3 oktober - VW Club Parkstad 3RD Meet & Greet ~ Kerkrade
VW Club Parkstad sluit op zondag 3 oktober het meetingseizoen af met:
“3RD INTERNATIONAL VAG MEET & GREET” Vorig jaar mochten wij meer dan 200 VAG wagens uit Nederland, Duitsland en België ontvangen op het Burger King terrein, vlak naast het Parkstad Stadion in Kerkrade. Door deze centrale ligging zijn wij in staat om de mooiste dubs uit 3 landen samen te laten komen op 1 evenement. Bij de Burger King kun je uiteraard terecht voor eten, drank, toiletgebruik en een speeltuintje voor de kids. . Enkele sfeerfoto’s van vorig jaar: Meer info kun je vinden op: http://www.vwclubparkstad.nl Foto’s van de M&G van vorig jaar staan op: http://www.vwclubparkstad.nl/Pictur...2009/index.html Video van de M&G van vorig jaar staat op: http://www.vwclubparkstad.nl/funstuff.html Dubstore.be is met een stand aanwezig. Stickerpersms.nl is met een stand aanwezig Wij hopen jullie te verwelkomen op 3 oktober!! :thumbup: |
Als ik dan niet, net als vorig jaar, vast zit op 't werk, kom ik zeker langs. :thumbup:
Over vorig jaar niks dan goeds gehoord. |
Aanwezig. :thumbup:
Was vorig jaar ook gezellig! |
Uiteraard aanwezig. :thumbup:
We hopen op weer een mooie grote opkomst. |
Quote:
Leuk om te horen :thumbup: Quote:
Daar doen we het ook voor ;) |
Aanwezig.
|
wij zullen ook weer aanwezig zijn met een paar man.
dus zal wel goed komen. weer een gezellige dag van maken. grtz eddy |
lekker dichtbij dus zeker even de moeite om eens langs te komen.
Groetjes ron |
Top Mannen!
Heb 'm meteen even toegevoegd bij de event dates op www.vwfanatics.nl |
Quote:
Bedankt Oliver! :thumbup: |
Gisteren op Volksdub weer een aantal mensen gesproken die lieten weten dat ze zeker kwamen, zal dus wederom een gezellige dag worden :thumbup:
|
ik zou er graag heen gaan maar om nou elke keer naar limburg te rijden voor een meeting vind ik nogal wat hihihhi maarre als er binnenkort eens 1 in zeeland is zal ik er zeker bij zijn... in ieder geval op de mini meeting bij mmvw ben ik erbij....
groetjes cabbiegirl |
Quote:
All the good things happen in the south :thumbup: :D :cool: |
Quote:
En op zaterdag al van harte welkom in het Kerkraadse :thumbup: |
zeker aanwezig
gr miek |
Super :thumbup:
Met de rest van de groep? :) |
Facebook event pagina aangemaakt
http://www.facebook.com/event.php?e...42567335&ref=mf |
Leuke afsluiter dit... :thumbup:
Alleen is er elk jaar wel weer iets dat er tussen komt! :rolleyes: Spreek jullie met Fanatics wel weer! |
Quote:
Precies :D Quote:
MIVW niet aanwezig? |
Geen MIVW nee :( :( :( :(
|
Quote:
dan wordt het inderdaad Fanatics ;) |
Op mivw weer een aantal positieve berichten gehad over de m&g
Het gaat de goeie kant op :thumbup: |
Ja inderdaad veel duitsers gesproken die gaan komen. Het bezoekersaantal kan nog wel eens dik het dubbele worden gezien het aantal mensen die nu al weten dat ze gaan komen. Super gewoon. :screwy:
|
Dit jaar ben ik dan terug van vakantie en zekers van de partij :thumbup:
|
Quote:
|
Aanrijden? Daar krijg je schade van toch? :D
Ik ga dit zéker even overwegen. Super thanks voor het aanbod.... waar we al zooo lang van spreken :thumbup: :thumbup: |
Erik, denk goed na waar je aan begint he :D :D
|
:fingered:
|
Quote:
Bob, ik hoor het wel wat je wilt doen. |
Door de vele aanmeldingen van aircooled wagens hebben we besloten om voor deze wagens een speciale plek te reserveren op onze meet & greet in een speciale aircooled area.
Tevens hebben we hiervoor onze flyer uitgebreid waarin we nog een keer extra de aandacht vestigen op de aircooled area :thumbup: |
Gaat druk worden!!!!!! Misschien volgend jaar maar eens gaan denken aan een meeting. Hornbach schijnt een mooi terrein te hebben. ;)
|
Helemaal mee eens, zou super zijn als jullie de meeting weer terug halen op het Hornbach terrein, was altijd een zeer geslaagde meeting.
Volgens mij is dit ook geen gewone meet en greet meer heeft ook meer weg van een meeting. Groetjes ron |
Ja onze meeting is inderdaad wel uitgegroeid naar iets meer als alleen een m & g :D :D
We zullen zien wat de toekomst brengt ......... Als de bezoekersaantallen zo blijven als afgelopen jaren, dan ........ Hornbach terrein ....... wie weet ;) |
Quote:
Ja inderdaad zoals roger als zegt ....wie weet. ;) nee we zijn er natuurlijk al serieus mee bezig. maar dit jaar bied dit terein nog alle mogelijkheden voor ons. en gaan we er weer een super gezellige dag van maken :thumbup: :thumbup: |
Als het weer dit jaar net zo meezit als de voorgaande jaren gaat dat helemaal lukken!!!
|
zo even een upje hier.
|
Nog 6 weekjes :dance:
|
ja roger die zijn om voordat je het weet ;)
ik heb er echt zin in dit jaar :cool: we hebben met een aantal bedrijven een kleine goody bag kunnen samenstellen voor de eerste 200 bezoekers, dus ben op tijd ;) |
Quote:
Is je TDI dan ook af? dan kom ik denk ik wel kijken :cool: , zal echt eens vaart achter de mijne moeten zetten. maar 3 oktober haal ik niet hoor :( |
Quote:
Ja 100% dat de mijne dan aanwezig is :thumbup: Ja 6 weken zijn zo om, maar je bent ook zeker welkom met je "daily rat" ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:53. |