Dikke Jetta mk2 2 20VT
|
Wel een bekende ja , stond ook al eens op t forum te koop hier .
Maar waarom wel een foto van de pedalen? ,en niet even één van de motor ... |
wat een plaatje.
|
Iemand een Mk4 tdi op bagyard en 19" GL kopen? :D
|
werd eerder hier aangeboden door oldscool hier op het forum, schitterende wagen
|
Auto is dit én afgelopen jaar al gewisseld van diverse eigenaren. Ik tel er nu in totaal 4 in zeg maar 1.5 jaar..
Is wel een plaatje van een auto, auto is zo gemaakt door VW monteur :thumbup: en helemaal af! |
Er staan nog meer mooie Jetta's te koop op Marktplaats heb ik gezien. :wow:
|
|
ligt nu wel een blok in van een polo uit 2007..... En stond hier te koop met een cupra blok uit een seat..... nieuw blok of geneuzel in de tekst....????
|
Eigenaar van de jetta 20VT heeft ook een Golf 1 VR6 hier te koop staan.
|
|
Mooi Autostyle luchtfilter maakt het helemaal af onder de kap....
|
Quote:
nee hoor , de grijze komt weer van uit de winterslaap :D |
Quote:
Zo ik heb de foto verwisseld. Hij gaat in de verkoop omdat ik momenteel iets teveel speeltjes heb en een nieuw project wil gaan starten. |
Quote:
Idd gebouwd door een monteur van de VW dealer in Huissen daanna verkocht aan Oldschool en daarvan heb ik hem over genomen. |
Quote:
Ik heb de jongen gesproken die hem gebouwd heeft en die heeft mij dit bevestigd. Maar de motorcode is gewoon BBU. |
Quote:
Bedankt Ruud!!! ik weet dat jij goed bent in afzeiken!!!!!!! Goede reclame voor de zaak he? |
Quote:
wat heeft dit dan met een dikke jetta mk2 20VT te maken? :screwy: |
eerst mensen uitmaken voor iets! dan zelf de zaak overnemen alsof er niets gebeurd is. hahaa da,s Ruud ;)
|
misha heeft een diesel nodig voor z'n werk,daarom bied ie die te koop aan om een jetta 20vt te kunnen kopen.toch misha?
|
Quote:
dan kan hij die jetta kopen ;) Zo moeilijk was dat toch niet :shake: |
Quote:
Even de aandacht op je eigen auto vestigen heet dat. |
Quote:
;) :thumbup: |
Ik vind die jetta 20VT iig wel een hele mooie auto ,om maar even ontopic te blijven :thumbup:
|
Quote:
Lees dit maar eens. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60395 |
Quote:
gaat dit nu over de auto of over ruud :confused: als het over ruud gaat doe effe over pb met hem volgens mij geeft hij alleen zijn mening en hij heeft gelijk het is toch een autostyle tjoening filter of niet is niks mis mee toch.... |
Quote:
Dat mag Ruud ook en ik geef mijn mening. |
Fijn dat ik mijn mening mag geven Pascal... Ondanks dat in jou ogen slecht is voor mijn zaak. Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas.
Ik ben inderdaad niet zo van de goedkopere filters zoals menne maat al zegt. Ik koop meestal het meteen allerbeste. Verder vind ik het een dikke Jetta hoor begrijp me niet verkeerd! |
Quote:
Pcies.. het was overigens meer sarcastisch, en als ik de aandacht op mijn eigen auto wil hebben open ik wel een topic :shake: |
Quote:
da moete doen dan ;) |
Quote:
whahaha ik weet het nog ja.. Je moet maar zo denken, Het is Ruud die het typt ;) ik vroeg ooit eens een prijs voor een handremkabel, ik ben nog nooit zo geschrokken van de prijs..{was duurder dan bij de dealert} :rolleyes: dit vind ik wel 1 van de mooiste slogans van Ruud :tongue: Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas. OOw ja Ik geef alleen mijn mening he ;) |
Quote:
Zulk soort reacties is een beetje de reden dat ik ermee gekapt ben eigenlijk :thumbup: Een aantal mensen die ik persoonlijk ken en geïnteresseerd zijn hou ik zelf wel op de hoogte.. |
ik weet het misha, vandaar de knipoog...
|
zo ik dacht dat vwforum erg was met mekaar afzeiken enz maar hier kunne ze er ook wat van :thumbup:
|
Quote:
goed man dat je je mening over iets kan vormen door het lezen van 1 topic.. :thumbup: |
Erg gave jetta, digifiz, 20 vt zijn toch wel twee grote plussen!
|
Quote:
haha uhu... en het topic van marten die passat. :screwy: |
Marten...als je goed kijkt zie je een verband
|
Schuif 't maar weer af idd ..
Het ging een hele tijd erg goed, tot ik weer een keer een vrij uitgesproken mening geef, en dan ligt het aan mij dat sommige daar geen respect voor tonen? Beetje jammer weer. |
hmprff.. No catfights please.... ;)
Gave bak zo'n jetta met deze opties. Waarom wordt dat soort spul vaak gekocht en snel weer doorverkocht? Is het dan toch niet wat men verwacht? Het is wel een forse prijs (hij/zij is 't vast waard), voor een 'jetta'. |
All times are GMT +1. The time now is 01:36. |