![]() |
EindelijkVerlaging@Polo
zo, nou ik ben eruit! na genoeg foto's te hebben gezien moet er toch maar een verlaging set komen! maar nu nog een paar vraagjes(A):
- 60/40 -80/60 wat is het mooiste! kijk van zo'n foto is wel leuk natuurlijk, maar zie niet echt hoever die verlaagd is! en aangezien het dezelfde prijzen zijn wil ik wel de mooiste hebben.. en valt er met 80/60 nog fatsoenlijk over een drempel te komen?? MVG |
wat voor velgen en banden zitten onder de auto?
|
Vergeet ook vooral niet te kijken of de verlaging wel kan in combinatie met de velgen die je onder je auto heb zitten. Zou zonde zijn als je straks haast niet kan rijden omdat alles aanloopt.
:) ^ je was me net voor... |
Quote:
uhm zitten nu 14inch 6j velgen et 38 velgen onder met een 155 65 14 band.. maar ik zit te denken aan een setje 13inch ATS classic's 7 en 8j met ene 175 50 band.. |
Moet te doen zijn, hou er wel rekening mee dat 8" ruim uitsteekt achter.
Voorbeelden, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56180 |
om wat voor type polo gaat 't, of lees ik eroverheen?
|
|
als je met 13 inch Ats classic gaat rijden,
zou ik voor 80 60 gaan dan ligt hij wel heel laag maar staat echt super mooi (mening) de grond ga je dan wel raken, ik weet niet of je uitlaat laag hangt? ik heb een bastuck rvs gruppe a onder de g40 en die hangt best laag dus raak snel de grond als ik over een drempel ga. aan de andere kant leer je daar wel mee rijden. in het begin schraapte ik overal over de grond en nu alleen bij kloterige stijle of korte drempels. succes met de beslissing!! wat voor set wil je gaan halen? |
Quote:
ik vind dat hele lage ook wel super mooi! maar ik woon in wijk met drempels etc. en ik heb nog wel eens mensen achterin dus ja.. ik heb besloten een 60/40 set te monteren ( dit gebeurd vrijdag) en daar maar eens mee gaan rijden! misschien in de toekomst maar eens lager gaan, we zullen zien! dit weekend waarschijnlijk foto's van de verlaging:) |
of doe er een schroefset onder. Kan je zelf bepalen hoe laag je wil
|
Altijd die eeuwige k#t uitlaat!
|
schroefset is voor de meeste van ons hier een beetje te prijzig.
ik heb een setje weitec verlagings veren (40mm) en koni geel schokdempers besteld. iemand er varing met weitec veren en/of koni dempers? |
Quote:
Heb er een Weitec setje onder, 60/40 :thumbup: Goed over te spreken! :thumbup: |
Hoeveel ben jij nu dan in totaal kwijt?
Wil er zelf ook een verlaging onder maar vind die schroefsets ook iets te prijzig. Gr. |
Ik heb een G40 gehad, ik heb toen in eerste instantie gekozen voor 40/40 maar later toch maar 60/40 gaan rijden (Weitec Ultra GT). Vaak heb je dan ook nog bij een compleet set dat je de achterste dempers kan verstellen.
Uiteindelijk reed ik 60/50 i.c.m. BBS RS 6,5 en 7 J met 165-45-15 bandjes, met dit als resultaat: ![]() ![]() Voor kreeg ik mijn vinger niet meer tussen het wiel en de wielkast en kon toch redelijk goed een drempel over. |
ik neem aan dat je het over de voorkant hebt :D
ik heb een paar jaar met weitec 60/60 gereden en ik moet zeggen het is niet slecht. nu rij ik met KW schroefset. |
Quote:
weliswaar voor een golf 3 maar een schroefset is er al vanaf €169 :thumbup: weet alleen niet of die ook voor een polo zo (relatief) goedkoop zijn |
@ Der Einzer, dat bedoel ik dus.. polo 86c vanaf euro of 900 als je een complete zet wilt hebben.
|
@ jazzbleu, ik ga met bbs rm 15 inch rijde geloof 7 -7,5 j en heb voor 40 40 gekozen, maar ik zou dus eigenlijk ook een 60-40 kunnen nemen?
|
Quote:
Helaas niet dus :( |
Quote:
Moet wel lukken hoor, ik had voor een ET-waarde van 16 geloof ik en bij de RM is dat een stuk lager volgens mij. Ik zou alleen wel een smal bandje kiezen om aanlopen te voorkomen. Als ik op een wat hoge snelheid een kuil of bobbel in de weg tegenkwam lieg het een beetje aan. |
Quote:
ik heb op mijn eerste polotje bijna dezelfde combi gehad.. weitec 60/40 icm koni geel reed super.. en idd de prijzen van die schroefsets is echt een beetje idioot.. als je een beetje handig bent kun je ze voor dat geld ook zelf maken... |
@ Jazzbleu thanks man, ik heb nu alleen al 40-40 besteld. kijk eerst hoe dit gaat staan en anders kan ik altijd nog een setje 60 mm veren eronder schroeven. ik weet mijn Et waarde niet weet jij of dat bij de rm's in de binnekant van het hart staat?
@ Jellehier Okee tof. ben echt benieuwt waneer ik de set binnen krijg. had wel verwacht dat het super zou zijn. mag ook wel voor die merken... Thanks mannen |
Waar blijven de foto's Jannekepolo???
of is de set er nog niet? |
Quote:
ET-waarde staat bij de RM's volgens mij achter de dop, rondom het naafgat? Ik heb inmiddels 3 setjs RSen gehad en stond bij alle 3 daar. Even kijken dus :thumbup: . |
Quote:
hahah, genoeg info leees ik alweer! super bedankt!! deze vrijdag ga ik de set 60 40 monteren en direct uitlijnen. uiteraard besteed ik dit NIET uit. vrijdag avond even netjes wassen, en de foto's online zetten!! Groeten Harmjan.. |
Quote:
wow dat is een bult knaken idd. Dan is dit idd een goede keuze ;) |
mijn setje wat er morgen onder komttt :D
![]() |
sorry, beetj grooot merk ik!! maar dat is em, en morgen meer foto's van het eronder zetten, en het resultaat :)
|
wat is dit voor een merk?
|
Quote:
Het is nu zaterdag :D Kom op met die verlaagde polo :thumbup: |
zo hehe, de set zit eronder!! wel lekker stug maar goed;) hierbij de foto's van het monteren en het resultaat!
![]() voorkant verlaagd ![]() achterkant ![]() uitlijnen ![]() Uitlijnen ![]() ![]() resultaat |
leuk zo:thumbup:
|
staat mooi zo :thumbup:
maar is het niet verstandiger om te wachten met het uitlijnen omdat een nieuwe set altijd nog een beetje zakt ? dat heb ik teminste begrepen toen ik mijn nieuwe schroefset eronder kreeg. |
All times are GMT +1. The time now is 20:40. |