1 juni - All Car meeting Ruinen 2009 ~ Ruinen
Uitnodiging, 12 Mei 2008 was het dan zover. De 1e editie van de AllCarMeetingRuinen vond plaats op het terrein van De Kaamp in Ruinen. De opkomst was groter dan verwacht voor het eerste jaar: Bijna 200 tot 250 auto’s stonden op het terrein. En maarliefst 14 autoliefhebbers gingen met een beker naar huis. Na een geslaagd eerste jaar. Gaan we nu voor de 2nd edition ACMR! Deze keer met meer ruimte, meer prijzen, en ernaast een nieuw thema! We zijn er druk mee bezig, als er meer nieuws over is, zal dit gepost worden op de website onder het kopje Nieuws. De datum van de 2nd edition ACMR is al wel bekend en dat is 1 juni 2009, de 2e pinksterdag. Blijf de site dus in de gaten houden voor updates! Mochten jullie dit jaar ook van de partij willen zijn dan horen we het graag jullie zijn van harte welkom, stuur dan even een mailtje onze kant uit. Voor foto’s van 1e editie kijk op www.allcarmeetingruinen.nl Vriendelijke groet, De ACMR organisatie Jeroen & Rene |
kunnen we niet gewoon langskomen??
|
Quote:
Tuurlijk,waarom niet??? Dat is altijd goed!!!! Je doelde denk ik op het aanmelden!!!..Kunt gewoon heen ,zonder aanmelden...Hoe meer hoe beter. :D .Het aanmelden staat er bij,zodat we een enige idee hebben hoeveel mensen we krijgen,ivm allerlei dingen die moeten regelen |
is luchtgekoelt ook welkom :hug: daar ik bij de foto's van 2008 er geen zie staan
|
Quote:
Meer dan welkom zelfsssssssss...zal helemaal super zijn!!!!! Kom maar met een heeeeeeele groep :D :thumbup: :thumbup: :) |
ik kom normaal langs :thumbup: en zal zien wie ik nog kan mee trekken
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
zal is kijken of ik tijd heb anders kom ik ook wel even langs met de keef :D
|
Quote:
Mocht je nog meer Aircooled vrienden hebben,stuur ze allemaal maar na Ruinen toe :D :D :D |
Genoteerd op www.vwteampg.nl :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Zal hier en daar nog wel wat rond roepen ! :thumbup: |
Ook aanwezig rene :)
|
Toppieee Jeroen'ssssss :D :D :thumbup:
|
Misschien dat ik ook een kijkje ga nemen en kijken of ik nog wat enthousiastelingen mee kan nemen.
|
Quote:
Vorig jaar hadden we zo'n 250 a 300 deelnemers,we hopen dit jaar toch tegen de 500..Dus hoe meer hoe Beter :D |
Even een Uppieeeeeeeeeeeeeee
|
Even een Paas upppp
|
als ik niets heb, kom ik zeker even kijken. Vorig jaar was ook leuke meeting. Hopen dat het net zulk weer wordt!
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Dit jaar ook een bedrijf aanwezig die je kan helpen met je Kleine Parkeerdeukjes,tevens doen ze leer en dashbord reparatie's.....Kosten ervan nog niet bekend...
|
Nog 3 weken ,heb er al zin an..!!!!!!!
|
En toen waren het er nog 2.. :D :D :D
|
Hoorde van Gerjan, dat hij er ook met een standje is?
|
Ja klopt :D ,..
|
:wee: ............Nog een paar n8jes slapen................
|
12, om precies te zijn.
ik ben er waarschijnlijk ook. |
Het komt idd heeeeel dichtbij :D ,komende dinsdag laatste vergadering en dan moet het weer Los gaan,we hebben er echt Mega zin in.. :D :D
|
ben bang dat wij niet komen dit jaar, hebben namelijk op deze dag ook een evenement van onze andere hobby.... Die hebben we vorig jaar laten schieten dus laten we nu deze meeting schieten....
zal de leden van onze club nog wel ff polsen! |
Quote:
Jammer Jammerrrr :( ,maar zal super zijn als je nog wat Scirocco's kan regelen voor de Meeting :thumbup: |
:D :D Nog 1 Weekie Mensen :thumbup: :D
|
Een 8 tal ''vag'' auto's van DubMeisters komen ook jullie kant uit. ;)
Maar wat is precies het adres voor de navi?? 7963 BA = Westerstraat Gr, Patrick. |
Quote:
jammer hoor! |
Quote:
Dan komt het helemaal goed,we zetten ruim van te voren borden neer,bij alle afslagen van de snelwegen tot aan de meeting aan toe :thumbup: |
Oké perfect, je ziet ons wel verschijnen. :thumbup:
Gr, Patrick. |
Wij hebben die dag ook een verjaardag van m'n schoonvader maar niettemin zullen we ook aanwezig zijn maar dan ietsje later.
Nu maar hopen dat we ook goed weer hebben :) |
Quote:
Het wordt 50 Graden Plus ++++ hahhahhaaa :) :D |
zijn er ook kraampjes met onderdelen voor bijvoorbeeld vw?
|
Quote:
Er staan wel standhouders,maar wat die mee nemen kan ik je helaas niet vertellen :confused: |
Zat even te checken waar Ruinen ligt... Zie nu bij Denemarken linksaf. :) Misschien dat ik ook wel even kom kijken.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:36. |