Golf 2 GTI 16V Edition One ITB
Golf 2 GTI 16V Wolfsburg Edition One
Bouwjaar 1989 Dark burgundy purple (LC3U) Carrosserie heeft ca. 165.000 km gereden Schuifdak Meegespoten spiegels, bumpers en slotlijst Electrische Recaro stoelen met 16V in de kopsteun gestikt Hoedenplank zonder speakergaten 15K Xenon Uiterlijke wijzigingen: Weitec Ultra TX verlaagd (hoogte en hardheid verstelbaar) BBS RM025 2 delige wielen, gepolijst met rvs bouten Rood/Witte OEM achterlichten Front met rode bies en verstralers Wolfsburg Edition vloermatten 30cm Momo Italy sportstuur Oranje/Rode wijzernaalden Motorisch (ca. 180pk, 240nM) (max 5000km gereden): Basis is een gereviseerde PL motor (alle lagers incl. hulpaslager, gehoond, nieuwe zuigerveren) Gereviceerde en maximaal bewerkte cilinderkop Uitlaat nokkenas als inlaat voor extra kleplift Gereviseerde versnellingsbak (bouten ipv klinknagels, andere tandwielen voor 1e en 5de versnelling) 45mm Gasklephuizen 320cc Bosch Injectoren DTA E48 vrij programmeerbare ECU 4-1 Sebring uitlaatspruitstuk Lege kat Midden en tussendemper van Sebring Originele 16V uitlaat met chrome uiteinde Auto is momenteel geschorst en staat al enkele jaren binnen. Vraagprijs: 6500 Euro |
Noge even wat Pics voor deze zeer nette 16V
|
Bouwt ie zo'n apparaat met zo'n geluid, en zet ie de filmpjes er niet bij!
http://www.youtube.com/watch?v=v78BZyZxsgw http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM http://www.youtube.com/watch?v=S5bsMRFOvXg Succes met de verkoop Dennis! |
mailen kan ook: hoogland.d@casema.nl
|
@ Ruud 180pk, 240Nm
|
iemand enig idee of er veel aan moet verbouwd worden voor invoer naar belgie?
en wat er allemaal zou moeten veranderd worden? en heb je eventueel foto's van het interieur? alvast bedankt op voorhand. grtz |
Ik weet niet hoe je dit kan invoeren in Belgie, ik denk dat het rdw in Nederland ook behoorlijk zal struikelen.
Foto van de binnenkant: http://home.tiscali.nl/dennish/edition/061206/wob4.jpg |
Motor, versnellingsbak, motormanagement en uitlaatlijk ook samen te koop los van de auto. Verder wordt de auto niet in losse delen verkocht in 1 geheel.
Vraagprijs voor motor en toebehoren: 5500E |
Quote:
echt super mooie wagen maar zou het zo moilijk zijn om hem in belgie in te schrijven en is hij nog te koop zoals op de fotos |
te moeilijk dat bestaat niet,alles kan
maar sorry wil de verkoper hier niet boycotten, want is echt een puike wagen,maar voor naar belgie te halen moet de dag van vandaag een auto 100%origineel staan. dus ook motor (uitelijk enzo) dus dat zou ik wat zonde vinden mocht je dit bij deze auto doen. hier in belgie zijn ze niet zo soepel hoor grtjs |
golf2
Quote:
|
klopt niets van ik ben ook gewoon gekeurd in belgie geweest met webers snap niet wat het probleem is hoor.
en de itb er af doen in nu ook weer niet het grote werk! tevens upje. |
Quote:
het is door het risico om afgekeurd to worden dat ik bij deze nog niet ben gaan zien. prachtige wagen en al reeds geïntereseerd sinds de eerste dag dat deze te koop staat. maar zelf vinnek het risico net iets te groot... heb ik het volledig mis, zie ik het hier wel verschijnen hi... grtz |
|
Topic schoon en laatste vraagprijs erbij gezet.
|
6500€ compleet?
|
Compleet inderdaad, heb ook nog diverse onderdelen in de kast liggen zoals originele achterlichten etc. Krijg je er allemaal bij als je wilt.
|
Overname mogelijk?
|
Ja is mogelijk.
|
Mijn golf 5?
|
Heb je een link waar ik de auto kan zien?
|
|
Erg mooie auto maar niet iets voor mij.
|
|
hoi, gave bak. Wat ik me afvroeg: is het motorblok het originele blok wat aangepakt is?
En is de carrosserie 'hard'? roestvrij? Is alle documentatie van de auto /ombouw motorblok aanwezig? Alvast bedankt! |
Ik kan je bevestigen dat het originele motorblok omgebouwd is, de auto is knetter hard, de documentatie kan enkel Dennis je meer over vertellen.
|
Hoi, er is vrijwel nergens een bon van. Hier op het forum is een topic waar je kunt lezen hoe dat zo is gekomen.
Grotendeels met vrienden gedaan, behalve revisie van cilinders, persen van lagers, revisie en bewerken cilinderkop is door een kennis gedaan die normaal alleen autocross en tractor pulling doet. Ook de DTA is geprogrammeerd door een kennis uit de autocross, motor is aan de testbank geweest etc. Motor is helemaal, maar dan ook echt helemaal uit elkaar geweest. Reviverfen doen we niet aan. |
Skup...
hoogland.d1980 @ gmail .com |
Schop !
|
Koper is afgehaakt. Skup !
Prijs is onderhandelbaar en over 3 jaar is de auto belastingvrij. |
Quote:
Jij bent wel echt helemaal uit de scene gestapt of niet? |
Mijn hart leg er nog steeds, alleen ik heb er geen tijd meer voor.
Wellicht over een paar jaar weer, Golf 2 blijft gewoon een geweldige auto om in te rijden en verveeld nooit. Meetings zijn hopelijk nog hetzelfde en dan is dat ook nog steeds leuk. Ieder jaar met skiën weer in de buurt van Der See.... kriebelt dan toch om in het voorjaar er heen te gaan :) Beide Seats zijn ook de deur uit, Ford en een Renault voor terug gekomen. Als de Golf station eerder zijn entree in Nederland had gemaakt had ik daar voor gekozen in plaats van de Renault. Puur omdat ik er niet uit kwam bij VAG is het een stokbrood geworden. |
Quote:
Over 3 jaar is ie nog geen 40 :D Dat bedoelt Tjaap denk ik! |
Prijs is onderhandelbaar, ken de eigenaar erg goed!
UP |
Prijs is zeker onderhandelbaar, skup :)
|
Auto is nu te koop tegen elk aannemelijk bod !
Wil hem voor het eind van jaar de laan uit hebben :) |
Yes :( auto is verkocht dus topic mag pleite.
Morgen nog wat foto's maken met de kleine man erin zodat die er ook nog in heeft gezeten. Auto gaat in ieder geval naar een goed adres en ik zie hem nog terug. |
All times are GMT +1. The time now is 02:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.