![]() |
Carbage Run 2010
Quote:
www.carbagerun.nl Zijn er nog mensen die mee gaan doen? Ik ben van plan om met nog een paar vrienden deze zomer mee te gaan doen, lijkt me super gaaf :) |
hmzz klinkt best tof...mn huidige carbage haalt de zomer niet ben ik bang...tegen die tijd maar es gaan zoeken:P
|
Vriend van mijn heeft vorig jaar gewonnen, echt kicken...
|
Kwam vd week n deelnemer tegen in Goes.
Lykt me super om aan zoiets mee te doen! |
Ja dit is echt een super trip zou graag meedoen.
Nu nog maten die WILLEN. Allen wel vreemd dat de finish bij het Gardameer is en niet in Hardenberg :screwy: |
Quote:
ik koop jou vr6 compressor voor 500 dan gaan we met z`n 2en :thumbup: |
:d
|
hmm ik vind dit wel wat voor van de zomer...
MAARRTEEEHHH!!! |
danny heeft dit vorig jaar gedaan met die groene mk2:
http://www.volksforum.com/forum/sho...t=breda+scooter telt het ook als je je auto voor 400 hebt gekocht en daarna voor veel te veel geld aan hebt verbouwd? |
Dit gaat ook op m'n lijstje "To-do". Alleen niet voor dit jaar ben ik bang... :redface:
|
Planning is nog wel om mee te doen, met 2 auto's. 1 auto hebben we al:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38484 It just keeps on going :D |
Wij zijn ook van plan om met 2 auto's te gaan, ik heb al een Nissan Micra en waarschijnlijk nog even een Subaru Legacy erbij zoeken :D
|
Quote:
da's samen nog ruim onder de 500 zeker ? :D gr. martijn |
meh, ik zal ook eens rondvragen of er nog gegadigden zijn die met me mee willen
misschien dat mijn baas tegen die tijd wel een ex-taxi wil sponsoren :D |
Ik heb vorig jaar ook meegedaan, was echt een super ervaring!
|
Quote:
Precies :D |
lijkt me wel leuk :D onder dag waarde van 500 blijven is niet zo moeilijk ;)
|
Quote:
Team erica! :thumbup: Mijn geboorte dorp, ken die jongens ook vrij goed. Zit er sterk aan te denken om ook een team op te zetten :cool: |
Quote:
Jep, team erica. Menno is een vriend van me.... |
Phoe dit lijkt mij ook wel wat ,een mooi avontuur en daarna een paar daagjes uitrusten @ Lago Di Garda.
Lekker cruisen door de uitgehakte rotsen |
Ja heerlijk zou het graag eens willen zo een trip.
|
Yes, we hebben een auto met ons team en de inschrijving is ook rond! We gaan met deze:http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62492
bekende van het forum dus die al eens zo'n soort reisje gedaan heeft ;) |
Weet jij eigenlijk tot wanneer je je kan inschrijven?
Want ik wil eigenlijk een Passat 35i of een Legacy hebben maar dan moet ik eerst nog een Micra de deur uit doen :D |
Volgens mij kun je nog gewoon inschrijven, het inschrijfformulier is nog steeds te openen en in te vullen dus...maar tot wanneer, geen idee, ff mailen naar de organisatie?
THE CARBAGE RUN Wilt u contact opnemen? Dat kan door een mail te sturen naar: Organisatie: Bram@carbagerun.nl Wilfred@carbagerun.nl Webmaster: Wouter@carbagerun.nl |
Quote:
Ik vind het erg cool dat m'n Passat weer op avontuur gaat. Hij gaat jullie vast probleemloos europa door karren. Ik vond het een heerlijke auto! Succes mannen! :thumbup: |
Bedankt! Als het goed is gaat Matheo er nog een topic voor aanmaken, hij heeft er intussen al weer wat km mee gemaakt heb ik gehoord net.
|
Quote:
We gaan naartuurlijk wel in style Gert. Gewoon een 35i :D |
Jaaaa, nog één :) lekker veel VW's altijd goed
|
Zojuist ingeschreven...
Weer een VW erbij... Dit keer zelfs een MK1 :cool: Zullen we m ex-daily es door Europa trappen daaro! See you there |
Deze week ga ik me ook inschrijven, hoop dat er nog plek is.
Weer met dezelfde auto als vorig jaar, de legergroene jetta 1 :D :thumbup: |
Jammer dat ik nog geen 20 ben, lijkt mee een supergave ervaring :rolleyes:
|
Ik had ook het plan om er aan mee te doen, maar dat gaat er dit jaar niet van komen jammergenoeg. Een auto had ik al wel, deze mag nu voor weinig weg :)
Betrouwbare 1900D Afgelezen km-stand rond de 275xxx Grijs kenteken, dus geen bank achterin. Is een oude stucadoorsauto geweest, dus het is niet bepaald een trailer queen ;) ![]() APK verloopt de 19e februari. Ik heb 'm nog niet nagekeken (tijd :redface: ), maar een nieuwe keuring is niet zo'n probleem schat ik zo in. Doe een bod! :) |
Interessante auto maar de wegenbelasting wordt mij toch ff te gek ;)
|
Gewoon schorsen tot die tijd. Daarna cheap de Carbagerun rijden :)
|
Zo, Passat is er, nu nog inschrijven :D
We zoeken alleen nog een leuke teamnaam :rock: |
die van Gijs gekocht?
|
Nee, niet dat ik weet :tongue:
|
Mijn beste kameraad en ik zijn er zeker van dat we nog eens mee gaan doen, helaas denk ik dat door wijzigingen in zowel de burgerlijke staat en -stand edition 2010 het niet wordt... maar meedoen gaan we... ooit!:rock:
|
Quote:
Nee van Jurgen (Ratfink) ![]() 2 liter 16 kleppert, net wat meer pit dan zo'n dieseltje :tongue: |
Quote:
noem het 'je moeder' :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:59. |