Achterlichten Usa ?
People ,
ik kwam overtlaats een foto tegen van een usa golfje met best wel knappe achterlichten en ben dus opzoek gegaan anar dit soort lichten maar heb ze nergens gevonden .. Misschien kunne jullie me vertellen waar ik ze kan vinden en ze wel in mijn golf van '83 passen (grote lichten) Hier is alvast een foto waar de usa lichten opstaan |
Dat gaat in ieder geval niet zo 1-2-3 passen. Net als bij de ombouw van grote naar kleine lichten, of andersom, moet je het achterpaneel omlassen.
Ik moet nog ergens een foto hebben van het achterpaneel van een mk1 dat jij nodig zou hebben voor die achterlichten, zal d'r effe naar op zoek gaan. Je kunt ook het achterpaneel aanpassen om ze er in te laten passen door wat extra gaten te zagen / snijden. Ik kan je de lichten evt wel regelen, al kan ik je nog niet zeggen wat dat kosten gaat. |
geen id, maar hij staat wel erg stoer op zn hoepels :eek:
|
Niet de foto die ik bedoelde, die kan ik effe niet vinden, maar heb je wel effe deze twee ge-upload:
|
dat zijn de goede achterpanelen bij deze achterlichten
waren gewoon oude type achterpanelen (kleine achterlichten) en daar hebben ze extra gaten in gemaakt laatst stond er nog zo'n set achterlichten op ebay.de nieuw en origineel hella maar is idd in europa lastig aan te komen |
op ebay onder Artikelnummer: 270461758156 te vinden
150 euro nieuwe |
je zult je kentekenplaat ook ergens moeten laten:confused:
|
od onder Artikelnummer: 290352724083 te vinden voor 99,95 euro
ook nieuwe. |
Quote:
tis een belg geloof ik, dus dat probleem valt af. |
Quote:
okay,zou kunnen... misschien wat handiger als iedereen gewoon z'n woonplaats invult,dat voorkomt dus deze nutteloze reacties.... :rolleyes: |
Als je nou met blauwe platen rijdt (legaal) zoals ik, is het dan nog een probleem? m.a.w. mag ik kleine blauwe platen monteren?
|
Hmm zal ik eens opzoek gaan nar een ander achterpaneel :)
en ben van belgie en kan mn plaat daar wel tusse krijge denk ik :) Bedankt voor de info alvast :) |
Quote:
nope,helaas.... |
Quote:
en anders hang je hem LINKS onder, dat mag ook in Belgiƫ. |
Zag toevallig gisteren een golf 1 rijden met zulke brede USA achterlichten en hij had een vierkant geel nummerbord geplaatst. Volgens mij gewoon van een motorfiets.
|
kan wel,maar mag niet....
|
zo'n grote vierkante mag wel, maar is geen gezicht..
|
Quote:
Altijd al blij geweest met de Belgische motorplaten :D |
Quote:
Hey dat is de golf die ik bedoel en heb zien rijden afgelopen vrijdag! Was bij de stoplichten in Cappele ad IJssel als je op de A20 de snelweg afgaat. :thumbup: Het is een oplossing maar echt mooi is het idd niet. |
hij staat/stond altijd op het industrie terrein met alle slopen bij Rotterdam Alexander.
|
dat is geen gezicht idd,die had ik ook op m'n kever....
|
All times are GMT +1. The time now is 10:03. |