Martyn_86C 16" velgen omdop sessie
Tsja, ik had 35mm adapters nodig en wilde graag ruilen tegen mijn 20mm. Martyn kocht een set wielen met 35mm adapters en dacht dat het niet ging passen, dus een pas sessie gehouden... al met al toch nog 10mm spacer er extra tussen gedaan, dus rondom 6Jtjes (ET52,3), dik!
eerst maar ff een fototje toch: in den beginne was er staal: toen was er een adapter enzo: daarna maar ff wat lasagne naar binnen lopen werken, want het resultaat mag er zijn! Was gezellig! |
Holy F***! Wat een bruut apparaat heb je ineens!!
|
Het was de rit naar Friesland in de Polo zeker waard! De lasagne, de gastvrijheid en de gezelligheid maakte het méér dan waard!! :thumbup:
Ik ben helemaal tevreden met het resultaat!! |
ben eigenlijk niet voor grote velgen maar moet toch wel bekennen dat ze heel goed staan
|
Zo! dat staat echt goed zeg!!!
Je hebt in één keer een compleet andere auto! Porsche Rims Rule ! :rock: |
Staat heel goed!
|
ter verduidelijking... adapters 25mm voor, 45mm achter, en nu ik de foto's weer zie en vergelijk met 'vooraf' idd een wereld van verschil! Nog meer voor de records, 165/45R16
|
niks aanlopen aan de wielkastrandjes, of heb je daar al iets aan gedaan? Bij mij was dat met 16" wel nodig (7J et35, dus wel andere maat) Heb zelf geen spacers
overigens ligt er bij mij 195/40 ZR 16 op ;) Wat nou records ;) nou heb ik wel 4gaats velgen, dus no adaptors needed. |
Wat een verandering! :eek: Perfecte velgenkeuze!
|
Ik zeg houden zo met de porsches. Ziet er dick uit.
|
staat echt super goed !! :)
|
Heel dik! :thumbup:
|
Netjes, al vind ik dit net iets te groot voor een Polo. :tongue:
|
ik hoorde het al van marco vandaag,staat idd echt superdik:thumbup:
|
:eek: Kwijlll!!! :rock:
|
Thanks voor de toffe reacties!!! :thumbup:
Ik had echt never nooit verwacht dat ik achter met 35mm adaptors weg zou komen... Uiteindelijk moest daar voor het mooie toch echt nog 10mm bij die ik al op de staaltjes had zitten! :eek: Ik ben echt enorm blij met het resultaat! En het rijdt ook echt gewoon goed! Zal als ik tijd heb de polo eens goed poetsen, of misschien breng ik em ff weg... Vanmorgen even een fotootje geschoten op de zaak! |
Staat echt netjes! Laat je ze gewoon zilver?
|
Zo dat staat echt goed :)
toen ik de velgen onder de golf 2 had liep het bij ver inveren wel een beetje aan achter :) |
Dacht altijd dat 16inch te groot zou zijn voor een polotje maar vind dit zo reuze mee vallen en zelfs erg stoer kijken zeg.
Mooi! |
Dik!!
|
Staat erg netjes!
|
Quote:
je hebt toch anders regelmatig fotos van mijn polo kunnen zien. ook groen. ook 16"ers eronder Nee tis net zoals een golf 3 met 17" tis net de limit, mooi wielkastvullend en t staat gewoon echt bruut! |
Quote:
No problemo! Loopt keurig vrij! Ook met Jan Willem in de achterbak, toch Jeewee? ;-) Quote:
misschien dat ik ze van de winter muisgrijs/antraciet laat coaten en dan de randen (laat) polijsten... Alhoewel ik zilvergrijs ook gewoon erg goed vind staan! |
Ja, 90kg dikke fries in de achterbak en nog prima! Euh, ik zou de C2tjes mooi zo laten, wat een werk...
|
mooi hoor netjes
|
Wow prachtige G40 man. Ben echt fan. Kga dus ook op zoek naar C2tjes voor op m'n GT. Dus als ik alles goed lees zijn dit 6Jx16 C2 velgen met adapters van 25 en 45 mm en 165/45 banden? En je hebt nts aan de wielkasten moeten doen? Hoeveel is hij verlaagt de wagen?
Grtz Poloken |
waarom denkt iedereen toch dat het een g40 is? Volgens mij is het dat (nog) niet. en ligt er een aav blokje in?
|
jaloers? :D
Smoelt 'm prima Martyn. Jammer dat het even niet uitkwam met de Speedlines, daar was ik ook erg benieuwd naar geweest. :D |
Quote:
De randen heb ik naar binnen geklopt, en de auto is 80/60 verlaagd met H&R veren en gele koni dempers! Het is idd NOG geen G40... sinds zaterdag ligt het nieuwe hart klaar voor transplantatie... ;-) Vandaag eigenaar geworden van een orgineel G40 regelapp. volgende week maar eens een dag of 2 vrij nemen! ;-) Quote:
Ja ik eigenlijk ook!! Ik hou wel van goud kleurige wielen! ;-) Maar dit staat em ook wel erg goed! |
Als je uwe wielen verkoopt... PM me maar é... :thumbup:
Grtz Poloken |
Quote:
Wa denkte zelf, jonguh... ;-) liggen er net een week op!!! :screwy: haha Ik voel me vereerd dat je het zo mooi vindt... Maar ik meende dat je de polo weg ging doen? |
Quote:
Ja had Golf 3 GTI gezien maar dan moest de mijne rap weg en aangezien ik nt veel reactie erop kreeg en den uwe heb gezien toch besloten hem te houden... :thumbup: Grtz Poloken |
Quote:
Een Polo Coupé is toch veel origineler dan zo'n Golf 3. :D |
zoals het nu lijkt gaan volgende week mijn 6 en 7 J C2's op een andere 86C, zal ff pics maken.
|
Quote:
Jan Willem, heb je er zelf een gekocht? Of ga je iemand heel erg blij maken met jouw wielen? |
Ik heb de wagen ook in real life gezien..
oogt onzettend leuk maar ik vind ze veeel te groot voor ene polo!! en als straks die 1.3iG40 erin ligt heb je meer aan 13ers of 14ers ;) die trekken de klinkers bij je uit de straat ;) {rijdt heeel anders dan 16ers...} |
Quote:
Hij gaat mij er ff blij mee maken, ben heel benieuwd hoe dat komt te staan met zo'n 7j achter :D |
Ik heb (weer) nieuwe velgen... Dit keer breder en dikker, voor meer tractie en grip... :D
Speedline Corse 7,5J15 met 195/45R15 banden Hier staat er eentje voor, voor het idee |
Ik vind de C2's 10x dikker, plus dat om die Speedline's dikke ballonbanden zitten ;)
|
moeten eigenlijk wel iets van toyo R888's om, daar schreeuwen de velgjes om, enneuh, ik vind het wel mooi!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:53. |