Van zomer setup 2009 naar winter 2010
De winter staat weer voor de de deur dus wordt het weer eens tijd voor een andere setup.
Het leuk me wel leuk om een zomer en winter setup te zien met foto's Ik trap af: Zomer 09 : Winter : |
Zomer 2009:
Winter: |
Quote:
Jij rijd in de zomer met je kap dicht en in de winter met je kap open? :screwy: :tongue: |
Quote:
lol :D |
Zomer:
winter: mvg Mike |
Zomer:
Zomer:
Zomer...
Winter... |
Zomer:
Winter aankomend zomer weer andere wielen aangezien deze intra´s naar de pul zijn gegaan |
Zomer.
winter |
Quote:
Waar zie jij me rijden dan op de foto's ;) |
zomer en winter
|
Zomer:
Winter: Vorige winter: :D |
Zomer ......
Winter.... Zomer...... winter........ |
Zomer:
Zomer:
zomer:
winter: schroefset zit al op de post |
Zomer.
winter. Zomer en winter. |
Zomer:
:eek: Winter: :screwy: |
Zeumert;
Wintert; |
zomer:
winter: gr. Martijn |
Martijn je winter hoepels zien er ook wel mooi uit onder de audi :eek: :eek: :thumbup:
|
Gangsta :cool:
|
zomer 2009;
winter '09/'10 :D |
Zomer09:
Winter09/10: :redface: |
Zomer:
@ erik: ik vond de parabolen er radikaler onder staan ;-)
kuch ruilen.. kuch... |
Zomer:
Winter (die bij mij altijd 1 oktober begint) |
de pul
kvind em mooier in de winter dan in de zomer fijn wagentj |
zomer 2009
winter 2009 geintje auto's zijn op dit moment uit de verzekering en wegenbelasting |
Zomer 2009:
Winter 2009/2010: planning voor zomer 2010: moeten nog opgemaakt worden... BBS RM012, origineel 6,5J ET33 worden 7 en 7,5J met RVS randen en boutjes... |
zomer
winter |
zomer 2009
winter 2009/2010 plannen zomer 2010 |
zomer 2009
winter 2009/2010 |
|
Quote:
Dat vind ik, om eerlijk te zijn, het leukste.. zeker ook voor de zomer :rolleyes: Gebruik die RM's maar voor de winter, dan rijdt niemand erop! :D |
Quote:
haha, ja... straks zout dat evt. wel kunnen (RVS randen en boutjes is nog wel bij te houden... :rolleyes: ) maar laten we dat maar niet doen :thumbup: |
Quote:
Dat is toch wel heel stoer....een TT`tje als winterauto om je Golf 1 te sparen :cool: De mijne: ZOMER/WINTER Alleen komen er winterbanden om de RH`s....en de Dunlop Sportmaxx`jes komen volgend seizoen om een nieuw setje wielen. |
Quote:
hij blijft zo hoor,ook volgende zomer :thumbup: |
ZOMER WINTER |
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |