updates mijn T4
zal er maar een thread van maken !
Mijn bus T4 2.5 TDI verlengde uitvoering met wijsneus luxe dubbele cabine met draai stoelen voorin . 18" Audi A8 volgepolijst (nog niet op de foto) met dunlop sp9000 Enmbleemloze grill, Smoke Achterlichten, binnen verlichting van W8, chromen teller ringen, Eibach verlagingsveren, SteenslagBH, Audio:Pioneer Mp80,infinity ra6006 6 kanaals versterker, infinity kappa composet voor ,infinity kappa 2 weg achter, dubbel spoels sub van pioneer. de laatste updates : heb mijn kat vervanger binnen ! volgende week krijg ik mijn schokdempers binnen die 4 cm ingekort zijn . de wielen liggen bij de polijstboer . de airride zit er ook bijna aan te komen, helaas gaat de motorkap nog niet door deze winter ! |
moestgisteren avond ff onder de bus liggen toen zag ik 2 hele grote moeren ,
dus ik dacht waar zijn die nou voor .!! :confused: dus ik denk ik zal er eens ff aan draaien na flink gedraaid te hebben de krik en de steunen er onder vandaan en wat denk je is ie gewoon een stuk lager ! :eek: :D :D |
netjes!!!
moeren?? hou je ons nu voor de gek? :D ziet er mooi uit jasper!!! ben benieuwd hoe `t lijkt als je de volgepolijste A8en er weer onder hebt!! succes kerel! |
ik jullie voor de gek houden ? nee zoiets doe ik nooit dat weet je toch hahahah
er zitten bij een T4 2 moere achter de tank daarmee kunt je hem omhoog on juist omlaag schroefen !!hij kan nog een stukje naar beneden maar moet ik ff zien als de A8jes er onder zitten ! |
das toch een geniale uitvinding!!! :D:D:D
had ik die maar op m`n golfje..och ja, is ook zo...heb een schroefset :p |
Cool ! zit dat ook op een T5 ? :D
|
Quote:
Helaas niet |
koebrugge
Quote:
he jasper is die voorpijp al gelast ?? enne hoeveel scheelt dat dan? :) |
Quote:
jarno nee is nog niet gedaan ! ben nog aan het zoeken ! |
kikke bussie hoor.
En is verdomd handing he die torsie ophanging voor. Ken je lekker schroevuhh. |
Quote:
Je moet wel even opletten dat je NIET met de rubberen stootdoppen op de draagarmen komt te liggen. Da's namelijk geen rijden. Had het zelf ook en heb hem maar weer iets opgedraaid van 10 cm naar 8 cm verlaagt |
zal jullie nog iets laten zien wat er eindelijk is nu er nog onder :D:D:D:D
|
Damn, dat is stoer. Hoef je straks niet meer zoveel fietsen achterin whaha ;) :D
|
hahaha precies !en is makkelijk met inladen
:D |
hahaha precies, en met in en uitstappen :biggrin: . Maaruh, ga je dit er zelf op bouwen dan??
|
jep is wel de bedoeling !
|
Oke dan, haha doe maar snel, denk dat er hier wel meer zijn die snel foto's willen ;) :biggrin: :tongue:
|
hahaha zal het proberen maar je zult nog wel geduld moeten hebben !
moet eerst wat andere dingen nog klaar maken ! jullie zien het zo snel mogelijk |
We zien 't wel voorbij komen, jasper houd ons tijdens zijn dagelijkse bakkies keurig op de hoogt :biggrin: ;)
|
heb je helemaal goed !:D:D
|
zo gisteren toch nog ff wat tijd gevonden voor het busje !was niet lang maar lang genoeg om de compressor erin te zetten en aan te sluiten ! dus die werkt !
ben nu de wielen aan het spuiten dus hoop dat die er volgende week ook onder kunnen ! zo dat was het weer ff ! tot de volgende knoop ! |
Zeggeu, erg intressant zo een vering!!! Wat kost dat ongeveer??? En waar is dat te ruilen tegen de gebruiklijke Euri's?? :confused:
|
moet je ff kijken op www.luchtvering.info
daar staat alles wel op en anders moet je bob even mailen of bellen ! |
Zo gisteren even bekeken hoe de ride er onder te plaatsen en wordt niet makkelijk !
een maatje van me gaat 4 adapterschijven voor me maken zodat ik alles kan behouden en niet zoveel hoef weg te slijpen.en dan klem ik een balg er net zo tussen als een gewone veer ! om dar de balg toch niet helemaal leeg hoeft hoef ik hem verder niet vast te zetten.dat is de beste oplossing volgens mij ! nu maar hopen dat het snel klaar is ! de velgen zijn nu allemaal gespoten worden nog ff nagepolijst en dan de bandjes eromheen en kunnen we weer rijden ! |
Jasper; zonder foto's geloven we niets! :p ;) :D
|
pfff 2000 euro...das niet niks...
|
Vond het eigenlijk wel meevallen..... :rolleyes:
|
Quote:
Kan je ook de nodige drempelschade besparen :biggrin: |
alsjeblieft !!heb jij foto´s bientje ! :tongue: |
Quote:
was ik ook lange niet kwijt ! |
Dit gaat goedkomen jasper, keep it up :D ;)
|
dacht ik he !
|
WOW! TNX jasper, ik geloof je!!
Straks nog ff foto's van je airride!! :) Ziet er goed uit! |
haha dat duurt nog ff ! zeker tot volgende week maar dan moet het eronder zitten !
dat moet gewoon ook al moet ik ot snachts 3 uur door gaan ! |
nog een speciale achterliggende gedachte waarom zwart?
|
in combinatie met de kleur van de bus en de BH leek me dat super !
|
Mooie uhh fietsbanden haha. airride komt alleen achterop? Heb je je schermen voor aangepast? want zo kun je volgens mij amper je stuur draaien
|
nee heb niks aangepast allemaal orgineel en ik kan nog gewoon sturen en alles doen behalve vluchtheuvels moet ik erg rustig aandoen anders heb wordt je gelanceert !
|
haha, ja me pa heb een T4 voorop is ie ook wat lager, maar veel lager lukt dus niet, bij het inveren zit je zo op de spatborden.
Tja echt fijn rijden is het niet nee, hoe lager je m schroeft hoe strakker de boel komt te staan |
ja super dat dat kan !
maar hoe hij dan op de spatborden komt ? bij mij raakt hij niks ! mischien met mijn 18" eronder wel maar dat zien we dan wel weer :D:D:D |
All times are GMT +1. The time now is 23:42. |