Mooi ding man, veel geluk ermee!
|
ooooooow, mijn favo Audi...
|
goede kleur....
|
Mooie wagen Emiel, veel plezier ermee :thumbup:
|
gave audi,vind dat hout alleen minder...
maargoed daar hou ik sowieso niet van. |
Mooi ding. Ik heb ooit eens een rode coupe 2.3 gehad.
Geweldige roffel die 5cil. Jij hebt wel het nieuwe type neusje. (S2 neusje) |
Klopt de voorkant is helemaal S2. Voorbumper, DE-lampen.
Tja het houtinleg is denk ik gewoon een kwestie van smaak idd, ik vind t persoonlijk bij dit type best wel mooi staan. Wil er verder nog een S2 stuur in hebben, en voor aankomende zomer zoek ik nog een nette set 17inch velgen. Verder gewoon rijden en goed onderhouden net zoals ik met de Corrado heb gedaan. |
hout er even uit.. even op ebay een setje carbon halen
|
Quote:
Dat zou een mogelijkheid zijn ja, als ik het echt niet mooi zou vinden. |
als je het zelf mooi vind,zou ik het fijn laten zitten...
ik hou er persoonlijk niet van,hout hoort in de openhaard:D |
lekkere bak. Heb een 90 gehad met dezelfde 5 cylinder... :thumbup:
Fantastisch.... |
mooie auto
hout zou ik lekker laten zitten hoort er bij:D |
Quote:
Dat laat ik ook wel lekker zitten hoor, ik vind het zelf ook niet misstaan :thumbup: |
Mooie coupe! nog toekomst plannen?
|
Erg gaaf zeg, hout misstaat geeneens.
|
Quote:
Er gaat niet heel veel veranderen aan de coupe. Wil er graag nog een S2 stuur in hebben, en voor de zomer zoek ik nog een mooie set 17inch velgen. - Bbs - Originele Audi Bolero's - Of weer porsche cup 1, alleen kan nergens adapters vinden van steek 4x108 naar 5x130 of 5x100. |
Mooie wagen en voor de adapters http://www.schippan-shop.de/EXEC/6/...F387838729DE340
Zijn er in veel soorten en maten en eventueel heb ik wel leveradres voor je in D, stuur ik het daarna van mijn huis naar jou................scheelt weer een paar centen. ;) |
Bij Schippan krijg je voor deze maten 2 adapters op elkaar....Concept-wheels heeft ze wel enkelvoudig.
|
Heb beide sites even bekeken, weet nu in ieder geval dat ze wel verkrijgbaar zijn. Begon al te denken dat het een onmogelijke combinatie was.
|
Mooi ding Emiel!
|
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zelf ook echt super blij mee. Rijd gewoon perfect zo'n 5 cilinder, met een uber-geil geluid :D
|
Mooie auto! Ik hou wel van deze wagens, mischien moet je is kijken voor een leren interieur, zou hem wel afmaken.
Dat hout op het dash vind ik geweldig, carbon ziet er pas goedkoop uit. |
Quote:
Vind leer opzich best wel mooi, maar dan zou ik er wel percee ook stoelverwarming in willen hebben. Maar dit interieur is ook nog helemaal héél dus is geen haast put. |
Vandaag m'n S2 stuur binnen gekregen, het duurde even ivm het winterweer maar het is toch gelukt. Stuur staat in mijn ogen vele malen beter dan het originele lederen stuur. Hier een fototje, wel van k*t kwaliteit had m'n camera even niet bij de hand.
|
Nice!
Ik heb hier ook een Audi Coupe staan. Maar aangezien ik hem niet meer fatsoenlijk aan het lopen krijg ga ik hem ui elkaar halen en in onderdelen verkopen. Best jammer, het geluid was waanzinnig. |
Quote:
Deze auto staat er heel goed bij.. |
Quote:
De 5 cilinders kunnen soms best wel zinnige blokken zijn kwa lekker lopen, vaak als een 5 pitter niet lekker loopt zit er ergens een vacuumlek. Heb toen ook een audi 90 vijf cilinder gehad die had er ook last van. Was toen best wel even zoeken, maar op het einde toch wel gevonden. :) Mag ik vragen welk type coupe jij hebt staan, B3 (1988-1990) of B4 (1992-1996)? |
Bedankt verder voor alle leuke reacties, en idd het geluid is gewoon verslavend. Maar echt doortrappen hoeft niet percee bij een 5 cilinder om het mooie geluid te horen, ook bij +- 2000 toeren roffelt ie al lekker :thumbup: .
Hier nog even een foto van het stuur bij daglicht. Stuurt echt super fijn zo :). Nu alleen voor de zomer nog een set 17'' velgen zoeken, setje 17'' RS4 velgen vind ik ook niet misstaan. Even een fotoshopje: Vind het wel bij de auto passen... |
Woow, :eek: Goed fotosoep zeg :thumbup:
|
inderdaad !
Maar staat m ook wel goed die wielen trouwens . Super mooi stuur ook!! |
mooie wagen en je wielen plan klink goed !!
gr. martijn |
Bedankt, ben erg blij met het stuur.
Trouwens deze fotoshop heb ik zelf niet gedaan hoor ;), zou wel willen dat ik dit zo kon. Heb er respect voor als je dit zo goed kunt doen, sommige mensen hebben der schijnbaar echt aanleg voor. :) |
stuurtje is erg vet,vind die wielen alleen wat minder.
komt waarschijnlijk omdat jan en alleman ze tegenwoordig heeft.... |
Quote:
Dat mag, velgen blijft gewoon altijd een kwestie van smaak. De één vind het mooi en de ander niet. Maar goed ook natuurlijk anders reden er zoveel dezelfde auto's rond :D |
Velgen staan wel netjes, er zijn er idd veel die die wielen mooi vinden maar ja alleen op wat anders gaan rijden omdat een ander het niet heeft vind ik persoonlijk ook onzin. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind.
|
Quote:
Ik heb een Type 89 (B3 bestaat eigenlijk niet) uit 1989, maar wel met een B4 front. Het probleem zit hem niet in de motor, maar in 1 van de sensors. Nadat hij warm is slaat hij af. Al vanalles geprobeerd, maar wil niet fatsoenlijk lopen en de sensors zijn ook reteduur. Ondertussen wel al een hoop geïnvesteerd in remschijven, klauwen, waterpomp, radiator, enz. Nu vind ik het wel mooi geweest en gaat hij weg en komt er een VW voor terug. |
Quote:
Klopt de onderdelen voor 5 en 6 cilinders zijn soms erg aan de prijs ja. Jammer dat ie weg gaat, hopen dat de ie nog een goed plek krijgt. |
Vandaag voor het eerst m'n coupe maar een schoon gemaakt, werd ook wel eens tijd na bijna 5 maand. :redface:
Kilometerteller staat inmiddels op dik 206.000km en hij rijd nog steeds perfect, sterker nog! Ik heb zo'n vermoeden dat ie zelfs wat zuiniger begint te worden. Rij nu ongeveer 1 op 11 vermoed ik :) . Bij de volgende tankbeurt maar even uitrekenen, zit nu ongeveer op 240 kilometer op een kwart tank. |
Echt een plaatje Emiel :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:57. |