Corrado V8
Heej,
Heeft er iemand foto's van een Corrado met een VR6 achterin of 1.8T achterin? Zou wel Corrado V8 willen als volgend project.... |
post maar es eerst foto's van je G2R32 :D
|
ik denk dat als je dingen gaat posten die je graag zou willen dat je dan morgen nog niet klaar bent!
|
S ook alleen maar om ff te kijken hoe dat eruit ziet..... :)
Zou ook nog graag... Samba 6 cylinder hebben, Golf 1 Old Skool met VR6.... is dat nou teveel gevraagd......??? :) |
Waar blijven die foto's?
|
Sorry heb geen foto's.....!
|
maak ze dan dan post ik fotos van mn vr6 biturbo :)
|
Golf1 met VR6 = Hard rechtdoor (ook in de bochten :))
|
Laat maar lullen Cees. Ik heb hem gezien :D Alleen daar was jij niet bij :tongue: In Leiden kom je nog weleens gekke auto's tegen ;)
|
Whahaha in Leiden rijden mooie auto's ja....
Maar Ede is druk bezig! Type 2 R32 en de Golf 1 VR6 van Ron! Maar ben serieus aan het nadenken om een Corrado V8 te maken met het blok achterin.... a la Spyker style |
Quote:
Cees , Zorg nu meer eerst eens dat die golf2 R32 op de weg komt en dan kun je het gaan hebben over een volgend project. Als dit al moeilijk is hoe wil je dan een v8 in een corrado bouwen??? :D Maar hier heb je wat pic"s........... |
Bedankt voor de foto's!!
Mijn type 2 zal over 2 mnd wel rijden........ en kan eigenlijk niet wachten om nieuw project te beginnen! Het probleem met die Golf is dat ik nu geen ander vervoer heb, dat is heel irritant! Waarom is een V8 in een Corrado onmogelijk? Zie het als een uitdaging! Sommige mensen zeggen dat het ook onmogelijk is om een R32 blok een type 2 te leggen. Quote: "Alles is pas te maken" volgens Dr. Ron |
Die foto's, dat is toch die Amerikaanse Corado 6pitter turbo?
|
Die ken ik ook nog ja, Engelse kerel?
|
Quote:
Tuurlijk Cees ,Alles is pas te maken,maar het ook nog eens op kenteken krijgen is een heel ander verhaal. Waarom denk je dat "DE spyker " nog op engels kenteken staat :confused: Engelse keuring is veel soepeler dan nederlandse. En daar mag dus veel meer,hier in nederland zou je direkt problemen krijgen met het gewicht van de motor tegenover het gewicht van de Corrado. In Amerika mag eigenlijk alles,je hoeft niets te laten keuren ,mag wel maar is niet verlpicht. Vandaar ook die Amerikaanse golf met die Northstar v8 uit een caddilac. Golf 2 R32 is geen probleem mits je maar een type 2 vr6 gebruikt,als je hem zou laten keuren met de R32 erin dan zou je hem niet op kenteken krijgen ,alleen al om het gewicht van de motor . Ik hoop niet dat ik je nu uit je droom heb gehaald :tongue: |
ja keuring word leuk...
in amerika verschilt het per staat of er gekeurd moet worden Emiel. inderdaad in sommige staten mag echt ALLES en engelse keuringen zijn idd soepeler. de kitcars die we op school bouwden gingen ook daarheen voor een kenteken. maar in principe moet je als je daar een kenteken kan krijgen hem wel terug kunnen invoeren. |
Bedankt Emiel,
Kijk aan zulke informatie heb ik nou nog wat!! Dit is dus weer handige informatie! Toch lijkt mij het erg intressant om een Corrado V8 te bouwen, gewoon de uitdaging.... PS. was mij nooit opgevallen da Spykers engelse kentekens hebben! Zo leer je nog is iets!! |
ach als iedereen vind dat t niet kan is t toch juist leuker om t wel te proberen!
alleen dat verdomde rotgeld... |
je kunt het ook via duitsland doen,
als het daar is toegelaten, en het staat vermeld op de fahrzeugbrief, wordt de auto hier ook toegelaten. |
dan lijkt engeland me een stuk makkelijker.. zag laatst op discovery een dixi WC huisje op wielen .. vent zat met de bovenhelft van de deur open op de plee met een stuur in z'n poten... en jawel... kenteken erop
|
nadeel is dat er op het engelse kentekenbewijs nagenoeg geen technische informatie staat, op het duitse staat bijna alles...
|
Het is juist leuk om een uniek project te hebben!! Iets wat alleen jij hebt!!
Wees eerlijk: Hoeveel mensen hebben nou een type 2 R32 :p |
Quote:
Meer dan jij denkt :rolleyes: |
in ieder geval al 2 waarvan ik t weet en er zullen er nog wel meer zijn..
|
Volgens mij zijn ze in europa nog op 2 handen te tellen!!
|
boeiend........ :rolleyes: ;)
|
ja als t maar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
|
Quote:
Weet je wat voor de meeste mensen het probleem is?GELD Als de mensen allemaal veel geld hadden reden er wel veel meer mensen mee ;) Want alles is echt wel om te bouwen wat je maar wil. Met geld krijg je gewoon ALLES voor elkaar. Want ik bouw ook zo een R32 erin hoor no problem maar ik heb gewoon niet 3000รก5000 euro voor een motor te liggen ;) |
Er is toch ook nog zo'n Frans bedrijf met die golf 1 speedster (met vleugeldeuren, geen lamborginideuren maar echte vleugeldeuren)
en die hebben toch ook een corrado cabrio met een vr6 (turbo?) achter de voorstoelen??? stond vorig jaar ook op mania... foto's van de golf (blijkbaar ook een speedster) met vr6 achterin.. de sitedsp |
dit is dus die corrado...
|
tja, goede ID-en maar vind de uitvoering nix eigenlijk, te veel plastiekerig
|
en lelijk afgewerkt
|
Quote:
Waarom een V8? Neem dan een V6TDI of V10TDI van een touareg... Lijkt mij veel leuker om te doen... |
wat een bla bla... die R32 is leuk... maja, als je maar eer van je werk hebt heh ;)
|
die mini v8 heeft toch ook een nederlands kenteken...
bouw dan gelijk een polo 1 6.0 W12 biturbo of whatever |
Quote:
LOL :) Fox W12 dan he :P |
tja je moet wat als VW t vertikt om een gti uit te brengen ;) :D
|
die porsche dashboardjes zijn echt wel super!
|
Jongens, wat je ook doet, je moet het voor jezelf doen want je zult nooit de snelste, origineelste of eerste zijn, alles is al gedaan.
Als je nu nog origineel of uniek wilt zijn moet je je snikkel aan je neus laten naaien en met een tangaslip aan in een trabant-cabrio met een straalmotor gaan rijden. |
Quote:
:eek: dat gaat er uit zien!! :biggrin: :p |
All times are GMT +1. The time now is 05:11. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.