new daily; `88 Golf GTI 16v!
ik heb er weer een! een 16 kleppertje :thumbup:
ik kocht de auto afgelopen vrijdag van een ouder stel de man een engelsman en zijn nederlandse vrouw verhuizen terug en was de gti dus overbodig :rolleyes: het is dus een gti uit 1988 op de velgen na in originele staat! enig minpuntje is dat er 292***km op de klok staat maar aan de motor niets van te merken is. al is dit de traagste 16v die ik ken :D (gewoon lui dus). op de dag van aankoop al meteen een probleem; koppling eruit liggen :confused: maar met een goed gesprek met onze engelsman heb ik de koppeling voor een groot deel vergoed gekregen en zei heel verbaast dat hij er niets van wist :rolleyes: . verders: nieuwe apk en nieuwe rubers rond om :thumbup: genoeg gel*lt :D deze foto`s heeft de frau gemaakt ik zal wel betere maken :thumbup: plannen: schroef set velgen rondom deuren en lijsten voor velgen zat ik te denken aan: G60 staal met 165-50-15 bandje G60 alu (sebring) met 165-50-15 bandje of staal verbreed in 14 inch 8,5j met 195-45-14 rubber... nog op zoek^^^^ ;) verder wou ik um origineel laten het blijft een daily waar ook de frau in rijd ;) groet frank. |
Ziet er goed uit
sucses er mee groeten chris |
14" en 15" heb ik nog in de verkoop!
Maar lijkt een leuke basis, welke kleur is het nu? Grijs of toch iets zoals helios blauw? |
Leuke daily !
Goed laag en af is die ! |
Lekker hoor..... 292.000 KM moet niet uit maken voor een oer 16 ventieler, gewoon een beetje TLC,
Suc6 Lars |
Gefeliciteerd met de aankoop, gaaf wagentje!!
Weet eentje bij een liefhebber :D |
Quote:
Atlas Grey Metallic LP7V ik heb nog wat foto`s gemaakt ook al was het WEER bewolkt in ons kikkerlandje :( dit zijn dan de minpunten! 2 beschadigde deuren! andere kant zit een roest plek van 10cm x 10cm :eek: de km stand :rolleyes: de achterklep vertoont wat roest. en hij lijd aan hoogte vrees :D onder het vuil kwamen de verchroomde pijpjes weer te voorschijn :thumbup: maar hard is ie wel! ik ben dus nog opzoek naar 4 deuren (kofferklep) het liefst een paar knappe met de kleurcode lp7v. vandaag nog nieuwe olie senzoren erin gezet is de olie lekage ook opgelost :thumbup: o en de velgen zijn te koop ;) met 4 nieuwe banden! groet frank |
knap ding!!! :thumbup:
hier in België vind je ze bijna niet van dat jaartal... :( |
Quote:
dank u, maar er moet nog wel even wat aandacht aan besteed worden. er is in de afgelopen jaren weinig aan gedaan ben ik bang :confused: |
Die wat ik ga halen frank is een 8v, wolfsburg edition one uitvoering.
Maar ziet er leuk uit hoor.. Beetje TLC en klaar is kees. Gr Ronnie |
Quote:
ik dacht dat je het toch over een 16v had :confused: ok dit is inderdaad geen edition maar wel tof zo met de kleur en de smalle bumpers :) de geboeders twei :D |
wielen update...
het is g60 sebring geworden! het gaat om dit setje! zonder de 185-45-15 nang kang bandjes, daarvoor in de plaats 165-50-15 Bridgestone Potenza RE 040. :thumbup: met een et waarde van 35 en de 165-50 cobinatie word het toch weer een echte BUIKSCHUIVER :D ik ga ze de 25ste ophalen dan maak ik even een rondrit door nederland om meteen het nieuwe intereur voor de 50 op te halen en het mk2 leer weg te brengen :thumbup: aangezien de rocco in de schorsing gaat trek ik daar het schroefset even ondervandaan voor de golf tenminste als dat gaat passen :confused: dan is de daily tenminste "klaar" :thumbup: :D groet frank. |
:postpics:
|
u leest: 'ik ga ze de 25ste ophalen dan maak ik even een rondrit door nederland om meteen het nieuwe intereur voor de 50 op te halen en het mk2 leer weg te brengen'
:D |
zo, de golf begint al wat op een echte GTI te lijken...
FOTO`S!!! : 1e keer buiten: iets te laag :D 2 cm hoger geschroeft nou kan het NET :D de classic hoeren zijn tijdelijk tot dat ik de G60 Sebring`s klaar heb. groet frank. |
Haha knetter laag dit. Leuke 16v !
Zoontje op de achterbank :) ? |
Hé, een sneeuwschuiver! :D
Als je de sebrings eronder legt kan hij toch weer 2 cm naar beneden? Jan :) |
ja dat is mijn zoon ja, hij zat al in zn stoeltje toe ik um uit de schuur reed :) bijna 4 en al helemaal kapot van de scirocco :D dat word weer een vag gek!
en jan, ik wil met de sebring`s ook zo laag mogenlijk ;) vind ik ut mooiste op een mk2. en ja, ik had um wel even mogen wassen :redface: groet frank. |
ik wou eigenlijk al zeggen; wat kunnen velgen toch anders lijken als de fotos door 2 verschillende mensen gemaakt zijn :D
wat moeten de atsjes kosten? :cool: ziet er wel erg dik uit trouwens hoor succes ermee!! |
haha de atsjes gaan voorlopig nog niet weg. het zijn un beetje mn hoeren :D
ze hebben geloof ik al onder elke auto gezeten die ik heb maar zijn eigenlijk voor de audi bedoeld uiteindelijk. al heb ik daar ook al nieuwe wieltjes voor liggen ;) |
whoeehw knedel,s knetter fiets!
