vinnietuning's golf gti 16v edition one project
nieuw project gaat beginnen :mrgreen:
ff mijn vorige auto's 8) voor degene die ze nie kennen...hier de foto's mijn eerste vw.. golf 2 gti 8v met 18inch jetta mk1.. uber retro :lol: retro look golf mk2 gti 16v!! vento 2liter gt en in de PVW 8) en de toekomstplannen maar front zit nu op de variant :mrgreen: en voor eeuwig op papier.. op de kalender van nl ;) polo 6n 1.9 diesel een caddy 1.9tdi uit 1997 :wink: geen foto meer van :mrgreen: golf mk2 gti 1.8 8v uit 1984 ;) ook geen foto's meer van :roll: golf 1.9 tdi variant uit juli 1997. na een paar aanpassingen! #xenon #fk schroefset #golf 4 recaro's bekleed met rood leder.. incl de deurpanelen, pook, rolodek en a,b,c stijltjes #auto is compleet overgerold in het wit #smoke koplampen #rood of wit lederen dashboard #knippers uit de voorschermen #antenne van het dak verwijderd en strak gemaakt #custom golf mk4 front.. speciaal gemaakte motorkap en zijschermen #3 delige gepolijste 16inch velgen #embleem loze gril #clean voorbumper #enz enz zal nog wel iets vergeten zijn.. :roll: de variant is compleet gestript in onderdelen verkocht.. en variant zelf gaat nu de autohandel in richting polen denk ik :spam: de daily golf mk4 variant bouwjaar feb 2000 115pk tdi pompverstuiver 6versnellingen 220.000 km gelopen incl boekjes en NAP stuurbekrachtiging abs trekhaak verder niet veel luxe :roll: maar mischien komt dat nog ;) gelijk maar ff de xenon ingebouwd.. wat een kut werk bij mk4 zeg :twisted: toekomst plannen :spam: #verlaging (schroef of air ligt aan de inkomsten 8) ) #velgen 18 of 19 inch #leder #chrome line bumper en deur strips de oude "woody"mk2 de oude jetta mk2 1.8 16v gti en de nieuwe aanwinst is hopenlijk nu een x een echte blijver :mrgreen: ik moet hem nog ophalen want de vorige eigenaar maakt hem nog ff klaar (uitlaat monteren) het is een golf mk2 1.8 16v pl gti edition one (op kenteken) echt een super net ding, haal hem komende week hopenlijk op, alvast ff 2 foto's ik heb nog een rallye front liggen met xenon en wit/zwarte achterlichten, die komen er eerst in en verder kijk ik rustig wat ik verder wil.. maar het meeste blijft org met kleine aanpassingen 8) |
|
vandaag ff het rallyefront geplaatst.. heb het er wel weer uitgehaald. want twijfel nog omdat er nu xenon in zit en je daar niet mee mag rijden. en vind de org ronde lampen ook heel vet staan.. en alles sluit net ff iets mooier aan op de bumper :roll:
dub garage.. gerben zijn 8v turbo op de achtergrond ;) |
GTI ziet er netjes uit,maar even over dat front van die beige variant,moet dat op die vento komen??
:shake: |
Mooie Edition !
Ik zou voor het Rallye front gaan, staat dik . |
:D de vento en de mk3 variant zijn allang verkocht.. zijn mijn vorige projecten :thumbup:
|
okee niet goed gelezen maja is ook zo'n lap tekst:D
vind dat front namelijk ontzettend lelijk:shake: |
Quote:
jah was een eigenbouw golf 4 front... echt lelijk geworden.. maar had de schermen enz gekocht.. motorkap zelf pas laten maken.. maar jah.. was toch een cheap ass daily worthersee project :thumbup: |
Ben benieuwd hoe de wielen zullen staan en wat je er verder nog van gaat maken!
|
Quote:
:confused: Ik moet de rekening nog sturen, dus maar even afkloppen... |
Quote:
de WOK was heerlijk toch :thumbup: hoop morgen de bbs velgen binnen te hebben :D |
Niet mokke, lekker... ;)
Wat voor BBS, die zitten er al onder toch? :D |
gister de bbs mini-one velgen binnengekregen 8)
ze zien er nog super goed uit.. iets oxidatie onder de blanke lak.. ff kijken of ik ze gelijk polijst of van het winter pas... ;) het zijn de 7j met et40 uitvoering, dus alleen het naafgat uitfrezen en pasklaar zijn ze :mrgreen: foto geeft een raar beeld van hoe het zal staan.. lijkt zo wel een tractor :lol: |
paar kleine dingetjes gedaan vandaag..
zoals al gezegd: nieuwe dakhemel geplaatst org gti achterlichten terug geplaatst en: wheelwhore stickers geplakt dubdep sticker geplakt en voor het scherpe oog nog een kleine verandering ;) (zoekplaatje) en wat is er veranderd?? |
spiegel is eraf ;)
|
Mooie auto hoor :thumbup:
Ga zo door ! Gr siep |
de bbs rm zijn vandaag verkocht.... dus momenteel op staal,,, en nu maar banden bestellen..
185-35-17 |
Edition in zn glorie op die bbs'jes :thumbup: , post eens wat meer fotos van binnen en buiten!
|
Na de hoodride rage...de wheelwhore stickers? Zie ze steeds meer...
Mooi Golfje hoor, Mini wielen zullen ook dik gaan staan... |
Leuke golf vinnie ,maar waarom die spiegel eraf?
|
Quote:
idd,en volgens mij snapt de helft niet waar het voor staat :screwy: maar goed het staat wel super dik op die inlaatbuis :thumbup: (omdat als ik eerlijk zeg wat ik er van vind m'n pm-inbox volstroomt) on-topic;vind die mini velgen wel mooi(echt ;) ) maar ze lijken zo erg groot,misschien eerst maar eens eronder zien..... |
Mooie golf.
|
@wytse.. vind het zelf wel vet staan, maar dan wel bijde eraf.. maar rijd nie fijn haha..
@martinus,, ik zal eens mooie maken.. maar heb nog nie veel tijd gehad en wil dan eerst de nieuwe velgen eronder hebben.. @the wheelwhore comments... ik plak ze niet om de rage... als jullie mij een beetje kennen van de advertenties die ik plaats in het te koop topic dan snappen jullie het wel lijkt me... ik ben namelijk echt een wheelwhore :cool: vind persoonlijk die op de powerrohr ook nie super staan maar wilde het ff proberen om te kijken.. denk dat hij er weer afgaat :D |
@edition-blue.. thanks, maar moet nog veel aan gebeuren om echt netjes te worden.. tijd zal het zeggen haha
|
Quote:
:rock: |
whoeeeeeeeeeeeeehoe
de banden zijn vandaag binnen gekomen, kreeg een belletje van gerben.. dus gelijk alles in werking gezet zodat ik ze vanavond nog kon monteren :mrgreen: blackN was zo tof om voor mij spoorverbreders te kopen en die naar gerben te brengen zodat ik de wielen en spoorverbreders gelijk had toen ik om 18uur vrij was :lol: @gerben, wesley, ruben en jurgen.. super bedankt voor alle moeite, altijd handig zoveel toffe lui in een cluppie ;) na wat freez werk zitten ze eronder.. helaas kan de schroefset niet lager, nog zee ven ruimte in de kasten over 8) moet alleen aan de achterkant spoorverbreders van 1cm plaatsen ipv 5mm, helaas loopt het achterwiel net iets aan op de stelring van de schroefset.. plaatje bij het praatje!!! oja het zijn wel de ronal velgen geworden, dus het nieuwste type van de NEW MINI velgen. de randen hiervan waren het mooist.. maar kan gewoon de harten overzetten.. ff kijken wanneer ik hier tijd voor heb maar zal wel ff duren |
mooie golf, velgen staan hem goed !
|
vandaag ook een extra sleutel binnen gekregen van de vorige eigenaar, had hij nog thuis gevonden.@ patrick, super bedankt kerel.. er zijn nog eerlijke mensen over in de wereld :mrgreen:
|
Leuke bak, alleen jammer van de thuiskomer bandjes (eeuwige discussie)!
Hij heeft nu wel een leuke "stance" in ieder geval. Leuk man, nog een keertje de auto goed polijsten?? |
jah poetsen en polijsten was vorige week al de planning maar helaas zijn van mijn poetser de poetspad's op, dus ff afwachten nog
|
Staan wel gaaf die mini velgen...hoeveel inch zijn ze?
|
Staat hem baas! Beetje breder mag inderdaad nog wel, maar dat komt wel goed met die olde tjoender.
|
winterwielen zijn dus bekend.. wie weet hoe lang deze eronder blijven :lol:
aan de ene kant komen deze, leek me wel grappig bij de rode gti item's had geen zin in een gepolijste rand dus laagje zilver overheen gespoten nu nog zoeken naar naafdopjes!! |
foto van de velgen bij de auto
|
dat gaat wel opvallen :)
mooi golf! |
Cool toch!
|
rieleks :D echt lachuh voor winter :D
|
hoop ze er maandag onder te hebben.. anders gaan ipv de rode toch weer 2x 2delige bbs new mini aan de andere kant eronder...
|
Ik vind het niet tof ik vind het te groot en een beetje sjakerig
sorry |
nou de rode velgen zijn het toch niet geworden ivm ET verschil... heb nu met de NEW MINI velgen namelijk verschillende ET vanwege de spoorverbreders.
aan 1 kant de new mini bbs rs met antraciet hart aan 1 kant de new mini bbs rs met zilver hart de auto staat ook te koop maar evt ga ik de zilveren harten nog antraciet spuiten, vind dat wel heel dik staan.. helaas kan de schroefset aan de voorkant niet meer lager.. had hem nog graag 2cm willen laten zakken. |
All times are GMT +1. The time now is 14:49. |