How to auto laten stuiteren help :P
Beste mensen,
ik heb een polo 1.9 tdi 2002 highline met een schroefset van V-maxx, met standaard velgen lichtmetaal orgineel van VW Vriend van mij heeft een golf 1 en die stuiters als een stuiterbal, wat moet ik veranderen omdat ook te krijgen ? Velgen of een andere schroefset? |
zou het helpen als je 3 topics opent?
|
als ik geen duidelijk antwoord krijg waarom niet ?
|
stuggere veren of bumpstops tussen de veren. of hem zo laag zetten dat hij op de bumpstops van de schroefset stuiterd. (dat laatste werkte bij mij goed :D)
|
schroefset eronderuit en een paar stalen buizen ertussen..
waarom wil je dat eigenlijk? |
Quote:
stuitern geeft mij echt een kick, het is voor mij net als klaarkomen :P stalen buizen LOL |
Je kan ook een skelter of een winkelwagentje kopen :D
|
Quote:
Koop je 'n skippybal, mafkees. :screwy: |
Quote:
let op je taal gebruik met je " mafkees " straks maak ik van jou een stuiterbal |
Quote:
:rolleyes: |
Whahahahahahahaha...
Ga fietsen, zonder zadel.. Misschien is het wel nog lekkerder dan stuiteren! |
Quote:
probeer je mij voorschut te zetten ?, pas op je woorden jongen;) ik vind je anders wel in strijen;) dan zien we wel wie gaat fietsen |
Quote:
Dan moet je wel heel goed zoeken hoor! Ben bang dat je me niet gaat vinden.. :D |
In zo een kikker dorp ben je niet moeilijk te vinden.
|
belachelijk dit, met een beetje verstand had je de zoekfunctie gebruikt
|
Quote:
Doe je best maar.. Kan je ook gewoon het adres geven. Wel je eigen koffie meenemen... :tongue: |
Quote:
heet jij toevallig geen peter ? |
Quote:
Nee ik heet geen peter. |
Begrijp niet dat je meer wil stuiteren :S
Bedenk wel dat het dan ook gevaarlijker wordt want de auto smijt je zo maar van de weg. |
Quote:
ja wel jij bent wel peter en je vriendin is daisy jullie wonen samen. |
Quote:
beste gerard bedankt voor je info, dan kan ik btr mijn auto zo houden als hrt gevaarlijk is |
Quote:
Klopt... DaDees is Peter. De vriendin van DaDees heet Daisy. :screwy: |
Quote:
marcel helaas heb ik niks kunnen vinden. |
Quote:
Nee hoor. Ik ben geen Peter. Neem dat nou maar van me aan... ;) |
Quote:
Ik denk persoonlijk dat er bij jou nog maar weinig mis kan gaan, dus by all means, be my guest! Stuiter een end in de rondte. :thumbup: |
Quote:
whaha leuke foto btw. |
Quote:
Heej Peter, je hoort morgen van me over die rubbertjes hè. ;) |
Quote:
Is goed wijffie. :D |
Quote:
Da's net als klaarkomen, Geer! :D Denk dat ie bij z'n vriendin uitgestuiterd is. :tongue: |
:D
Ik kom liever anders klaar :D |
Misschien is een blauwe mitsubishi wat voor je.
http://3.bp.blogspot.com/_KeT5UwlQd...600-h/mitsu.jpg DaPeedees Nooit te beroerd om off topic te gaan. |
Ik zal jullie moeder later stuiteren
|
Quote:
Hij ook, maar dat mag ie niet meer. :D |
Quote:
Dit topic was al off topic voor het begonnen was. Ik stuiter hier de kamer door, Pete-dees!! |
Quote:
Dan moet je nog beter zoeken hoor.. Maar is niet lief he. Over andermans mama's beginnen.. Foei! :limey: :limey: |
Quote:
Moeje doen jongen! :thumbup: |
Quote:
Uhuu uhuu.. Ik lig ondertussen met laptop en al onder de tafel.. Grapjes maken kan meneer wel! Hilarisch! :own: |
snap idd niet waarom meneer hier nog een topic over opent als hij paar dagen terug dit al poste:
Quote:
word een steeds vager verhaal hier, misschien heet cmart187 wel Peter en werkt hij op zn 19e bij een kapperszaak in Alblasserdam en heet zn baas Daisy? oja en schroefsetten is geen woord :screwy: |
Quote:
:D :D Daar stuiter je zeker van ;) :thumbup: |
genoeg! :lock:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:32. |