14 t/m 16 augustus - VAG-fest 2009 ~ Boom (B)
Ik lees op de vag-fest website, dat de datum bekend is geworden voor vag-fest 2009.
De datum is 14- 15- 16 Augustus 2009 De Schorre - Boom. http://www.vag-fest.be/ |
Daar zijn we uiteraard weer bij! Blijft een top (weekend)meeting :thumbup:
|
Kunnen we mooi op tijd vrij vragen, en aan de voorbereidingen beginnen :D
|
14 t/m 16 augustus - Vagfest 2009 ~ Boom (B)
|
Vorig jaar vond ik wel ruig, wil dit jaar wel de complete 3 dagen komen eigenlijk :)
|
Jippie!
|
:goodpost:
Ter info.. VF is weer van de partij :) |
Kom dit jaar ook zeker eens langs! :thumbup:
|
Vorig jaar was echt zo'n ongezellige groep, ik blijf thuis.....
|
daar zal Lennart blij mee zijn :D
|
Quote:
Ik zie alleen een flits en vanaf dat moment wordt het zwart voor mijn ogen.... ik zou niet weten waar je het over hebt! ;) |
VAG-FEST 14-15-16 augustus 2009
Ook dit jaar organiseren wij voor jullie VAG-FEST
http://www.vag-fest.be |
Upje voor vagfester :thumbup:
|
ik ben ook van de partij
alleen dit jaar gaan we niet zo groot max een auto of 10 |
Vanaf vandaag nieuwe website layout + volledige flyer
www.vag-fest.be |
Shit, mijn vriendin is de 15e jarig, dat krijg ik niet verkocht thuis. (vrijdag en zondag dan maar op en neer scheuren)
|
Koen, neem een andere vriendin! Slecht gekozen, ik vraag ook altijd wanneer ben je jarig :).
|
Koen, heb je gelijk een leuk kado.....
Weekendje weg in Belgiƫ, mooie groene bosrijke omgeving met enkele heuvels en wat waterpartijen, overnachten in een klassieke tent met gebruik van bbq-plaats, de beschikking over je eigen mini-bar met TV en spelcomputer, ontbijt op bed (regel ik voor je) en een fantastisch uitzicht...... Wat kan ze zich nog meer wensen!! |
Quote:
de mijne de 14de maar ik ga er wel heen |
zozo , ik heb vanaf ik men autotje heb men einddatum is tege vag fest
kzal er zijn , moest ik niet klaargrake zou wel bale zijn :( |
vorig jaar was leuk dus ben er dit jaar zeker weer bij.
dit jaar hopelijk niet te herkennen aan het "stillle" agregaat maar aan de vette bar-kar van Matheo :D ik probeer wel mn wielen af te hebben voor die tijd. |
Quote:
Een wc waar niet dagenlang een stel halve wilden op hebben zitten beren misschien? :puke: @Pepie: dan zit jij minder onder de duim dan ik. :D |
Hoe is dat trouwens met de camping geregeld?
Ik kan daar namelijk niks over vinden. Zou graag met de caravan willen komen namelijk :D |
Ich bin Dabei :D
|
Quote:
dat mag, stonden er vorig jaar ook een paar.. maar denk niet dat ze blij zijn met een dubbelassige tabbert met gouden striping |
Nou ja, het is een 40 jarig oud kreng en niet zo groot...
|
Uiteraard zijn wij er ook! Zal binnekort de bar-kar weer eens na gaan lopen..
|
Quote:
hahahah ik heb haar cadeau gegeven weekeindje barcelona dus ja dan zijn we allebij weg hahah maar met zijn allen ff bacardi lemontjuh drinken op fag fest of bier hebben we ook kom maar op de gezelligheid af hahah |
Met ruim een maand te gaan even deze meeting weer in de picture zetten. Grootste deel van onze crew is erbij.
|
Ben al aan het aftellen, heb er weer zo veel zin an!
|
hoelang ik blijf,wanneer ik kom,met welke auto/bus ik weet het niet ......
maar ik kom ! :D |
staat in de agenda dus kom ook maar ff kijken denk ik !
gr. Martijn |
- nog orginele veerpoten zoeken
- enkele gaatjes lassen - volledig remmen rondom - wielen zoeken voor de keuring - laten keuren door de garage - laten uitlijnen - laten afstellen - klaarzetten voor vagfest - inschrijven & verzekeren en de zooi en ik kom :o ik heb momenteel alleen geen cent :shake: |
ik moet ook nog wat hobbyen voordat ik op weg kan zeg maar .....
|
ik ben er niet bij . Ik ga naar de vw-speed meeting . Vagfest viel mij de laatste paar jaar tegen .
|
Wij zijn er dit jaar weer het hele weekend bij met de stand.
Elk jaar weer leuk VAG-Fest! |
Ik kom ook een dagje kijken, nog even bekijken welke dag :)
|
Ik ga ook voor VW-Speed...
En hierzo is kermis dus fest genoeg dat weekend! :D |
ik kom ook een dagje kijken waarschijnlijk zondag..
|
Quote:
Wel ff komen buurten dan he. |
All times are GMT +1. The time now is 00:15. |