goedkoop bumpers verzenden naar usa
weet iemand de goedkoopste manier om bumpers te verzenden naar us?
alvast bedankt |
postduif:P
|
inscannen en doormailen :thumbup:
|
Per 800 tegelijk in een container.
Zodra je een andere manier weet, hoor ik 't graag van je. Onder de 500 euro hoef je het vaak niet eens te proberen. Enige dat je kunt doen is gewoon een stel bumpers in 'n doos stoppen, en op de post doen bij TPG, en hopen dat je een of andere mafkees aan de balie treft die niet ziet dat de doos 'n halve meter te breed is voor de TPG diensten. ;) |
Quote:
no shit? WTF das absurd..daar heb je ook vliegticket voor zowat:P |
waarom denk je dat die bumpers daar en de US versie hier zo duur zijn?
bumpers zelf zijn een paar tientjes.. |
ja psies...kon het ook wel verwachten..klein pakketjes kosten het meest nog niet...mja bumpers zijn ook klote voor vervoer!
|
andersom is hetzelfde wilde een zenderbumper kopen in de states zelffs in twee stukken gezaagd( polyester) koste het nog een 250 a300 euro..
|
Quote:
Precies. Ken d'r genoeg die die rommel gewoon weggooien. Heb zelf hier nog voor een fortuin aan handelswaar liggen, allemaal dunne euro-bumpers. Hier krijg ik voor alle drie de setjes nog geen 50 euro, daar krijg ik 500 dollar per set, makkelijk! Andersom werkt dat hetzelfde. Quote:
Dat dacht ik dus ook. Heb me toen wat contacten gelegd, en geregeld dat ik ergens kon pitten voor een paar weken, en onderdelen inslaan. Zodra ik eens het geld bij elkaar heb voor 'n ticket en de tijd vrij kan nemen ben ik pleite. :D Quote:
Dan wordt je afgezet. ;) Doormiddengezaagd kom je niet boven de 100 euro uit met verzenden. ;) |
k moet ook es familie daar aanspreken denk ik..paar weekjes vrij nemen van werk...vakantie daar nemen en ook nog dik knaken verdienen:D
|
Als je bumpers naar NL wilt halen dan loont het zich om eens contact op te nemen met : http://www.usa2ned.com/ deze mensen zijn NLders en zei veschepen veel auto's naar Nederland.
Die auto's gaan een container in en vaak kunnen ze er wat "kleiner" spul bij duwen. Ik had Vains getipt hier over en hij zou ongeveer $100 kwijt zijn om een bumper hierheen te krijgen. Das in ieder geval een stuk goedkoper dan via een postduif. Ik moet misschien in de zomer voor mijn werk naar de USA voor 8 weken , tijd zat om te shoppen en contacten te leggen. Gr |
Ben ik dan de enige die heeft ontdekt hoe het werkt :)
Ik heb hier allemaal geen problemen mee,goed doorzoeken en dan is de oplossing heel simpel. Succes |
Quote:
Kennis is macht. |
vertel ff dan...je maakt ons nieuwsgierig:P
jij weet als nederlander toch ook dat wij nederlanders alles goedkoop willen:P |
Quote:
Ik kom vaker in de usa en ik kan je vertellen dat de golf 2 en golf 3 onderelen niet voor het oprapen liggen,Amerikanen slopen de auto's direct en bewaren niks. Meenemen per vliegtuig is goed te doen,1 of 2 bumpers kan makkelijk. |
Quote:
?? als handbagage ?? :D Kijken ze naar grote of naar gewicht? |
Quote:
Ik heb contacten in Amerika en ik doe zaken met een shipping company waar een vriend van mij werkt,ik verzamel de delen op 1 punt in de usa en dan laat ik het in 1 keer overkomen,betaalbaar en snel. Dit bedrijf doet normaal niks met particulieren maar met de goede contacten :thumbup: |
Quote:
Je moet maar eens kijken hoe groot een kinderwagen is of een golf tas is. Bumper inpakken en apart inchecken ,net als een kinderwagen oid. easy. |
Quote:
Als je de juiste mensen kent, en weet waar je moet zoeken, zul je zien dat er meer VW op straat ligt dan je denkt. ;) Het merendeel van de Amerikanen dat ik ken heeft een privé sloperij in de tuin, en neen, ze wonen niet in Texas... althans de meesten niet. :D |
|
Quote:
das dus ook de bedoeling niet, maar dit had ik wel verwacht ik heb een vriend in amerika en die zou graag een set us bumpers ruilen met mijn euro's. koplampen e.d. gaan gewoon met usps en de post. das de goedkoopste oplossing. maar bumpers weet ik niet direkt . aangezien een nummerplaathouder al 94 euro kost via dhl e.d. heb ik zelf niet gevraagt hoeveel een bumper kost |
94 euro? wtf.. heb vorig jaar 4 NL platen opgestuurd voor nog geen tientje...
(maffe yanken met hun europlates) |
Ik denk dat hij de complete bak bedoeld waar de nummer plaat in zit.
|
Quote:
gewoon het kunstoffen deel om de nummerplaat in op te hangen |
dus als we evt iets uit de us willen kunnen we jou vragen MIVW? Levertijd hangt dus af wanneer er weer genoeg is om in 1x te versturen?
|
Ben ook op zoek...
Met een 3D printer hier een us bumper printen misschien. Zijn er dan geen imitatie us bumpers te krijgen? |
All times are GMT +1. The time now is 20:09. |