Meeting In Limburg
Ik hoop dat het hier goed staat, maar ik wil graag zien hoeveel mensen zin in een meeting hebben in Limburg.
Mijn bedoeling is gewoon een keertje een plek te gaan bekijken, waar genoeg VAG wagens kunnen worden geplaatst. Misschien een DJ ofzo en kijken of ik een mobile-eettent kan regelen. Waarschijnlijk ook een paar prijzen..moet natuurlijk kijken wat ik kan regelen. :thumbup: Nu wil ik dat alleen doen als er dus genoeg vraag naar is. Daarom dus deze Poll Willen jullie die even in vullen en laten weten van waar jullie moeten komen en of jullie dus intresse hebben hier in. Als er dus genoeg vraag naar is dan wil ik best eens proberen om een kleine meeting te organiseren. :thumbup: Vriendelijke groeten De Limburger AkA Ronnie |
Whoehoe, ik bepaal tot nu toe nog de uitslag :D Lijkt mij in elk geval een leuk idee Ronnie :thumbup:
|
Ja mij ook zoek eigenlijk wel nog een paar mensen die mij willen helpen met het een beetje in de goede sporen te laten lopen.
Dus wie wil kan me via PB iets laten weten, niet via dit topic graag. |
goed idee :thumbup:
ik heb altijd genoten van de meetings die in limburg geweest zijn, laat maar komen die meeting. ;) is gelijk een reden om eens lekker door de heuvels te koetsen. heb ik ook al een half jaar niet meer gedaan. het zou weer eens tijd worden :rolleyes: |
Het is aan jullie,hoe meer animo hoe meer kans er is dat de meeting er gaat komen.
Gr Ronnie |
Ik zou zeggen het is wel een eind rijden maar dat is natuurlijk gelul bedoel jij bent ook altijd in friesland te vinden.. Die hard dat je bent.
|
Jazeker, daar ben ik altijd voor te vinden, ik kan wel voorlopig nog niet met de Golf komen, maar ik heb nog wel wat ander materiaal dat geschikt is.
Ik zal zeker komen als ik de betreffende datum niet op vakantie ben! En helpen wil ik ook best wel, maar eerst maar eens afwachten of er animo is. |
Ja moet ook kijken wanneer de meeting gaat komen moet natuurlijk wel wat voorbereid worden.
Gr Ronnie |
Hey ronnie,
Zeker een goed initiatief! Wij zullen dan sowieso komen met een groepje, mochten we je ergens mee kunnen helpen laat je het me maar weten he. |
jowww
ligt aan de datum en of ik slaag voor me rijbewijs over 2 weken ander kom ik met me eigen wage ander kom ik wel met iemand anders mee |
Ligt eraan waar ergens, anders kom ik ook wel ff buurten...
|
Het zal in de omgeving van Sittard-Geleen worden.
Op een oud vrachtwagen terrein of bij het Fortuna Stadion. Daar is ook wel plaats voor wat auto`s en er ligt een Mac Donalds bij in de buurt dus da`s altijdt handig, parkeer terrein is zo groot als de meeting in Heerenveen. Dus daar kan een kleine meet altijd gehouden worden. |
Ik ben van de partij!
Vast en zeker met nog wel een paar van hier uit de buurt :) |
mij lijkt dit ook een goed idee
al ziet mijn auto er niet echt uit, toch zal ik komen en het is een mooie gelegenheid om BV onderdelen uit te wisselen mvg roy |
Altijd leuk !