heb je al een nieuwe caterpan besteld? en rijkswaterstaat is je aan het zoeken, voor wegbeschadiging! toen je gister weg reed vonken en schrapen, dadelijk is ie net zo gaar als de imi rat! |
ik heb connecties bij de rijkswaterstaat bert :D dat zal wel mee vallen maar het is een daily en gaat hij ook wat hoger met de sebrings. dan is het in ieder geval weer un beetje rij baar voornamelijk voor de frau :D
vandaag weer wat k%ts, de kofferklep opengebroken 60euro aan contanten eruit... toch maar een slotloze klep en anti inbraakplaatjes onder de klinken monteren van de week. je kan je auto ook nergens meer veilig parkeren in dit land... slot is nu met een schroevedraaier te openen :screwy: :mad: nog een nieuwtje de frau is al aan de kant zezet door onze vriend de politie, concusie, de auto was te laag en was niet veilig om er mee door te rijden. mogt wel verder rijden nadat ze gechekt hadden of de wielen wel helemaal in konde sturen en dus niet aanliepen. ach ja, het trekt wel een beertje aandacht zon lage gti... eindresultaat: geen bon, pffffffff wor der gek van :D groet frank |
Ik heb ook slotloze klinken :D
En slotloze klep. :D |
de tijd van de klink loze deuren heb ik wel un beetje gehad ;)
is inderdaad tegen dit soort onozele acties wel een oplossing! |
Die Sebrings koop je van RickGT of niet? Daar heb ik net naast gegrepen, had contact gehad met hem er over alleen toen overleed ineens mijn opa. En nu ben ik te laat :(
Wil je die Sebrings niet aan mij verkopen? ATSjes staan heel goed namelijk ;) Of heb je interesse in 16" of 15"? |
Quote:
alles kan ;) pb me maar even. |
Sow die ligt/lag echt wel laag, wel vet maar ja de lange arm van de wet.......
|
Hele mooie mk2 :thumbup:
En erg mooi zo laag, jammer dat het zoveel aandacht trekt van de blauwe vrienden. Ik heb eventueel ook nog een setje 15 inch cupvelgen te koop! Zwarte velgen met een rode rand :rolleyes: |
Quote:
de golf is nu 4 cm gestegen :screwy: met de 13ers geen gezichr maar met de 15ers zijn de kasten weer mooi gevuld :thumbup: Quote:
ik ken de wielen ;) maar cup velgjes ben ik niet zon fan van. mooi de sebrings eronder :thumbup: |
en dik powerrohr en kn filtertje?
gatenkaas luchtfilterbak? |
Quote:
owja we hebbe de golf nog um beetje getjoent :D klinkt ie weer als een 16v! :thumbup: was het al bijna vergeten :D |
zo, vandaag de sebring G60 velgen opgehaald!
helaas heeft onze plaatselijke bandenboer het niet nodig om op zaterdag langer dan 12.30 uur open te blijven. dus maandag even de bandjes bestellen (met een beetje mazzel op voorraad). foto`s volgen natuurlijk na montage! groet frank. |
even een nieuwtje betreft de gti... hij heeft een trekhaak :D
dit omdat ik vaker naar het bergrennen ga kijken en daar graag wil kunnen slapen. na 295***km gereden te hebben zonder aanhansel viel het um zwaar in de bergen met zon sleurhut erachter :D water temp. 2/3e en dan de olie temp. minimaal 140 graden en berg op in de 4 wou die nog oplopen ook! maar heel weer thuis gekomen. even wat foto`s uit het mooie luxemburg ik zal um binnen kort eenn onder handen nemen qwa bumpers wat het zwart is ver te zoeken ;) ook heb ik de gti gebruikt waar hij voor gemaakt is! ik ben even in duitsland geweest:D top: 225kmh (afgelezen snelheid) bij 7 dui ui ui ui uizend toeren pm in de begrenzer :D best leuk 2y bak en 13ers op een 16v. afgelopen donderdag bij de berg-cup in eschdorf was het circuit nog gewoon toegankelijk voor het verkeer... aha :D filmpje! ik had mn zoon bij me die het overigens GEWELDIG vond dus heb ik me wel even in moeten houden... bandjes in bestelling btw! het is toch 165-45-15 nangpang geworden. groet frank. |
zo de bandjes zijn ook binnen en zullen er morgen omheen gelegd worden.
het zijn de 165-45-R15 federal formoza bandjes geworden. foto`s van de montage volgen dus morgen en kan met de sebrings naar terlet! hier de sebrings en de bandjes in beeld. tot zover... |
zo... de golf staat klaar voor terlet!
de sebrings er onder, bumpers gepoten, lager geschroeft, de eind pijpjes ook maar even goed onderhanden genomen en schoon gemaakt! morgen vroeg nog even in de poets zetten. ik vind dat hij er héél erg op voor uit gegaan is sinds de aankoop. de foto`s tot zover... |
even de voor en na :D
voor: :shake: na: :eek: :thumbup: groet frank. |
ziet er goed uit frank!! mijn complimenten.
ik zie je morge vroeg bij het tankstation;) masssoll |
mooie auto, en wielen ;)
|
Quote:
hey rick, bedankt man. heb je gemist in arnhem? de reacties van de nieuwe look waren zeer positief :thumbup: indien jullie nog foto`s mochten hebben vanuit terlet pleur ze hier maar neer :D groet frank |
Ziet er al ontzettend veel beter uit als eerst :D Hulde!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:11. |