Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Oude auto's in signature (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53714)

Marcski 08-04-2009 10:48

Oude auto's in signature

Het valt me de laatste tijd op dat een hoop mensen zijn oude (verkochte/gesloopte) auto's in zijn signature zet...
Ik zie er persoonlijk het nut niet van in (de mijne zou minstens 20 regels lang zijn :rolleyes: ) en de leesbaarheid wordt er niet beter op...

Wat vinden jullie ervan?

Zweiter 08-04-2009 11:00

signature gewoon max 3 regels maken.

komt de leesbarheid vast ten goede. Ik vind het al een hele wijze zet van jullie om hier geen afbeeldingen in toe te laten. Probeer maar eens een topic op vw-forum te lezen met al die wallpapers als signature.

evilnyntje 08-04-2009 11:01

Quote:
Originally Posted by Zweiter
signature gewoon max 3 regels maken.

komt de leesbarheid vast ten goede. Ik vind het al een hele wijze zet van jullie om hier geen afbeeldingen in toe te laten. Probeer maar eens een topic op vw-forum te lezen met al die wallpapers als signature.

Jep das slecht voor mensen met epilepsie :), een max aantal regels zou misschien een goed idee zijn.

De Limburger 08-04-2009 11:18

Ik vind het ook niet echt nuttig en inderdaad je hebt ze toch niet meer..

Beetlefreak 08-04-2009 11:31

Signature does NOT increase dick size.

Zweiter 08-04-2009 11:35

compensatie-gedrag ;)

Split52 08-04-2009 11:37

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Signature does NOT increase dick size.

:D

Number of previous cars does! How would I know? :cool:

Beetlefreak 08-04-2009 11:59

Quote:
Originally Posted by Split52
Number of previous cars does! How would I know? :cool:

:D

maartenunplukt 08-04-2009 12:00

Een verplicht aantal regels stellen, maar als antwoord op de poll

Vergane glorie is ook glorie, je mag best trots zijn op oude projecten en die laten zien.

Domi 08-04-2009 12:05

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
je mag best trots zijn op oude projecten en die laten zien.

Daar kun je een topic voor aanmaken in garage ;)

@topicstarter.

Gewoon max 2 of 3 regels toelaten. Het is ook onzin om al je EX auto,s in je sig te zetten :screwy:

Tjeerd 08-04-2009 12:09

INderdaad, max 3 regels, en wat mij betreft ook een restrictie op de grote van de letters. De topics waar 30x PIZZAPLANK.NL langskwam waren ook niet ultiem leesbaar.

De Pul 08-04-2009 12:11

vind het ook onzin....
het neemt over het algemeen meer ruimte in als de geplaatste reactie en er is geen hond die er wijzer van word.......

maartenunplukt 08-04-2009 12:42

Quote:
Originally Posted by Domi

@topicstarter.

Gewoon max 2 of 3 regels toelaten. Het is ook onzin om al je EX auto,s in je sig te zetten :screwy:

Een signature valt sneller op; + als je een maximum van 3 regels zet moet je gewoon nadenken over wat je erin zet. Ik scroll namelijk zelf nooit door de forum subdelen, maar check eigenlijk altijd alleen de nieuwe posts op interesante dingen.

Beetlefreak 08-04-2009 13:02

Quote:
Originally Posted by Domi

Das bij de buren :chair: :drill:

Domi 08-04-2009 13:43

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Das bij de buren :chair: :drill:

Is het zelfde als lucht&water projecten topic. Dus dan daar in zetten ;)

martijnvanderh 08-04-2009 14:07

Er reageren allemaal maar mensen met korte signatures! hahah

JeeWee 08-04-2009 14:16

Lekker Belangrijk

sixpack 08-04-2009 14:42

Exit met die meuk :-)

Oudelut 08-04-2009 15:21

Met 3 regels kom ik in de problemen met mijn huidige auto's, ben ik bang... :D

Martin 2.0S 08-04-2009 15:29

Als wij toch bezig zijn: ik vind die quotes in onderschriften nu ook niet echt bijdragen tot de leesbaarheid van een topic.

.....maar nu ben ik een "newbe", dus daar hoeft op zich niks op uitgedaan te worden. Het viel mij alleen op. Ik was dat op ander fora nog niet tegen gekomen.

evilnyntje 08-04-2009 15:48

Quote:
Originally Posted by Martin 2.0S
Als wij toch bezig zijn: ik vind die quotes in onderschriften nu ook niet echt bijdragen tot de leesbaarheid van een topic.

.....maar nu ben ik een "newbe", dus daar hoeft op zich niks op uitgedaan te worden. Het viel mij alleen op. Ik was dat op ander fora nog niet tegen gekomen.

Quotes zin en onzin word dan de volgende poll :)

Rutger 08-04-2009 15:53

Ik vind eigenlijk dat iedereen het voor zich moet weten, heb nog geen enorme lijsten zien staan eigenlijk.. Smiley's, (bewegende) plaatjes quote's en links vind ik dan storender dan wat letters over je (ex) auto's. Maar zoals ik al zeg.. Stoor me eigenlijk aan niemands signature.

Maar er moet toch wat te zeiken zijn.....

Marcski 08-04-2009 15:57

Quote:
Originally Posted by Martin 2.0S

eens, maar dat dient naar mijn mening wel een nut, namelijk personalisering en geeft een humoristisch tintje mee. Volksforum is niet alleen maar bedoeld als een zakelijke uitwisseling van technische informatie, maar een community met betrokken leden.

Er wordt niks gezeken, ik wil enkel de dialoog starten en de mening peilen van de leden, zodat we die nog beter kunnen bedienen :)

RallyeRichard 08-04-2009 16:07

Alsof je op een datingsite je bericht eindigt met de namen en leeftijden van je exen...

maartenunplukt 08-04-2009 16:07

Dan had je beter kunnen vragen of er nog op of aanmerkingen waren aan de quotes; dat is wat neutraler dan dit.