|
Zou ideaal zijn voor mij... kan ik de auto er gewoon heen duwen als ie weer eens niet rijdt. :D
|
Dit begint nog eens ergens op te lijken,,
|
Ideaal, eindelijk iets dat in ieder geval in dezelfde provincie is. Meetings hier in de buurt zijn helaas schaars, moet verandering in komen :)
|
Quote:
Maak er een kever uitlaat onder heb je bij het duwen tenminste nog warme handen..hahaha.. Gr Ronnie :thumbup: |
misschien bij hornbach in Kerkrade ;)
|
Quote:
Nog niet zo`n gek idee nee..kunnen meer wagen komen.. en is bij het Roda stadion hahaha.. Die fuseren toch samen.. :screwy: :screwy: Maar ik wil het eerst iets kleiner aanpakken, en misschien als er veel opkomst gaat zijn dat ik het dan wat groter aanpak. :thumbup: Gr Ronnie |
Gezellig Ronnie! Zijn vast nog wel wat dwaze noorderlingenen die wel langs komen waaien :D
|
Quote:
Wie weet zijn ze net zo :screwy: als ik, en hebben ze zin om eens een ritje te maken naar het warme zuiden. Kan waarschijnlijk ook een mobile-eettent regelen voor gehaktballen.. :thumbup: Gr Ronnie |
Quote:
Daar is wel de MurderKing, dus qua eten zit dat wel goed. En plek genoeg. Wat voor een meeting had je in gedachte? Eerst wat man bijeen op een zondag of meteen groots uitpakken? |
Quote:
Denk eigenlijk ben ik iemand van het motto "als je het doet doe het dan goed" Hoop daar genoeg mee gezegt te hebben.. :thumbup: Gr Ronnie |
Misschien valt er wel iets te regelen met de BurgerKing daar, zoals ook de Cruise-Inn ieder jaar daar op de parkeerplek is.
Moet wel lukken, toch? |
Ja maar denk toch dat ik het ga houden bij het Fortuna stadion.
Aangezien ik dan wat dingen kan regelen met mijn werk, ivm stroom voorziening enz... Gr Ronnie |
Quote:
Gehaktballen doen het altijd goed :thumbup: |
Quote:
Marco ...gehakt ballen uit limburg ....niet doen !!!! ze zijn daar Vlaai gewend :shake: doen Ronnie , ik zal er zijn :thumbup: |
Quote:
Ja kan natuurlijk ook vlaai serveren haha Maar neem maar aan dat wij goede ballen hebben.. :thumbup: Hoop inderdaad dat er een delegratie Frisse Friesen af komen,. Gr Ronnie :thumbup: |
Quote:
Vlaai hebben wij ook genoeg, kan je zo uit de wei halen :D |
had deze even gemist ronnie,
ben er ook en zal wel wat aanhang mee slepen :thumbup: als je wil kan ik ook wel een hamburger kraam mee nemen ;) moeten dan alleen zelf de hamburgers/worsten en gehaktballen regelen :D |
Quote:
Dat kan geregeld worden..Ik neem voor die tijdt wel even contact op met je dan als ik je hulp zou nodig hebben.. :thumbup: Gr Ronnie |
Quote:
graag gedaan :thumbup: |
Ja alle kleine beetjes helpen, en informatie achter de hand te hebben is zeker niet verkeert.
Aangezien het voor mij ook de eerste keer zal zijn als het door gaat. Als het al een beetje lijkt op een meeting zoals in Heerenveen dan ben ik al tevreden. Ik ga alvast eens een datum uit zoeken zodat ik dadelijk teminste weet of ik een zondag kies waar al een meeting op is, want dat willen we natuurlijk niet. Niet dat we dadelijk een datum dubbelen aangezien dan de mensen meestal toch kiezen voor een meer bekendere meeting. Gr Ronnie |
meeting
hey ronnie,
leuk idee van je zal er ook bij zijn en wel wat aanhang mee nemen. dat is meestal geen probleem bij ons. dan zijn we eens benieuwd wat de datum zal worden. wel een dag met goed weer he. greets eddy |
gaat de goede kant op met de stemmen. :thumbup:
dus begin alvast maar aan een meeting-naam te denken :D |
Hahaha ja inderdaad ja..
Nu gaat het beginnen he.. Gr Ronnie |
Quote:
Ik zal proberen Eddy.. :thumbup: |
[QUOTE=Alberto]Marco ...gehakt ballen uit limburg ....niet doen !!!!
ze zijn daar Vlaai gewend :shake: en brand bier :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 09:41. |