Blinde ventielen
Hey,
Wie weet waar ik blinde ventielen kan halen. Ben bezig met een setje wielen voor onder de jetta 1. Ik heb cultwheels gemaild maar die reageren niet. Nog andere bedrijven of personen? Gr, Pim |
Deni in Zwanenburg, vanmiddag toevallig een setje gehaald. www.deni.nl
Misschien verzenden ze ook ;) |
ik heb nog nooit blinde ventielen gezien eigenlijk :D
|
verborgen ventielen of blinde ventielen zijn hetzelfde.
Had er ook nog nooit van gehoord maar kwam het tegen op een duitse site Gr, Pim |
Joostema heeft ze ook.
|
ronden banden in doetinchem heeft ze ook
|
Street performance in Udenhout heeft ze ook.
Daar heb ik ze namelijk gehaald. |
je kan ze ook via autostyle bestellen
|
Ik heb ze ook liggen op de zaak. Geen id wat die dingen kosten eigenlijk
|
Quote:
En zij jou al helemaal niet. :D |
Klopt ik verkoop ze ook.... en heb ze ook voor bbs randen met het 8mm ventiel gat...
stuur je wel pm |
Maar je moet wel de goede nemen die met het imbus dopje de anderen lekken meestal |
|
Quote:
Ik heb de knaken van het weekend over gemaakt. Dus Moet goed komen. Gr, pim |
krijg je bij de meeste bandenboeren/ autostyle handelaren. heb ze ook gehad was best mooi.
gr Joy |
Met spoed gezocht verborgen ventielen 8mm voor bbs rm in de omgeving den-helder!!
Er is er namelijk een kapot en we vertrekken woensdag al richting Oostenrijk vandaar deze snelle zoektocht!!....alvast bedankt... |
heb wel eentje liggen voor je..heerenveen
|
als je vandaag komt liggen ze in grou
|
Als het goed is er 1 onderweg met de post maar bedankt in iedergeval richard
|
Joossie ik heb het ventiel vandaag binnen gehad super geregeld en bedankt voor de snelle service!!....mischien spreek ik je nog wel ff in Oostenrijk...bedankt!!
|
Okee mooi dat de post ook zo snel meewerkte..... succes en zie je misschien wel daar... kan niet missen zwarte passsssat met enorme grote matzwarte wielen... en gepolijst randje... ha ha
|
Quote:
Beetje stof afblazen ,maar als ik het goed lees heeft de RM dus 8mm ventielen. 1 is er lek bij mij heb wel die met het inbusje is kijken waar ik ze kan halen. |
Heb ik..
|
All times are GMT +1. The time now is 19:37. |