Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Ooh wat zielig ! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68942)

The Clauw 16-04-2010 09:24

Ooh wat zielig !

Zoals de titel al zegt.

Ik word al naar van het idee dat iemand hier zijn tijd en geld in heeft gestoken :shake:

http://auto.marktplaats.nl/overige-...o&thumb_click=1

breadfan83 16-04-2010 09:28

Toevallig een week of twee geleden een MX5 gezien in Maastricht met een Aston Martin grille er in. Helaas liep me iemand voor de camera langs toen ik de foto wilde maken bij het voorbijrijden.

Volkswouter 16-04-2010 09:29

Het lijkt er geeneens op!!

dub35i 16-04-2010 09:32

Respect voor het werk...

Het geen wat eraan gedaan is lijkt netjes netjes afgewerkt zo op het oog..

En heey... als je het niet mooi vind hoef je er niet in te rijden toch ?

meinderturk91 16-04-2010 09:36

leuk ding voor een leek toch?

Volkswouter 16-04-2010 09:38

Er zijn betere / mooiere kit cars.
Deze kit slaat gewoon nergens op en heeft niets met Aston Martin of de uitstraling ervan te maken.

Voor 33.000€

http://www.fiberglassproducts.de/

SpiderClass 16-04-2010 09:39

Quote:
Originally Posted by dub35i
Respect voor het werk...

:goodpost:

Mijn mening :D

SpiderClass 16-04-2010 09:41

Wow, die fiberglass kits zien er goed uit!

The Clauw 16-04-2010 09:57

Quote:
Originally Posted by dub35i
Respect voor het werk...

Quote:
Originally Posted by SpiderClass

Mijn mening :D

Als je zoiets doet moet je het goed doen zoals bv die ferrari kit die je hierboven ziet.

SubdubberGT 16-04-2010 11:50

Niks mis mee, en al helemaal niet zielig, maar das mijn mening.
Achterkant lijkt meer op een Ford Mustang..

En die Ferrari lijkt er idd wel meer op, 33000 ,- maar komt wel wat BPM bovenop ;)

Volkswouter 16-04-2010 12:12

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
En die Ferrari lijkt er idd wel meer op, 33000 ,- maar komt wel wat BPM bovenop ;)

Welnee , gewoon een bestaande MR2 om laten bouwen.

maartenunplukt 16-04-2010 12:46

T is en blijft een kitcar. Kan je de real deal niet betalen? > doe dan ook niet alsof. Hoe knap zo'n kitcar ook is; je bent een joker. Als ie dan ook nog zo gruwelijk lelijk is als die aston wannabe... heb je OF een gigantische plaat voor je kop OF gewoon ontzettend veel humor :D

1982kameiX1 16-04-2010 12:54

Tja, Doe mij dan deze maar. Aston martin Virage.
Op basis van de Scirocco, je kan het nog zien aan de achterlichten :D :D :D
http://www.astonmartins.com/virage/...htweight_gt.htm

hajee 16-04-2010 13:13

leuk zo'n aston-mazda..
maar kijk eens naar wat dit bedrijf maakt, deze zitten in Almelo,
heb hem laatst zien staan..maar dan begin je al met een andere basis dan de mx-5 natuurlijk..
ook bekent van de golf W12 replica..

klikerdeklik..

1982kameiX1 16-04-2010 13:37

Quote:
Originally Posted by hajee
leuk zo'n aston-mazda..
maar kijk eens naar wat dit bedrijf maakt, deze zitten in Almelo,
heb hem laatst zien staan..maar dan begin je al met een andere basis dan de mx-5 natuurlijk..
ook bekent van de golf W12 replica..

klikerdeklik..

Eerlijk is eerlijk, dat ding ziet er gewoon erg goed uit. :eek:

Audilimburg 16-04-2010 13:44

Ik vind het wel grappig dat iedereen die Mazda hier af zit te zeiken omdat de eigenaar de real deal niet kan betalen, terwijl hier een hoop mensen rondrijden met Golfjes II met een 1.3 blok en volgehangen met G60 bumpers, GTI schildjes en dikke uitlaten.
En dan ben je geen wannabee :screwy:

Dit is in ieder geval uniek en nee, het is ook niet mijn ding zo'n Mazda, maar het ziet er niet slecht uit.

T.C.Z.L 16-04-2010 13:45

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Kan je de real deal niet betalen? > doe dan ook niet alsof. Hoe knap zo'n kitcar ook is; je bent een joker.

Wat een gedrocht :screwy:

The Clauw 16-04-2010 14:09

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Ik vind het wel grappig dat iedereen die Mazda hier af zit te zeiken omdat de eigenaar de real deal niet kan betalen, terwijl hier een hoop mensen rondrijden met Golfjes II met een 1.3 blok en volgehangen met G60 bumpers, GTI schildjes en dikke uitlaten.
En dan ben je geen wannabee :screwy:

Dit is in ieder geval uniek en nee, het is ook niet mijn ding zo'n Mazda, maar het ziet er niet slecht uit.

