Snert
Goedendag,
Mijn naam is Rens, 24 en woon in het al zo mooie "Den Helder" Ik zat al aan aantal weken op dit forum te lurken om wat meer te weten te komen over mk2tjes en natuurlijk wat ideetjes op te doen. sinds zaterdag is het zo ver, ik heb een jetta 2 1.3 aangeschaft met 133.*** op de teller, dus maar even aanmelden op dit forum. zo kocht ik de auto ondertussen is hij ontdaan van de stickers. De auto heeft nog wel werk, maar dat doe ik met liefde. De kleppendekselpakking, vonkpluggen, vonkkabels heb ik al reeds vervangen. Helaas bij het vervangen van de radiatoroverloopsysteemslang Brak het aansluit punt op de radiator af. na een wilde zoek tocht door de Kop van noord-holland heb ik er één gevonden bij de sloop. Wat wil/wat ik nog gaan doen? - van die spuuglelijke velgen af (ruilen of verkopen) en er 15" cup onderschoppen. - Schroefset er onder - Achterklep weer op de centrale vergrendeling krijgen. (Druk knop is van binnen stuk) - Distributiesnaar vervangen inc, waterpomp. (voor de zekerheid) - Deur lijst vinden & rechter raamlijst. - nette geluid's installatie inbouwen. (SLAYER) - Olie inc filter. (zaterdag) Gegroet! |
Welkom.
|
hoi welkom!
|
Welkom! Leuke basis! Andere wielen is inderdaad wel echt een must bij deze :D
|
welkom!! leuke wagentje, andere wielen zulle idd goed doen (Y)
|
ik ben druk opzoek...
|
Zo lelijk vind ik ze eerlijk gezegd niet :D Schroefsetje zal'm wel goed doen.
|
Welkom
De wielen vind ik ook niet echt lelijk hoor, zeker als basis. |
Quote:
Nou, ik wil er graag vanaf :) |
welkom
|
welkom
|
welkom.
|
Welkom
|
Vandaag krijgt de jetta nieuwe olie + filter.
Ondertussen heb ik de jetta een week, en het rijd prachtig. Ik ga vandaag ook beginnen met het verwijderen van de zwarte deur stickers/lijsten. |
Nette jetta hoor. :thumbup:
|
Weer een berg werk verricht deze weken.
De auto liep een beetje beroerd en kon niet vinden wat het nou was. Na dat ik bij de sloop was geweest voor een grill (dubbele koplampen) en nog wat ander spul. (deurklink, schakelpookhoes) Moest ik gelijk de grill omzetten natuurlijk, na het verwijderen van de hele voor handel, kwam ik bij het vacuüm gebeuren tegen. Daar bleek een slangetje te zijn afgebroken. Oftewel had ik er weer een klus bij, eerst maar even de grill er in gezet omdat ik meer te doen had. vandaag heb ik er dus een nieuwe slang opgezet, Met resultaat de auto liep gelijk een stuk mooier en stotterde niet bij koude motor en was niet meer terug houdend. Nu wachten op het volgende loon voor een mooie schroefzet :) |
even een fototje van de jetta hoe hij er nu bij staat.
En deze komt in de grill, alleen nog even afwerken. |
Leuke auto, ding heeft een aardig tijdje te koop gestaan als ik me niet vergis
|
Quote:
Geen idee, ik had wel het idee dat hij er graag vanaf wou ivm andere auto. ach, ik heb hem op zich voor een prikkie kunnen kopen, dus mij hoor je niet klagen. :) |
Jij ook al hier? Schroefset al besteld? Gr Klaas
|
Quote:
Klaas. kijk eens na een maand eindelijk nieuwe stelschroeven. staal ipv alu. De de rest even netjes maken. Naar de vloer met die jetta! |
Nou de jetta ligt op de grond.
Het was een leuk klusje! foto's volgen! |
alleen achter moet alleen nog omlaag, en ik moet nog even wat aanpassen aan de wiel lijst. Voor de rest rijd het uber! |
Ondertussen staat deze ook voor de deur..
Golf einz Gti uit 83.. Deze gaat eerdaags en de restauratie. |
Wat moet er allemaal aan gebeuren om deze auto weer in orde te krijgen? Hij ziet er namelijk op wat schoonheidsfoutjes, zoals de velgen, best netjes uit.
|
Ik wil die Einzer toch wel eens van je zien, ouwe baklap!
|
Quote:
- nieuwe achterklep - Nieuwe deuren - achterkant heeft nieuwe staal nodig. - Wielkasten achter - nieuwe voor schermen. - Originele voorstoelen. - Nieuwe bumpers - Dubbele ruitenwissers mechaniek + plaatwerk - Dorpels - 1 kant van de portierlijst in door gerot. (ik moet nog een donor vinden) - bbsjes :) - spiegels - lampen voor en achter.. *die heb ik net gekocht op ebay - nieuw spuitwerk ! en zo kan ik nog wel even door gaan... Ja ze hebben hem goed verneukt.. Hij einde van de maand eerst gestript worden, dan kan ik verder kijken. zal binnenkort even wat foto's maken! Ik heb nu alleen een probleem met de versnellingsbak. 1-2-5 werken 3-4 krijg ik niet aan de gang. (misschien weet iemand een oplossing) Vw_mannetje.. Je weet me te vinden! |
Nieuw aanwinst!
passat GL 2.0 met 208.000 op de teller! 2e eigenaar en dealer onderhouden! morgen mag ik hem ophalen! |
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |