
|
Ik ga zelf toch nt rijden maar meerijden. Ga me nt belachelijk maken met m'n nt afgewerkte polo op zo een top meeting... :tongue:
grtz |
iedereen haakt af dus :thumbup:
|
Quote:
Ik niet :screwy: :D |
Quote:
De Polozwei is ook meetingwaardig, wegens originaliteit! :thumbup: (En ik kom niet omdat het gewoon veel te ver is voor me. :redface: ) Quote:
Ach ja, dan zet je er toch gewoon een 'Work in Progress' bordje bij of zo. ;) |
Quote:
Niet iedereen ;) |
Quote:
Ik haak nt af hoor, ik kom gewoon nt met de polo. Ik rij mee met m'n vrienden van "High-Society.be". En daar zitten echt wel dikke bakken bij ze... Come and see... ;) |
Ik haak wel af... Denk niet dat de reperateur morgen belt dat mn deur klaar is..
HEEEL mischien kom ik nog wel met iemand mee in een witte golf 2 |
Ben geweest, prachtige meeting alleen jammer dat er zo weinig polo 2f waren. Als ik me nt vergis heb ik er maar een 3-tal gezien... :confused:
Wel prachtige meeting en amai wat lag het niveau er hoog. Dikke proficiat aan de vele nederlanders met hun prachtige mk1-tjes... Volgend jaar zeker trg aanwezig en wss met de mijne. Grtz Poloken |
Er waren er wel meer dan 3! Ik heb er zeker wel 6 of 7 gezien!
2 paarse naast elkaar 1 hele knappe G40 met rolkooi 1 poepie orginele G40, lekker hoog op de pootjes 1 zwarte zag ik wegrijden toen ik aankwam En natuurlijk 1 knappe groene met goudkleurige wielen ;-) |
Quote:
De 2 paarse heb ik gezien en de G40 met rolkooi. De rest nt gezien... :( Grtz Poloken |
En nog
-een witte Steilheck met groene deuren, motorkap en kofferklep -een rode Steilheck -een witte Sedan -paar Polo's 1 denk dat er genoeg stonden! denk ook eerder 20 dan 6 รก 7 |
was er ook nog wel ff
|
Jaapvdv ik had het wel op polo 2F's!!!! Die waren er nt zoveel....
Grtz Poloken |
Die witte is van mij :D
Ik heb me prima vermaakt die dag... HOOG niveau! |
De genesis g40 met gepolijste kooi is van mijn broertje
http://www.vwclubparkstad.nl/Members/thijs.html |
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |