Daily golf 1: Black & white
Van de week een nieuwe daily op gehaald als vervanging van de volvo 360 drifter, een Golfje 1 1500, uit '81:
gelijk maar een setje wielen gehaald: Niet heel netjes, maar wel hard! plannen: niet veel, technisch weer op en top maken, wielen er onder, zakken en rijden :thumbup: |
leuk karretje,vind de bekleding erg stoer:thumbup:
|
Leuke golf, maar watsgeburt met de 360? :)
|
360 rijdt nog steeds, maar na 2 jaar met een vast achterdiff gereden te hebben wil ik wel weer eens wat anders :D
maar hij's te koop, voor weihnag ;) |
iemand een goed en niet te duur adresje om de zijwangen van de bestuurdersstoel te repareren? Liefst een beetje in Noord-Holland
|
leuk interieur!
|
emmen
www.le-car.nl |
@Johan, Thanks, zal eens contact opnemen
past een golf 2 achterbank eigenlijk ook in een golf1? |
" past een golf 2 achterbank eigenlijk ook in een golf1? "
Nee gaat niet passen..!! Frame rug en zitvlak zijn anders.. Je kunt evt. wel de stof over zetten... groeten |
dat is inderdaad ook een goed idee!
|
Achterbank van Golf 2 past wel maar dan zit het voor geen meter. Zitvlak is hoger en de rugleunig is stijler naar achteren. En het bevestigen moet je even anders oplossen door een boutje met moertje door je carros te doen.
Leuke foto van de wielen. Achterklep open en je staat er niet meer op ;) |
Quote:
Heb waarschijnlijk al een golf 1 achterbank gevonden :thumbup: Quote:
Hij zat op slot :D eind van de week zitten ze er onder icm met de schroefset als het goed is, dus maak dan wel even een fatsoenlijk fototje ;) |
Quote:
Ik kan er vrij weinig mee, met die site. alleen contact opnemen.... |
ik heb nog een orginele hoedenplank van een type 1 liggen zonder gaten .
pm me bij interesse |
Van de week een hoop kunnen doen, even op een rijtje:
-de boel uitgemest! -alle vloeistoffen ververst -nieuwe distributie+spanrol -nieuwe v snaar, -nieuwe bougies -nieuwe thermostaat -alle filters nieuw, -gaskabel vervangen -knap gti achterbankje erin -grill met enkele lampen erin -zijraam bestuurder gefixt (ging niet meer open of dicht) -stuurtje uit de volvo overgezet en natuurlijk laten zakken en de wielen er onder gezet! to do: -uitlijnen -gordelding fixxen -kofferbakmat en hoedenplank -gasveer achterklep vervangen -60mm rvs eindpijpje -was/poetsbeurt -audio ik zit er ook nog over te denken om de wielen zijdeglans zwart te doen, staat wel stoer denk ik zo :cool: |
nog vergeten, wil ook nog de ontsteking vervangen voor een elektronische ipv de ellendige contactpuntjes
|
Even wat zitten spelen met photoshop;
wat denken jullie? zo houden, zwart of anthraciet? groen wordt 'm iig niet :) |
ik zeg; zwart..:D
|
Antraciet staat mooi!
|
Knap karretje, ziet er netjes uit :thumbup:
Voor je bekleding kun je ook contact opnemen met all-stoff op de beverkoog... Wielen zou ik lekker zilver houden. Staat goed. |
Thanks, goeie, all stof had ik nog niet eens over nagedacht idd, zit bijna om de hoek van me werk
|
Grappig bakje :)
Ik zou een rood biesje in de grille ook wel mooi vinden staan moet ik zeggen :cool: Velgen zou ik zo laten of antraciet doen :) |
... Of groene biesje en dan wel die groene wielen ;)
|
ziet 'r leuk uit, zou de wielen zwart doen.
je reed zeker in die gele volvo? |
klopt, deze:
|
Ik heb je inderdaad vaak druk driftend de beverkoog op zien rijden....Helemaal goed :D :thumbup:
|
Ziet er netjes uit met die zwarte velgen. Ookal heeft het groen ook wel wat. :P
Of rode velgen met rode biesjes.. Dat kon er ook nog leuk uit gaan zien. |
Zo, de auto is inmiddels uitgelijnd, maar heb nu een tikkend geluid vanuit linksvoor als ik een rechterbocht wat sneller neem, zoals wel meer mensen blijkt uit dit topic: klikke
ik ga vanavond even wat zaken controleren, nog meer mensen die dit probleem hebben gahad en dan vooral de oplossing hebben? |
leuke golf man! Wat een verlaging en een setje velgen al niet teweeg brengt ;)
P.s. van welk bouwjaar is die 360? Heb misschien wel interesse. |
thanks, volvo is van 1988, wordt dus niet meer belastingvrij helaas
|
Zelf vind ik dat groen ook wel wat hebben. Maar dan wel Kawasaki groen en niet een metallic. In Haarlem zit ook een Autobekleed bedrijf. Weet zo de naam niet maar dat weet Stijn dan wel weer.
|
Ej man je golfje ziet er mooi uit met die wielen! Persoonlijk zou ik ze ook deze kleur laten, maar vind het ook wel weer gewaagd dat zwart!
Greetz |
gaave kar vind die wielen in het groen best wel vet
goeiee |
thanks, maar dan idd wel kawa-groen, groen biesje is ook wel een goed idee! eerst de auto technisch maar even 100% maken voordat we ze in een kleurtje gaan schilderen ;)
|
HOLY MOTHER OF HELL... Tijd voor een combi fotoshoot... :D:D:D
GVD, jij zeg ook niks.. Ik heb weer een 1 erbij..:S |
Hahaha kom maar s langs binnenkort, ik heb een camera :D neem gelijk even een stuk rond 60 rvs pijp mee :tongue:
|
mijne is ook black & white,
Spijtig dat je in Nederland woont, anders zak ik ook wel een shoot zitten. Groeten Wesley |
Kijk dat ziet er ook goed uit, zwarte wielen staan goed, mag alleen achter nog wel iets zakken :D
|
Btw, heb kwam de post met een hoedenplank en een gordelding dus die zitten er ook weer netjes in, plus heb de achterklep gasveer vervangen, scheelt hoofdpijn ;)
|
zo, volvo verkocht!
en nog een vraag, past een kachel van een oud type dash (tietentacho) in een later type dash? die heb ik nog liggen namelijk. Deze kachel kan alleen maar op vol verwarmen, iemand een idee hoe dat kan? *edit* Quote:
ook doet de ventilator het maar op 1 stand: kachelweerstand toch? |
All times are GMT +1. The time now is 07:02. |