En hier dan de foto's.....
dit is hem dan.....
|
Leuk ding!
Zijn dat OZ velgen? |
alesio...met 195-45-15...komen binnenkort wel te koop.....moeten c2 onder en een stukje nog naar beneden schroeven....
|
Dat komt dus helemaal goed hoor ik wel.
Succes ;) |
ooit getwijfeld dat het niet goed kwam?...;)
|
wie kan er voor mij ff een paar c2 velgjes onder photoshoppen
|
cleanen en omlaag dat ding!
|
Ziet er goed uit Ries... zit er leer in? Of zand/creme kleurige stoffen bekleding?
|
zandcreme kleurig stof zit erin... maar ff sparen en dan cremekleurige 911 zetels erin....of anders iig van dat zadelleer kleur...bruinig..
|
hij is lupo groen..:)..zelfde kleur als evert dirker/ jan nieuwenhuis zijn golf 1 16vg60...met zo'n paarse/grijze gloed erin...
|
geen photshoppers in da house? :(
|
ey richard!! mooie Lupo zeg!!
jammer dat hij er vorige week niet stond, had em wel ff van dichtbij willen bekijken dan! maarja...wie weet zie ik em nog wel es op`n meeting.. succes ermee he!! plannen klinken erg goed! |
hij staat wel op jullie parkeerplekje...;)
maar idd. Essie had hem ff mee |
had geen goede foto's van c2 velgen, ..... en wederom een correctie en dit maal van de lichtdensiteit van de velgen |
oooooh sweeeeeeet....dank je wel.....!!!!
donker antraciet is ook mooi!!! |
ziet er heeel cool uit!
|
lig ik weer de hele nacht te dromen...hmmmmmmzzzzzz.... gaat helemaal goed komen...
|
hahaha natte plek in je beddengoed :p
|
@ Rene: Ze zijn niet allemaal zo als jij hoor !!!!!
Antraciet grijs is ook wel wat voor mijn rims denk ik !!!!! Grtz............. LRR |
Wow antraciet is idd stoer :D . Gepolijst lijkt me ook wel stoer onder zo'n dingetje. Maar leuke lupo en goeie plannen :)
|
zou toch voor gepolijst gaan ! verder mooie lupo ziet er goed uit
|
|
hier dan ff foto's van het orginele vw zubehor spoilerpakket.... als enige orgineel geleverde lupo in nederland....[ ff navraag gedaan]...toch leuk als niemand anders zoiets heeft... schijnen er ook maar 12 van deze setjes totaal zijn te verkocht..
|
niet de enigste denk ik....of is deze set er later op gekomen?
http://www.marktplaats.nl/foto.php3...90%2526js%253D1 |
mooie lupo, als ik geld had wist ik het wel, dan kwam er wel een lupo'tje voor de deur.........
|
Quote:
is iig een andere voorbumper, niet hetzelfde setje volgens mij.. |
idd is een compleet ander setje...
|
All times are GMT +1. The time now is 20:10. |