golf 2 grille over koplampen ???
eey,
ik ben opzoek naar een grille voor mijn golf 2 die ook over mijn koplampen gaat, dus 1 strakke lange grille iemand een idee of die uberhaupt bestaan voor golf 2 en waar ze dan te koop zijn ? alvast bedankt gr mc gulf :cool: |
Die heb ik eens ergens ooit in een topic zien staan... Maar zo ver ik nog weet waren dit best prijzige dingen :confused:
|
orciari golf een dichte grill die automatisch open kan..
( heel duur en geliefd in de vw scene) |
Wat een vreselijk ding.
Beetje amerikaans idee. Hier staat hij ook tussen. Check de rest eens van de kit's :eek: http://golfstory.free.fr/php_kitcar...e/Kit_golf2.php |
bedankt voor de reactie's
jha zo'n ding zoek/ zocht ik iemand ook een idee wat zo'n grill kost ? en waar eventueel verkrijgbaar ? gr mc gulf |
dat zal wel een internationale zoektocht worden vrees ik ;)
|
1200 euro nieuw (bij afname van 100 stuks.. geen geintje)
en op ebay doen ze ongeveer 800. let wel op dat de grill, om ruimte te hebben om te schuiven verder naar voren komt. Dit word opgevangen door extra zijstukken die over de zijschermen vallen. EN DAT IS LELIJK!! Bovendien heb ik er nog nooit een gezien die netjes recht was. |
Orciari:
andere zelfbouw oplossingen: |
haha die klapkoplampen zijn super!
|
Quote:
bassie en adriaan :D gr. Martijn |
AHAHAHAH
die is goed man:D @tjaap: who care's. zie ook zo vaak lelijke bbsjes onder vw's maar het zin volgens de meeste super velgen want het zijn bbsjes of een rally front. bbsjes,dat zijn pas lelijke kut dingen:D |
Ik blijf het mooi vinden die grillen. Heb het nog nooit in het eht gezien maar zo op de foto's echt top
|
zoo :S:S:S:S
dat is niet niks 1200 euro dan tog ma zelf iets gaan fabriceren :P nice pica's iemand verder nog tips ? gr mc gulf |
volgens mij is hier al eerder een topic over geweest. dus als je de search gebruikt denk ik dat je wel op mooie ideen kunt komen, stonden meerdere varianten op.
ik vind dit persoonlijk echt niet mooi. en al helemaal geen porum omdat die lammellen niet recht aansluiten. die klapkoplampen vind ik dan wel weer wat hebben :D |
ok ik zal ff gaan zoeken
thanx voor de tip |
Klapkoplampen zijn gaaf!! Heb zo'n grille nog nooit in het echt gezien, lijkt me toch wel wat.......
|
[QUOTE=Domi]Wat een vreselijk ding.[QUOTE]
:shake: :shake: ik vind 'm super. gelukkig dat smaken verschillen. anders was hij nog duurder geweest. 1200€ :screwy: |
Quote:
Nope :shake: Er zitten geen wimpers op.... :D |
ja 1200.... komt er eigenlijk gewoon op neer dat de productie al 15 jaar geleden gestopt is. Een jongen van Vortex heeft zitten zeuren om ze opnieuw in productie te nemen. Het antwoord was. als je er 100 afneemt kosten ze 1200 per kit.
Volgens mij is dat gewoon een ander woord voor: we hebben er eigenlijk geen zin in, maar als je DAT betaald willen we wel van onze luie reet afkomen. |
Quote:
das niet met een kluitje het riet in gestuurd worden, dat is met een slag om je oren terug naar je moeder :P ik vind het wel gaaf, maar idd niet voor 1200 euro en dan ook nog niet met aansluitende louvres. Zou eerder zelf iets freubelen dan. |
die grijze bassie en adriaan is echt spuuglelijk:P
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:32. |