10 januari - Meet & Greet Nieuwjaarsborrel ~ Echt, Limburg
Heyzzz
Mensen na wat overleg hiero in het zuiden.. met Ronny en Edwin Hebben we besloten om op ZONDAG 10-01-10 een MEET en GREET NIEUWJAARSBORREL te houden in Echt Limburg bij DE GAMMA naast de Mac Donalds.. en dit alles vanaf 12uur tot +-15:30 Ook heb ik net http://www.volksparts-daveaarts.nl http://www.vpcautosport.nl/ geroggelt,hij zal ook aanwezig zijn! Alle Vag famlie is natuurlijk welkom.. Cee ya in Echt.. fijne feest dagen allemaal Adres voor Navi kort aan de A2 Palmbrugweg 2 6101 AJ Echt ook hebben we een 1,2,3, prijs gaan geven voor de beste "WINTERLOOK" ben creative,Ski's,sneeuwkettingen,enz http://www.volksparts-daveaarts.nl http://www.vpcautosport.nl/ sponsert de prijzen, gaat om een promopaket met tegoed bonnen __________________ 1.Shrek 2.Limburger 3.eddyvwone |
Ik kom denk ik ook even langs
|
1.Shrek
2.Limburger 3.eddyvwone 4.Erik vanbilsen 5. |
Kom op mensen, lekker even bij de Mac bij kletsen en de laatste kleine nieuwtjes showen. Lekker in winterlook hier naar toe cruisen.
Weer wat nieuwe gezichten leren kennnen bij de "Forumnamen", is altijdt leuk. Gr Ronnie |
1.Shrek
2.Limburger 3.eddyvwone 4.Erik vanbilsen 5.Dave Aarts __________________ __________________ __________________ |
Heey Kevin, ik heb net via de Hyves een mailtje gestuurt, kun je misschien even knippen en plakken en dan door selecteren naar je VAG Vrienden.
Gr Ronnie |
Ik ben aanwezig, helaas nog geen rijbewijs dan dus ook nog niet met mijn eigen wagon.
Maar ik kom met ErikvanBilsen mee. |
Dat maakt allemaal niets uit hoe meer zielen hoe meer vreugde..
Gr Ronnie |
Kom misschien ook eens een kijkje nemen :thumbup:
|
Quote:
Laat dat misschien maar weg. Jij komt gewoon hahaha.. :thumbup: Gr Ronnie |
Ik kom zoals het er nu na uitziet ook even langs!
1.Shrek 2.Limburger 3.eddyvwone 4.Erik vanbilsen 5.Dave Aarts 6.Erik-Jetta |
ik kom ook wel even kijken met de Jetta
|
Denk dat een groot gedeelte van Vw Club Parkstad ook aanwezig zal zijn :thumbup:
|
Zal wellicht ook van de partij zijn...
|
ik heb nog geen een auto klaar :D
maar dan kom ik wel met de nieuwe daily :) |
Aanwezig!
Goed idee mannen :thumbup: |
Quote:
Frank probeer ook die andere van venlo/venray mee te krijgen. Dat zijn altijdt wel mooie wagens en gezellige mensen. Gr Ronnie |
Quote:
:thumbup: Wordt wel met de winterauto of even bij iemand erbij springen maar dat mag de pret niet drukken ;) |
Ik kom ook wel ff langs!
|
Jongens dit gaat de goede kant op.. Ook ik heb een verrassing voor jullie, tenminste als alles goed is.
Gr Ronnie |
is de verrassing een mooi setje bbs'jes??? :rolleyes:
|
kom ook wel eens ff kijken
|
Nee het heeft niks met mij te maken, ik ben met iets leuks bezig voor jullie. Ik hoop dat dit gaat lukken.
Dat zou namelijk leuk zijn. Gr Ronnie |
Mag een audi ook? :D (cabrio nog niet aan de praat :mad: )
|
Quote:
en dame.... ik ben er ook bij! :D |
Jongens en dames volkswagen audi porsche seat skoda enz enz alles is welkom zolang het maar in de VAG Groep past. Gr Ronnie
|
Ga ook proberen langs te komen
|
Bennie zou leuk zijn als je een paar belgen kan regelen die mee komen, jullie hebben namelijk topklasse wagens..
Gr Ronnie |
Quote:
Och ja Tis gezellig in het zuiden he!!! |
En als het nu een beetje goed gaat, dan kunnen we misschien eens een echte meeting regelen, contacten genoeg.
En ik ben dit al langer van plan, en als we maar genoeg animo krijgen dan ga ik me daar ook verder voor inzetten want ook wij in het zuiden kunnen wel een meeting op zetten. Ook ga ik daar wat foto's schieten, en als er nu toevallig mensen zijn die dan een setje foto's geschoten willen hebben kunnen dan altijd even vragen. Gr Ronnie |
hey ronnie,
dat is misschien ook een leuk idee ja dat jij dan foto's gaat maken ja. en dat met die meeting komt wel goed dan gaan we wel eens wat regelen. wij hier in het zuiden krijgen zoiets ook wel opgezet. hulp genoeg en advies is er genoeg dus waarom niet. ben eens benieuwd wat er allemaal op af komt. maar zo te horen wel genoeg animo volgens mij. maar dat komt wel goed. greets eddy ps weet alleen niet of mijn golfje uit de stal komt aangezien ik geen winter style hebt.hihihihihi :D :D :D |
Quote:
Komt helemaal inorde.. :thumbup: |
Quote:
haha, Dan ben ik wel verplicht om te komen :tongue: Zal de auto maar eens goed poetsen dan. Voor op de foto's. :rolleyes: |
Quote:
Dan neem je die vieze daily van je mee :tongue: Waarschijnlijk kom ik ook even langs met de Audi... |
Ja zeker dan is de bende teminste kompleet even kijken of Cloontje ook mee komt dan komt die maar met de NepLupo..hahaha.
Gr Ronnie |
Quote:
ik ken alleen maar gezellige mensen ronnie :D ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;) groet frank |
That's the spirrit
|
dan doe ik die daily van mij ook extra niet poetsen hihihihi :) :)
en de cabbie wordt dan wel gepoetst hoor. en in winterstyle natuurlijk. greets eddy |
Wel even de velgen spuiten..;)
Gr Ronnie |
NAVI ADRES
Palmbrugweg 2 6101 AJ Echt 1.Shrek 2.Limburger 3.eddyvwone 4.Erik vanbilsen 5.Dave Aarts 6.Erik-Jetta 7.vw boyke 8.denniemeister 9.Gino89 10.Oldskoolpolo 11.Mloes 12.Knedel16vweber 13.TCZL 14.ronaroot 15.PatrickG40 16.Mark84 17.Toink 18.HB24 19.Vains 20. Gaat hard de goede kant op!!! |
All times are GMT +1. The time now is 09:32. |