Volksworld 2009
de eerste beelden druppelen langzaam binnen...
:screwy: :tongue: wie heeft er nog meer pics? |
Quote:
Oliver was wel in de buurt vandaag...weet niet zeker of ie geweest is! |
beste chaufeur :rolleyes:
|
Nee ICTer;)
Maar toevallig een weekendje GB met zn vriendin. |
Ik ben geweest, haha was toevallig in de buurt voor werk.
Een foto impressie staat op mijn website. http://www.vwontour.nl/weblog/ |
|
we zijn donderdagavond al vertrokken aangezien we de bus van Bertjan bij ons hadden voor de show..
vrijdag rond 7 uur aangekomen, en mooie foto's kunnen maken.. later op de dag nog een fotoshoot gehad voor het blad "camper&van" voor de voorpagina.. :thumbup: en een "top 20"award voor Bertjan's bus gekregen.. :cool: veel bekenden gesproken, en het was errug gezellig met oa. Niels, Marco en John, die ook met 2 luchtkoelers op de show stonden, de T2A van John en de type 3 van Marco.. erg veel mooie auto's gezien, maar ook minder mooie..smaken verschillen, maar dat maakt de luchtgekoelde scene juist leuk..ieder z'n eigen ding.. er staan nog een aantal foto's op ons blog, meer foto's later.. we zijn nu niog onderweg naar huis.. :) |
Wat een ge-wel-dig weekend was het weer!!
Bedenkt Marco, John (en de ACF) voor de rit en de gezelligheid Veel mensen gesproken en mensen ontmoet. De sfeer op de show was echt super en we hebben ons uitstekend vermaakt. Veel mooie en "nieuwe" auto's gezien die hun debuut maakten, erg mooi! Bedankt iedereen voor dit weekend. En Bert-Jan, gefeliciteerd met je 'Top 20' prijs! Ik heb 700+ foto's geupload. Check ze snel op www.AirMighty.com ...enjoy! Op de boot: Poetsen, poetsen en poetsen voordat de show van start gaat: De auto's... en het waren er weer veel!: The girls: Good times!: |
Dit wordt er 1 voor volgend jaar denk ik zo maar. Dit is echt gaaf. Als iemand me kan vertellen wat de kosten van alles zijn via pb, graag.
Grtz Marko |
Hey Marko,
Heb volgend jaar wel zin om mee tegaan. Prijzen vallen wel mee voor de overtocht enzo;) |
Is goed. Alleen nog een goed hotelletje zoeken.
|
mijn foto's hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=IQYEPMTR en hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=7K6JAARN paar foto's: bj met z'n top 20 award: barndoor with subaru engine. en terug op de boot. |
Echt super dit! :thumbup:
Alleen jammer dat op de foto's zo'n 90% van de auto's met dezelfde Porsche Fuchs velgen staat. Er zijn toch zeker ook nog andere leuke en originele velgen te krijgen? Lijkt me wel geweldig om hier ook een keer naar toe te gaan. Maar eerst maar eens een luchtgekoelde erbij kopen dan. :D |
|
Nice!! Nieuwe camera Erwin?
|
Quote:
Wat BBS RS en RM voor watergekoelde 'de' wielen zijn....zijn de Fuchsen idd veel gezien onder luchtgekoeld... Ben zelf 2x bij Volksworld geweest,in 2000 en 2001...word hoogste tijd dat ik er volgend jaar weer eens heen ga..erg mooi spul ! :D |
bizar hoe laag die wagens zijn, mooie foto's.
|
Quote:
ja erg jammer |
Quote:
jammer he |
da's net als bbs-en onder een waterkoker.. fuchsen zijn gewoon mooi..
|
LUL, ik ben verliefd!!
waarom kunnen niet alle vrouwen zo staan. |
Quote:
ik ben jullie tegen gekomen..... zit te denken waar het ook al weer was :redface: |
plaats ze bij een coole bus en ze gaan allemaal zo staan
Quote:
|
thanks, erg geslaagd weekend en veel gelachen
Quote:
|
|
die zijn van vorig jaar..
|
Ik heb hem eindelijk online, onze trip naar en het geweldige weekend op de VolksWorld Show 2009!!
Ga naar mijn website www.AirMighty.com en check hem snel. Het is wederom een lang maar lekker snel filpje ...enjoy! |
ziet er leuk uit
|
All times are GMT +1. The time now is 09:02. |