28 augustus - King Street (Legal) ~ Drachten
Weet iemand de datums al van het streetrace in drachten dit jaar ?
|
|
Bedankt Sander !
|
Dragrace data (voor wie hier nog nooit zijn geweest: bij goed weer moet je dit een keer meegemaakt hebben!)
19-21 juni 10-12 juli 21-23 aug |
nog een weekje dan barst het geweld weer los op het vliegveld!
|
Ich bin dabei!
|
Ik heb mn baas (bijna) zover dat hij ook komt racen met de 530pk Porsche GT2.
Nu nog kijken of ie echt de ballen er voor heeft :D |
Quote:
anders leen jij zijn auto toch als hij er de ballen niet voor heeft :D !? gr. Martijn |
Graag! maar hij heeft er ook niet de ballen voor om hem zo aan mij mee te geven denk ik :D Ik zou er bijna zelf een bal voor opofferen...
|
Quote:
:rock: :own: :rock: |
Quote:
Whahahaha, daar ging weer een proest met koffie over mijn scherm.. bedankt hè.... :eek: |
hoe was het vanavond?
had een squash toernooi,dus heb het helaas gemist! |
Quote:
is volgende week ;) |
Quote:
staat op op de flyer toch echt 19/20/21 juni (dragrace) |
Dat is inderdaad dragrace..
Volgende week is Street Legal |
dragrace compleet gemist! beetje te druk in huis... Redelijk veel regen gezien hier in Drachten dus een gigantisch succes zal het niet zijn geweest.
|
aankomende vrijdag streetlegal 1/4 mile.
mooi warm en droog weer op komst. zijn er nog forummers die aan de start verschijnen? |
wat houd het precies in? mag je met elke auto op de start komen?
|
ja vrije inschrijving. officiele kwart mile strip voor een 1 on 1 dragrace.
meer info op www.oslracing.com |
Had wel zin maar kreeg al een mailtje dat er al meer als 100 inschrijvingen binnen waren dan duurt het mij te lang voor je weer een keer aan de beurt ben.
Volgende keer misschien. |
serieus? nou maar hopen dat er weer flink wat serieuze auto's aan de start staan. Ik ben benieuwd wat er afgelopen winter weer in elkaar gesleuteld is...
|
En anders ik wel! Drachten...wir sind dabei :tongue:
|
kom ook zeker ff kijkje nemen op drachten
|
Met dit weer kom ik ook wel even een kijkje nemen. Wanneer ze geen muziek draaien is het wel gezellig ;)
|
Sander ik ben ook present met het 500ponies hok....
Koppeling zit er alleen nog niet in dus helaas nog niet meeknallen.. :screwy: Zie je vrijdag, gaat erg druk worden. |
Die auto.....is dat die van de beruchte "Paultje"?
|
Hahah das de mijne idd.. BMW hiero = vloeken in de kerk zeker?
|
Yep, nu met compressor toch?
|
Yez, Rob Green Motorsport supercharger kit met een Vortech V1 Ttrim "Race" blower met COG pully (getande pully) setup is goed voor zon 730/740Wielpks dus iets over de 800 krukas.
Maarja das wat teveel van het goede voor nu, dus na de zomer motor uitelkaar en wat leuks bouwen :D nu in ieder geval al 0-200 in zon 12.5 sec owja sprinten wordt deze keer niets, want mn nieuwe koppeling zit er nog niet in.. :shake: |
Dat is niet verkeerd :eek: Ben benieuwd wat hij dan zal gaan doen op de strip :thumbup:
|
Jeumig!
Ik heb je een keer in actie gezien onder de viaduct na Duitse autosportfestival...toen klonk hij al super.. Ben benieuwd wanneer je weer @ de dragstrip verschijnt...succes met je motorblok. |
Quote:
ik ook een keer in Drachten bij de MAC , zijn maat er achter aan die actie was iets minder ....Heras hekwerken had toen weer een goeie dag :D |
Haha Alberto, dat was mn maat niet hoor.... maar wat knalde die gast door de hekken heen heh bij Phillips :eek:
RWD is kennelijk niet voor iedereen weggelegd :thumbup: |
Quote:
nee klopt :D ach was wel vermakelijk :thumbup: |
Ga vrijdag ook even een kijkje nemen..
Ben benieuwd Paul hoe het gaat.. :thumbup: |
Jippertje.. ik rijdt nog niet mee... koppeling zit er nog niet in :mad:
|
Ik zie het ja.. had eroverheen gelezen :screwy:
|
lijkt me welles lachen om mee te doen met de g60. Maar hoe laat zou je in moeten schrijven dan?
|
Quote:
Kan volgens mij de hele avond wel ! |
Quote:
Nee hoor, welkom hier Paul! Je kunt hier: Car café je BMW verhaal zeker wel kwijt, net als Richard K dat doet :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:55. |