![]() |
Digifiz 16V 8K met haasje
Ik heb hier nog een digifizz liggen uit mijn mk2 gti 16V dus tot 8K.
Helemaal compleet: Digifizz Uren stel knopje Mfa hendels Kabelboom Baksensor ... Km-stand was ongeveer 180000 Prijs 275 euro |
up
|
Er zit trouwens nog een zekeringskast aan ook.
|
7 of 8 duizend rpm?
|
16v Staat er, dus zou 8k rpm moeten zijn.
|
Quote:
de 16v kr dus oud type is tot 8000 rpm de pl "nieuw" type is 7000 rpm ;) |
Dacht dat 8v 7k rpm was, en 16v 8k rpm.
|
De bak is tot 8000toeren.
|
Weet iemand wat alles zou wegen?
Tot 10kg is het 13 euro verzenden naar Nederland en vanaf 10kg is het 26euro ;) Mocht ik dit werkend krijgen in mijn diesel zou ik die wel gebruiken :D |
Niemand een digifiz?
|
Quote:
Zelfs met de kabelboom kom je niet op 10kg uit. In ieder geval minder dus. Ik heb ze al gezien in diesels, en dat werkt prima. Zie ook niet in waarom het niet zo werken eerlijk gezegd. Gewoon doen dus! :thumbup: |
Niemand een digifiz??
|
Blijkbaar is er toch zeer weinig animo in een digifiz. Ik dacht dat iedereen dit wilde?
|
Straks moet ik em nog gratis weggeven.
|
Quote:
Eerste optie! :D |
275 euro. Bijna eind-week-actie :D
|
Misschien zou het helpen als je er wat foto's bij plaats en foto van de zelftest :)
|
Quote:
Ik begrijp dat die Digi-Fizz dingen echt een collectors item/zeldzaamheid zijn, maar ik vind ze zoooo spuuglelijk. Dat zou ik never nooit in mijn auto zetten... Wat is er nu mooier dan zo'n oldskool tellerbak van een golf met MFA?! :thumbup: |
Quote:
Hoe doe je een zelftest?? |
ff op google zoeken op zelftest digifiz dan vind je een handleiding. Je hebt een plus en een min nodig dan doet ie de zelftest, als je daarvan fotos plaatst kan iedereen zien of die goed is of niet.
Nils |
Thx ik heb de beschrijving ervoor gevonden.
Morgen zal ik daar eens een foto van maken. |
Vandaag heb ik alles eens gecontroleerd maar met zoveel bezig geweest dat ik nog geen foto's heb gemaakt.
Wel gezien dat het een nieuw type zekeringskast is, steunen zijn erbij, mfa hendel, uurstelpaneeltje, baksensor, nog een kabelboom (waarschijnlijk derest van de kabelboom uit de wagen :D ) En ook nog een complete zwarte kofferbekleding op zolder gevonden :thumbup: |
Nog steeds te koop.
Wel een beetje ambetant dat telkens iedereen afhaakt. |
275 euro exclusief verzenden.
|
Vandaag ook ontdekt dat er een haasje opzit. Toen ik die witte plastiek kap afdeed kwam het haasje tevoorschijn.
|
wat is een haasje eig??
Heb het hier al een paar keer zien voorbij komen maar weet niet wat het is. Men maat is mss wel geintereseerd in dat dash. Zal het volgende week ff vragen want ie is op reis. Grtz |
Quote:
Dat ding staat op de printplaat, en geeft aan dat het een nieuwe productie van de Fiz is. De oude was niet her-instelbaar, de nieuwe, met het haasje wel. |
Dat haasje lijkt wel een rabbit konijnjte.
|
Is 't ook. ;)
|
Dit k'nijn dus:
![]() |
ben wel geinteresseerd maar dat word wel pas na wörthersee....
|
Quote:
Na 16 mei denk ik? Je moet dat ervoor instaleren hé. Je laat maar iets weten. |
ik wil 'm supergraag hebben maar weet niet of ie op m'n 6 bak van de 20vt past of dat ik ergens een goed signaal vandaan kan halen...
als ik terecht kan bij iemand die me dat vooraf dat ik zelf ga testen me kan vertellen is ie bij deze verkocht en kom ik 'm na de worthersee ( we vertrekken morgen ) halen.... pm anders maar effe |
Quote:
Rob, je kunt eventueel de mijne effe lenen om te passen en testen. Ik heb er eentje van de 8v en de 16v liggen. Maar zover ik weet moet het gewoon passen. Om welk signaal maak je je zorgen? De baksensor? Of de toerenteller? |
Quote:
Oude kunnen ook op 0 gezet worden, in belgie zit volgens mij een bedrijfje wat dat kan. Althans 8 jaar terug wel :) Weet alleen niet meer hoe het heet.... |
Quote:
Heb veel gelezen dat het kan, maar heb er nog nooit bewijs van gezien. Er wordt alleen overal verteld dat het veel gecompliceerder is. Bij de nieuwe en herzine versie hoef je enkel een chip los te solderen, en in te lezen. Bij de oude zit de info over de kilometerstand ergens verstopt in een van de chips, tussen allerlei andere info, en is met een simpel systeem niet uit te lezen. Maar ik had eerder al met de verkoper over en weer gemaild, en volgens mij zit op deze wel een haasje. Rob heeft als 't goed is nu contact met hem over de verkoop. |
pm gestuurd en wat mij betreft verkocht !!!
uit drie digifiz moet ik toch wel een net reslutaat voor in m'n auto kunnen krijgen...haha |
Quote:
Je hebt niet toevallig ook nog een kabelboom voor een KR liggen hè? :D |
Kan je nog eens zeggen hoe je dat kan zien broodfan? Ik ben dat kwijt.
|
Achterop zitten twee kleine setjes koelribben. Tussen die twee zit een stuk van de plastic witte achterwand, met daarin vier sleufjes. Als je daar met een lampje doorschijnt, kun je als het goed is 't haasje zien zitten.
Een andere optie is gewoon die witte kap achter even d'r af te schroeven, dan zie je 't haasje zo zitten. |
All times are GMT +1. The time now is 07:52. |