![]() |
mijn slammed 60er kever..!!
Vandaag m,n nieuwe ride opgehaald...
Wilde altijd graag met een aircooler naar de meetings rijden. En de golf 1 te koop gezet.. en aangezien de spijlbus aardig wat tijd kost heb ik Bas z,n slammed 60er overgenomen.. ![]() er zit een 5inch versmalde vooras onder en gaat mooi laag. nieuwe rvs chrome bumpers. de bedoeling is om m technisch in orde te maken en zo te gaan rijden.. uiteraard gaan er andere wielen onder.. Heb nog een set gepolijste radars liggen dus die gaan er onder komen..!! effe de binnenkant schoon maken en gaan..!!! hier nog wat foto,s van vanmiddag.. (mooie combi al zeg ik het zelf) ![]() ![]() ![]() houd jullie op de hoogte.. groeten hans :cool: |
Je moet je inderdaad wel in stijl kunnen verplaatsen als je naar luchtgekoelde meetings wilt. Ik heb zelf ook nog even over iets luchtgekoelds nagedacht, maar na dat ik een keer zelf in Emiel's ovaal heb gereden was ik snel genezen:D
Veel plezier met de nieuwe aanwinst. Ziet er mooi oud uit zo, zonde om iets gepolijst onder te doen. |
hele gave aanwinst hans !!
gr. Martijn |
Bijsterbosch ik zeg
GOED BEZIG !!!! |
cool ding, ik heb nog wel brm's te koop met bandjes en wielbouten :thumbup:
die zullen ook mooi staan |
ja ja kan niet wachten om er aan te beginnen....
BRM hmmmmm tsja je brengt me aan het twijfelen... :rolleyes: eerst de golf1 maar eens zien te verkopen.... |
Leuke auto, in orde maken, evt. voorraam schoonmaken en cruisen :D . Veel plezier ermee :thumbup:
|
goed bezig Hanssie!
kom hem binnenkort ff bewonderen! |
Ja ja eindelijk dan toch....... nog een kever. ha ha cool ding zo.
|
mooi ding! gefeliciteerd!
|
dank voor de reacties..
vandaag maar effe een spons er over heen gehaald. ziet er al een stuk beter uit.. ![]() ![]() foto van het interieur. ![]() deze ga ik proberen grondig schoon te maken en dan er weer in zetten.(als het lukt).. groeten hans :cool: |
Mooie kever! Vind de kleur zo erg mooi, ben benieuwd hoe die er in het zonnetje uit ziet:D
|
Zoeprrr ding! En nu de bodemplaat eruit schuren met rijden Hans!
|
Leuk ding Hans.
Michael |
goed bezig hans, :) op de eerste foto lijkt hij wel opnieuw gespoten te zijn.
ga morgen de schuur opruimen, dan hoor je het nog wel van de rest |
thanks Bas.hoor het wel..
Vandaag effe nieuw bekledingsetje voor de vloer opgehaald bij aircooled.nl en een fm antenne. Volgende week begin ik met de binnenkant... gorten hans |
Tis een leuke ride!
Gefeliciteerd met de aankoop. |
Vette Kever! gefeliciteerd! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. En of het je zal lukken met die bekleding..
|
ga kijken wat het wordt...
lukt het met het interieur niet..dan wordene het gewoon nieuwe hoezen o.i.d. groeten hans :cool: |
Vanmorgen effe bij aircooled.nl geweest om een aantal onderdelen te halen voor de 60er..
![]() Albert swan spiegels/empi trigger shifter/binnen verlichting enz enz.. hoop het spulletje er van de week op te krijgen.. Groeten hans :cool: |
Leuk ding Hans! Ook erg leuke goodies, succes ermee!
|
Bedankt kerel..
Zojuist ook nog effe originele kleine achterlichtjes gescoord... Dus die andere kunnen er af en hij krijgt weer de originele lampjes terug.. :cool: |
Leuke kar! echt een toffe kleur ook!
En een hoop dikke accesoires. Ga zo door! |
zo.
net klaar met het spuiten van het dashboard. in de primer: ![]() en dan het eind resultaat.. ![]() ziet er al weer een stuk beter uit.. morgen maar eens kijken of ik de boel kan monteren.. groetn hans :cool: |
vandaag weer een mooi eind op weg met de kever...
dashboard is zo goed als klaar... van dit: ![]() naar dit: ![]() en kreeg vandaag een leuk pakketje van de postbode.. originele achter lichten.. ![]() nog effe de lamp voetjes spuiten en dan kunnen die er ook op Dan verder met het beplakken van de vloer enz.. groeten hans :cool: |
eindelijk weer eens iets kunnen doen....
originele achterlichten zitten er op.. ![]() beetje slechte kwaliteit foto...helaas. En heb nu alles bij elkaar om beide deuren helemaal te voorzien van nieuwe rubbers.... groeten hans. :cool: |
ziet er goed uit zo met die kleine lichtjes !
gr. Martijn |
Goed bezig Hansje! moeten snel even afspreken, dan kan ik hem eens ff in het echt zien!
Gr. Rob |
thanx dudes...
altijd welkom kerel...koffie staat klaar... alleen de spijl en de kever staan helaas niet bij elkaar.... dus als je ze beiden wilt zien moeten we effe rijden.... greetz hans |
zo...
nu de spijl bij de spuiter staat maar effe verder met dit projectje. Gisteren de kever in de schuur gezet en maar gelijk eens kijken wat er nog allemaal moet gebeuren. ga eerst maar eens met de kabelboom aan de gang.boel kroonstenen enz verwijderen en netjes solderen. dan de motor laten lopen enz paar pics bij huis ![]() ![]() groeten hans |
gave pics zo in de sneeuw!
|
heb je je best gedaan op de bumpers :p of waren ze altijd al zo shiny?
|
effe wassen helpt een boel dus volgens mij waren ze altijd zo bling bling....! gaat goed komen....!!
|
effe kleine update...
eindelijk alle rubbers van de deuren klaprampjes enz enz vervangen en vernieuwd. motor loopt weer als een zonnetje..nu nalleen nog een boel werk met de bedrading in orde maken... ook nog effe de albert schwann spiegels en sunvisor gemonteerd... weer een stukje verder.. ![]() ![]() ![]() groeten hans |
Mooi zo met die spiegels en sunvisor.
|
Die zonneklep is niet zo mijn ding, maar die alberts staan 'm goed. Je bent lekker bezig zo met deze kever :thumbup:
|
hij word echt super,zonnescherm is helemaal top:thumbup:
|
thanks...
gaat goed komen aan deze kant.. ennuhh die sunvisor kan dr altijd nog af he.... :D |
Oei, wat een dikke kafer...!!
|
jazekersss hij rijdt loopt en werkt prima..
vandaag de hele dag(nou ja m,n vader)bezig geweest om de kever op de weg te krijgen.. en het is gelukt.. zie de youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=_HgSEON2AmU nu afspraak maken bij de rdw en dan keuren.. radars er onder en knallen deze zomer..!!! groeten hans :cool: :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 08:14. |