Marcski 08-04-2009 16:10

nee, dan krijg je namelijk alleen de negatieve feedback en dus een vertekend beeld ;)

Rutger 08-04-2009 16:17

Ik zie niet in waarom mijn signature bijvoorbeeld storender is dan de jouwe?

hajee 08-04-2009 16:36

Quote:
Originally Posted by RallyeRichard
Alsof je op een datingsite je bericht eindigt met de namen en leeftijden van je exen...

:D :thumbup:

Marcski 08-04-2009 18:19

Quote:
Originally Posted by Rutger
Ik zie niet in waarom mijn signature bijvoorbeeld storender is dan de jouwe?

dat hoeft ook niet en daarom kies je optie 2 ;)

het gaat (mij) erom dat er een hoop kleine ergernissen zijn waar wij het beleid kunnen maken naar de wensen van de meerderheid en daar zo duidelijkheid over kunnen verschaffen zonder zomaar klakkeloos regels op te dwingen

We hoeven er niets mee te doen, ik ben gewoon benieuwd hoe iedereen er over denkt

MR zip 08-04-2009 18:21

Laat wel zien dat:

Je je zo maar niet laat binden
Of dat je niet kan kiezen
Een handelaar bent
Je je 7 levens al bijna vergooid hebt
Veel pech hebt met je aankopen
Je alleen maar kan poetsen
Het niet alleen om de velgen gaat
Graag oude dure auto's rijd.
Niet merk gebonden bent
Er een schroefje los zit
De asbak te klein is

:101: :)

Martin 2.0S 08-04-2009 20:12

Quote:
Originally Posted by Marcski
eens, maar dat dient naar mijn mening wel een nut, namelijk personalisering en geeft een humoristisch tintje mee. Volksforum is niet alleen maar bedoeld als een zakelijke uitwisseling van technische informatie, maar een community met betrokken leden.

Er wordt niks gezeken, ik wil enkel de dialoog starten en de mening peilen van de leden, zodat we die nog beter kunnen bedienen :)

Excuus voor mij ongelukkige woordkeuze. Nu kwam het iets anders over dan de bedoeling was. :redface:

Marcski 08-04-2009 20:17

non taken, die laatste zin was niet voor jou bedoeld, maar een reactie op http://www.volksforum.com/forum/sho...99&postcount=22

Rutger 08-04-2009 21:03

Quote:
Originally Posted by Marcski
dat hoeft ook niet en daarom kies je optie 2 ;)

het gaat (mij) erom dat er een hoop kleine ergernissen zijn waar wij het beleid kunnen maken naar de wensen van de meerderheid en daar zo duidelijkheid over kunnen verschaffen zonder zomaar klakkeloos regels op te dwingen

We hoeven er niets mee te doen, ik ben gewoon benieuwd hoe iedereen er over denkt

Oké, helder. Ik reageer zo omdat ik vind dat, in mijn ogen, nogal veel nadruk gelegd wordt op (kleine) negatieve dingen de laatste tijd.

Jan-Jelle 08-04-2009 21:09

details maken het af.

als je het anders bekijkt;
je hebt een auto waarvan de deur piept, er een krasje in zit, en je speaker kraakt soms. dan ga je toch daar wat aan doen zodat het weer beter word?

dat zijn ze hier nu aan het doen; overzicht.

knedel16vweber 08-04-2009 21:52

mijn bescheiden mening :D

mij was het inderdaad ook al opgevallen dat er mensen zijn die wel 20 gti-tjes GEHAD hebben en nu een polo 1.3 hebben (niets tegen polotjes 1.3 :D) maar dat ze dan toch net even moeten laten zien dat ze TOCH een gti hebben gehad ;)
ik vind het een beetje nuttenloos laat zien wat je hebt en niet wat je had! dat laat misschien de volgende eigenaar wel weer zien :)
amen :D

RubenD 08-04-2009 21:59

Zolang de tekst zwart/hyperlink is, er geen smilies en gekke lettertypen en afbeeldingen in staan vind ik het prima.

Een quote op z'n tijd is ook wel vermakelijk, maar hele verhalen of rijen met auto's, die kun je wel in een "garage"topic (hahaha ;)) terugvinden.

Word het gewoon overzichtelijker van terwijl je er wel in kunt blijven zetten "wat" (naja, niet helemaal dan) je wilt.

Mitta 08-04-2009 22:48

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
mijn bescheiden mening :D

mij was het inderdaad ook al opgevallen dat er mensen zijn die wel 20 gti-tjes GEHAD hebben en nu een polo 1.3 hebben (niets tegen polotjes 1.3 :D) maar dat ze dan toch net even moeten laten zien dat ze TOCH een gti hebben gehad ;)
ik vind het een beetje nuttenloos laat zien wat je hebt en niet wat je had! dat laat misschien de volgende eigenaar wel weer zien :)
amen :D

Daarmee bewijs je wel dat je er toch echt op achteruit bent gegaan :) (en ook ik heb niks tegen polotjes hoor! :thumbup: )

Arne 08-04-2009 22:51

Vwb die quotes, dat is idd vrij hinderlijk, is er niet iets te fixen dat een quote in een sig een andere kleur heeft oid?

Jel Golf 2 GTI 08-04-2009 23:45

Ik vind 3 regels oke :thumbup:

knedel16vweber 09-04-2009 04:15

@ Jel Golf 2 GTI: Golf MK2 1300cc. '82 onderdelen ; moet dit geen MK1 zijn?

All times are GMT +1. The time now is 18:35.