![]() |
Bennie heeft dus ook de weg gevonden naar het gezellige Volksforum.....
Veel suc6 met de waggel, we zien mekaar snel weer es! :thumbup: |
komt snel goed kerel ;)
zie je maandag zoizo ;) bij de opening latorzzz |
Welkom hier :)
|
welkom,
is dat een origineel volkswagen kleurtje?. wel apart... |
Welkom en succes en natuurlijk veel plezier hier en van je auto.
|
De Polo ziet er goed uit, welkom hier :D
|
Quote:
jaah dit is een originele kleur maar leuk dat je het opmerkt :) vond het zelf namelijk ook een hele mooie kleur :D |
hee maat jij ok hier;)
met mijn oude velge;) onder jouw polo t gaat wel goedkome met jouwe:) |
apart kleurtje ja maar staat um wel goed....
succes! |
Dank u,
er staan ook weer een paar nieuwe foto's op van mijn getinte ramen en een nieuwe sticker van volksforum.com |
Mooie stickies, waar ken ik dat toch van?? :thumbup: :lmao: :slap:
En de geblindeerde ruitjes zijn tof!!!! Suc6 met de overige plannen, klinken stuk voor stuk goed!!!! :D |
dank je stijn de rest van de plannen zo snel mogelijk uitvoeren he ;)
is een mooi vooruitzicht om te doen heb al echt helemaal zin in het voorjaar voor de spotrepair :D en het poetsen van de auto's zullen ze pas echt weer mooi blinken |
Stoere Polo! en inderdaad, gave kleur man :thumbup:
|
Vandaag maar eens even een raamband gehaald in de kleur van mijn Auto.
Heb hem er ook maar gelijk op geplakt en geeft een zeer net resultaat. :thumbup: ik zal morgen even foto's maken en erop zetten. |
|
Vandaag weer eens gezellig met een aantal mensen buiten gestaan en zoals gewoonlijk ook weer even een avondje op de club langs geweest
gelijk maar wat nieuwe stickers laten maken zou graag wat meningen willen horen hier een foto hij is niet zo goed gelukt omdat het al donker was toen ik thuis kwam en hij is met mijn telefoon gemaakt maargoed , het gaat om het iedee Plakken met dank aan : Dutch Jetta GT ![]() |
nooit slim om te adverteren wat erin zit voor het dievengilde
|
dat is een feit maar t gaat mij om de looks voor de gene die willen dieven die doen het toch wel .
|
daar heb je gelijkt in maar om ze uit te nodigen....
|
Achja, we zijn er ook al achter gekomen dat je een gefoliede ruit niet zo 123 ingeslagen hebt..... Het zal echter alleen maar vertragen, helaas niet voorkomen :shake:
Binnenkort maareens wat echt spul erop schroeven ipv alleen maar stickies, Benno ;) |
dat is ook mijn mening.
maar smaken verschillen gelukkig:) gaat verder wel goed kome:) |
dat is een feitje haha
folie is idd wel inbraak vertragend maar niet werend maar ik denk daar heel makkelijk over zoals jullie weten he stijn en jordy en @ stijn binnekort idd maar eens gaan kijken voor een andere voorbbumper haha |
En schroefset............ :tongue:
|
Quote:
das is een feit |
En je wietjes opknappen.............. Nóg een feit :D
|
Quote:
help je mee :D |
Kunnen we wel eens een weekendje voor gaan zitten idd, is er alvast 1 klus gedaan aan de to-do lijst ;)
|
Quote:
To do lijst hahahah das nog n hele waslijst haha maarja kunnen we inderdaad wel eens doen of op onze standaard woensdag avond want zoals je weet is het weekend voor andere dingen he :P |
(chatroom mode on) Is ook een mogelijkheid, wel in HET licht dan natuurlijk :screwy: (chatroom mode off)
|
( chatroom mode on ) jaah tot t donker word dan leggen we ze gwn onder een zijltje ofzo ( chatroom mode off )
|
Zoals gezegd vandaag eens bezig geweest met de velgen en mijn witte achterlichten smoke gemaakt 2 dingen die op mijn lijst voorkwamen om te doen nu maar wer op naar het volgende .
hier onder de foto's Zo waren ze toen ze onder de auto uitkwamen: ![]() zo zagen ze er uit toen ze net gespoten waren: ![]() en zo zien ze er nu uit als ze afgewerkt zijn : ![]() en dan de achterlichten van wit naar smoke : zoals ze waren op de auto : ![]() resultaat na 2 laagjes smoke spray: ![]() en het eind resultaat : nog even een foto van maken hier was de baterij van mijn telefoon leeg. |
na lang proberen en tobben toch besloten het randje niet meer te polijsten maar zilver / grijs te spuiten ziet er overiggens net zo goed uit .
foto's volgen nog. |
eindelijk de schroefset zit er onder :)
staat m heerlijk en t rijd ook zo fijn :) ![]() |
zooooo,das lekker opgeknapt:thumbup:
nou die achterste folie er nog even af,of is het een grijs kenteken?;) |
Dat is inderdaad een hele verbetering ziet er goed hoor
|
Quote:
nee folie blijft lekker zitten haha vind ik mooi maarja das persoonlijke smaak he |
hey batsert jij ook al hier te vinden
nou ik zie je en dan gaan we weer wat schrapen over de weg grtz gerwin(opa) |
hey opa je hebt de weg naar het volksforum ook gevonden zie ik :)
welkom hier man en ik zie je snel weer om wat te gaan schrape :d |
UPDATE !!!!!
Na lang weg te zijn geweest toch maar weer terug op het volksforum en dit keer in het bezit van een Golf IV en een Polo 9N fotos van de golf staan in mn onderschrift zal binnekort wat foto's erop knallen van de polo ... Golf 1e prio natuurlijk want hiermee ga ik ook naar de meetings en dergelijke . meer info en updates over de Golf volgen nog !! |
All times are GMT +1. The time now is 15:06. |