Ik denk dat je er helemaal naast zit :chair:

Ik dacht juist dat dit een forum was waar dit extreem weinig tot niet voor kwam... laatst op de meeting heb ik dit soort zaken iig niet of nouwelijks gezien..

Stuk voor stuk liefhebbers pur sang die niet zomaar bumpers en badges erop plakken en als een DIKKE uitlaat tot fake, wannabee etc behoord heb je het wel flink fout jonge.

Iemand anders wel dat soort dingen veel gezien op dit forum ??????????

* EDIT
Het ziet er wel slecht uit !
Zelfs een daihatsu COPEN ziet er nog beter uit als je toch een klein, oosters, lelijk, vrouwen cabriotje wilt rijden !

Marcski 16-04-2010 14:14

Daarnaast zijn G60 bumpers in verhouding met de basis en merkcorrect... appels en peren

Audilimburg 16-04-2010 14:49

Ik weet dat dit vloeken in de kerk is :D , maar toch vind ik het geen appels met peren vergelijken. Dus een Golf 1.3 die volledig omgebouwd is naar bijvoorbeeld een Rallye-look is wel de real deal omdat dit van hetzelfde merk is?

breadfan83 16-04-2010 14:52

Quote:
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is :D , maar toch vind ik het geen appels met peren vergelijken. Dus een Golf 1.3 die volledig omgebouwd is naar bijvoorbeeld een Rallye-look is wel de real deal omdat dit van hetzelfde merk is?

Het gaat er om dat een Golf met dikke bumpers en GTI blok en andere omgebouwde prullaria toch wel dicht in de buurt komt bij een echte Golf gti.

Een omgetimmerde Mazda met polyester Astom Martin kap er op is nog steeds een Mazda. Hij heeft de rij-eigenschappen van de Mazda, het comfort van de Mazda en de prestaties van de Mazda. Zo'n ding met een Aston vergelijken is een beetje onzinnig.

Daarnaast wordt je toch vierkant uitgelachen als je met zo'n ding rond rijdt en het gelijk van een Mazda MX5 uit de uitlaatjes komt...

Enne, ik durf dalijk best zonder me te schamen een GTI 16v plaatje op de grille van mijn 1992-er Golf 2 Function 1.3 te klikken. ;)

The Clauw 16-04-2010 14:53

Quote:

Hoeveel van dat soort auto's zitten hier op het forum volgens jou ?

Audilimburg 16-04-2010 15:01

Veel denk ik, zie alle projecttopics. Weliswaar zitten hier op het forum weinig Tupperware bakken en laten we dat ook zo houden. Wat dat betreft kun je inderdaad beter je auto aanpassen met originele delen, helemaal met jullie eens.

Ik probeer alleen maar aan te geven dat we allemaal onze auto's uniek willen maken en sommigen schieten daar iets meer in door dan anderen.
Ik zou ook geen schaal uitvoering van zo'n Aston Martin willen hebben.

De Pul 16-04-2010 19:21

Quote:

sorry,maar ik ken er zo geen 1 :confused:

die mazda lijkt gewoon nergens op,dat mag duidelijk zijn.
wie er wel wat inziet heeft vroeger te weinig worteltjes gegeten.

smeerpeer 16-04-2010 19:43

Haha, kent iemand deze dan? Daar moest ik meteen aan denken toen ik de eerste post las..

Jan-Jelle 16-04-2010 19:46

Bovenstaande, een soort van Nissan jaguar micra?

smeerpeer 16-04-2010 19:49

Jep, een Jaguar MKII op basis van een Nissan Micra. De zogenaamde "Mitsuoka Viewt".

Jan-Jelle 16-04-2010 19:51

Quote:
Originally Posted by smeerpeer
Jep, een Jaguar MKII op basis van een Nissan Micra. De zogenaamde "Mitsuoka Viewt".

[eigendunkmodus]goed gezien al zeg ik het zelf[/eigendunkmodus]

Apart om zo maar te zeggen.. :screwy:

Miata 21-04-2010 08:29

Die mx5 vind ik niks, maar een Cobra-kit vind ik zeker wel wat hebben en zou ik misschien ooit nog wel eens kunnen nemen. Want een echte Cobra kan ik toch niet betalen :D

Tjaap 21-04-2010 13:06

doe mij deze maar:

B-ram 21-04-2010 21:24

dan is het nog steeds niet the real deal...maar dan is het in ieder geval mooi. En lijkt het ook zo te horen. Dit ding heeft totaal geen kloppende lijnen meer e.d.

All times are GMT +1. The time now is 22:45.