![]() |
nieuwe ride golf v6 4motion highline
na de mk1 in onderdelen te hebben verkocht van daag de mk4 cabrio ingeruild voor een
golf4 2,8 v6 4 motion 205 pktjes :mrgreen: 175 gelopen nap er bij 3mnd bovag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de volgende fabrieks opties zitten er op :D X4C = National sales program Italy B0J = Component parts set, complying with vehicle type for Italy, various parts CF5 = Alloy wheels 6.5J x 16 = code not found :-( G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle H6U = Tires 205/55 R16 91W J1L = Battery 280 A (60 Ah) MC0 = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/150 kW 24V VR6 base engine is T9T Q4H = Comfort sports seats, front V0G = MICHELIN tires 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1G9 = Space-saving spare wheel for temporary use, radial tire (5-hole) 2PX = Leather trimmed sports steering wheel 1NL = Covers for alloy wheels 5RQ = Right exterior mirror: convex 5SL = Left exterior mirror: aspherical T9T = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 022.A 0BL = Rear stabilizer 3S0 = Without roof rails/roof load rack 3U1 = Foldable trunk cover QG1 = Service interval prolongation 0G4 = Cable gearshift 8AY = Radio/navigation system 8GL = Alternator 120 A 8L3 = Roof antenna 1H0 = Without proportioning valve 2EE = Disc brakes, rear 1LJ = Disc brakes, front 3YR = Door pockets with insert mats 1GT = Front shock absorption for high-powered engine 2PX = Leather trimmed sports steering wheel 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 4X1 = Side air bag front 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing N7D = Partially leather seat covering 5MG = Decorative inserts, burr-walnut 8RM = 8 speakers (passive) 2JC = Comfort bumpers E0A = No special edition 0BJ = Rear stabilizer 1GT = Front shock absorption for high-powered engine 1JV = Rear shock absorption, sports design four wheel drive V45 = Suspension range 245 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle |
Hele mooie wagen !
Succes erme, ook nog plannen ? |
alleen 18 inch lemans er onder in imi
|
18 inch, ik zou voor 19 inch gaan staat een stuk beter onder een golf 4 :thumbup:
|
ja 19 is ook mooi maar vind het te groot eigenlijk
of heb jij nog wat leuks liggen marten |
Quote:
19 inch RS4 (nieuw type) replica met 215-35-19 kuhmo 18 inch R32 velgen origineel met 225-40 18 merk ?(weet ik even niet) dat heb ik nog liggen in 5x100 groet |
voeg me ff toe op msn marten frankpr1@planet.nl
|
heb nog wel adapters van 5x100 naar 5x112.. kan ik wel meenemen naar apeldoorn
|
G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
Hey Frank, jij zocht toch een automaat :confused: Dacht dat je daarom de handbak cabrio's in de opruiming hebt gedaan... |
Wat zijn nu eigenelijk de verschillen tussen deze in Italiƫ afgeleverde V6 4-motion en een in Nederland afgeleverde V6 4-motion?
Trouwens nette wagen, alleen zouden originele xenonpitjes de looks (voor mij) helemaal afmaken. Veel plezier ermee! |
tis 204 pk:D
geen 205:P:P |
die 1ne pk extra komt om dat ik geen achter spoilert heb ;-)
|
helaas nog geen apk
as hoezen vervangen en koppelstang en woensdag nog weer een as hoes en ketting spanners en dan gaan met de grijze banaan |
Hoe valt dat mee zo'n 4-motion in de bochten?!
|
sinds vanmiddag op 19 inch IMI lemans met gun metal hart
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice!
|
100 punten...!!!
|
Erg netjes
|
wat een dikke golf joh!!! perfect...
|
Ziet er goed uit!
alleen jammer dat de voorbumper niet helemaal lekker aansluit opt zijscherm ;) blauwe logo vooraan heeft ook wel wat |
net een echte :thumbup:
nou nog een beetje zakken?? |
heel erg mooi zo . erg dik.
|
Hijs af!
Niets meer aan doen;) |
erg dikke auto :thumbup: veel plezier ermee ;)
|
Quote:
hij gaat nog verder omlaag maar moet eerst nieuwe armen hebben voor achter om die aan te passen dat de wielen dan weer wat rechter op komen anders ben ik zo door me banden heen |
en je verkoopt em nu alweer?
zonde man:P als ik nie zoveel kilometers maakte en het geld had wassie verkocht(maar daar heb je dus nix an;)) |
het is ook dat we mwer ruimte nodig zijn voor onze gehandicapte dochter anders gong hij ook echt niet weg het is gewoon een bom opwielen en er komt een touran voorterug alshij verkocht is
|
Quote:
Ik kan geen linkje terug vinden hier op het forum? zet ff een linkje hier neer dan? :D |
|
Quote:
oh had hem dan gemist denk?? maar hij staat er nu bij :thumbup: |
Quote:
touran is ook niet vervelend! dus tegen die tijd nieuw topic?:) |
All times are GMT +1. The time now is 18:47. |