20 september - VW Freaks vag meet ~ Dodewaard
|
We gaan er wat van maken komt allen :thumbup:
|
Wij zijn aanwezig!
|
Waar was de 1e dan?
Volgens mij ben ik daar ook nog eens beland? :D |
de eerste was in vorden en jaar of 2 a 3 geleden
|
Quote:
in vorden het probleem daar was parkeerplekken nu kunnen we dik 400 auto,s kwijt :D |
hier een aantal foto,s om een iedee van het terein te geven
de ingang en de parkeerplaats voor non vag het terein alle info nieuwe info komt wekelijks op www.vwfreaks-gld.nl we zijn nog bezig met stands thema enz enz dus hou de site in de gaten !! |
das wel een mooie plek en goed bereikbaar, kan ik mooi om de hoek de auto nog even wassen haha
|
Vandaag zijn de volgende dingen bekend gemaakt
Het thema is Beauty and the Beast ... Daar is een prijs mee te winnen we zoeken een Beauty en een Beast ... .Show & shine (iedereen doet mee dus je hoeft je niet op te geven) .Muziek is aanwezig met dj .Foot en drinks .Kofferbak verkoop .spring kussen (voor de hele kleine vw liefhebbers) Stand tot nu toe .Snap on .Spider desing .Cn tuning entree Per auto 2 euro Wandelaars 1 euro more info http://www.vwfreaks-gld.nl |
even een upje, we proberen er wat leuks van te maken voor iedereen op een mooie lokatie , mooi centraal in het land voor iedereen :thumbup:
|
upje
|
Update :
|
:tongue: :tongue: upje :D :D
|
nog een paar nachtjes slapen, dan is het zover
|
Quote:
ben je niet bang dat er veel lage vwtjes de bodem stuk rijden als ze van het asfalt af rijden ? gr. Martijn |
Quote:
ook daar denken we aan en weerderom geen problemo :D |
Aanwezig!
|
aanwezig!
|
Ook een delegatie Subdubbers aanwezig als ik het goed begrepen heb...
|
:goodpost: Upje
|
nog een nachtje slapen!!!!!!!!!!!!!
|
zeker aanwezig misschien samen met de mannen uit Arnhem
|
wij komen ook uit brummen met een mooie golf 2 speciale uitvoering
ik kom niet met mijn eigen auto groene mk3 gr. Ivo |
mischien ook wel ff kieken ,
is niet ver voor mij , |
we gaan zo naar dodewaard, ff kijken met 2 auto's uit boxmeer
|
Kijk hier voor het verslag: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59815
|
All times are GMT +1. The time now is 10:37. |