Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Corrado-forum.nl definitief gesloten? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49151)

Vains 08-12-2008 10:10

Corrado-forum.nl definitief gesloten?

Ik wilde vandaag eens een kijkje nemen op het corrado-forum en toen las ik dit:

Jammer, het was leuk... aan alle goede dingen komt een eind, zo ook dit forum.

Ik dacht dat we hier op een normale manier met elkaar om konden gaan maar dat blijkt
na herhaaldelijk verzoek toch onmogelijk te zijn. Het heeft in mijn ogen allemaal weinig
meer met liefhebberij te maken.

Bedankt voor ieders aanwezigheid de afgelopen jaren.

De laatste tijd werd er enorm veel gezeikt en ruzie gemaakt op dit forum omdat bepaalde figuren negatief reageerden op elkaar :screwy:
Ik ben blij dat iedereen op dit forum zich wel netjes tov elkaar gedraagt :rolleyes:

Wat ik mij nu afvraag is of de sluiting blijvend is of alleen als waarschuwing op ieders gedrag :confused:

dekilo 08-12-2008 10:19

Quote:
Originally Posted by Vains

Wat ik mij nu afvraag is of de sluiting blijvend is of alleen als waarschuwing op ieders gedrag :confused:

Tsja dat is giswerk tenzij je een admin/oprichter van het forum kent.

Vains 08-12-2008 10:30

Quote:
Originally Posted by dekilo
Tsja dat is giswerk tenzij je een admin/oprichter van het forum kent.

En die ken ik helaas niet :redface:

Ff off-topic: Heb je jouw DAP500 inmiddels binnen, heb de mijne gister geprobeerd en hij werkt goed :thumbup:

Lexo 08-12-2008 11:01

Baal er goed van.. Zo zie je maar weer dat een klein groepje het vaak voor de rest verpest..

Jurgen TDI 08-12-2008 11:12

Inderdaad... Ronald kennende gaat het forum niet 1-2-3 weer online.

Vains 08-12-2008 11:15

Quote:
Originally Posted by Jurgen TDI
Inderdaad... Ronald kennende gaat het forum niet 1-2-3 weer online.

Dit is echt jammer. Aangezien corrado onderdelen nogal schaars worden gebruikte ik vaak het forum om dit spul te vinden :(

Tjaap 08-12-2008 11:57

Michel Vermaat weer een Corrado gekocht?

dekilo 08-12-2008 12:03

Quote:
Originally Posted by Vains
En die ken ik helaas niet :redface:

Ff off-topic: Heb je jouw DAP500 inmiddels binnen, heb de mijne gister geprobeerd en hij werkt goed :thumbup:

Zaterdag hoorde ik de deurbel maar was te ziek om open te doen!
Straks ff bij het postkantoor ophalen!
ben je onder dezelfde naam actief op carclean?

VeeDubber 08-12-2008 12:20

Ik was ook een regelmatige bezoeker (lezend niet postend) maar ik begon het gezeik ook beu te raken. Kan me voorstellen dat je als mod/admin daar al helemaal niet blij van word. Het is erg jammer want er zat veel specifieke kennis

Lexo 08-12-2008 12:26

Ik heb Ronald per mail gevraagd of ie het forum desnoods niet als read-only online wil zetten, zonde om al die info verloren te laten gaan..

richard-polo 08-12-2008 12:36

indd want ik kwam er vaak om g60 info te winnen..

las wel veelal dat mensen mekaar het niet gunnen. overal commentaar op alles..

EricNijssen 08-12-2008 12:49

Idd wel begrijpelijk, leek op het laatst wel op een kanibalenkroeg... ieder topic en foto post wordt afgekraakt door mensen die zelf beter hun auto niet kunnen posten.

Maar denk dat dat wel een beetje forum eigen is....

Vains 08-12-2008 12:53

Quote:
Originally Posted by dekilo
Zaterdag hoorde ik de deurbel maar was te ziek om open te doen!
Straks ff bij het postkantoor ophalen!
ben je onder dezelfde naam actief op carclean?

Ik ben onder dezelfde naam, alleen niet echt actief. Ik kijk alleen ;)

Vains 08-12-2008 12:55

Quote:
Originally Posted by Lexo
Ik heb Ronald per mail gevraagd of ie het forum desnoods niet als read-only online wil zetten, zonde om al die info verloren te laten gaan..

dat is idd wel slim, het is toch handig om af en toe toe te kunnen grijpen op de info betreft corrado's die door de jaren heen verzamelt is op het forum. Ik ben benieuwd naar het antwoord van Ronald...

sixpack 08-12-2008 13:12

zou wel sterk zijn, heb me gisteravond behoorlijk lopen ergeren, en wilde topic aanmaken als afscheid, poste niet echt veel maar als je iets leest worden mensen meteen aan alle kanten aangevallen.

Hier gebeurt dat niet zo gauw ivm de grotere moderater crew.

Tjaap 08-12-2008 13:25

ach jongens, we hebben hier ook een corrado forum, en die moeilijke mensen kunnen wel een ander forum vinden.

Crosne 08-12-2008 13:31

Ik kwam er heel af en toe en elke keer weer viel mij die 'geweldige' sfeer daar op, het is jammer dat een paar mensen het kunnen verzieken voor de rest. Ik kan me wel vinden in zijn beslissing, hoe spijtig ook voor de rest.

Ritske 08-12-2008 16:38

Ik had vandaag wel een mailtje van corrado-database waar ze een Nederlands subforum hebben aangemaakt ter vervanging van het corrado-forum:
http://www.corrado-database.nl/forum/

VolkswagenRacing 08-12-2008 19:56

Echt heel erg zonde dit, :(

Ralph 08-12-2008 20:01

Hopelijk komen die figuren dan niet hier lastig doen !!

Tjaap 08-12-2008 20:04

Quote:
Originally Posted by Ritske
Ik had vandaag wel een mailtje van corrado-database waar ze een Nederlands subforum hebben aangemaakt ter vervanging van het corrado-forum:
http://www.corrado-database.nl/forum/

ff meegelezen daar, oude forum komt terug las ik al. Ik hoopte al op wat extra kennis hier, maar van wat ik zo snel las zit iedereen die echt wat te melden heeft hier toch al.

Jurgen TDI 08-12-2008 21:04

Ik heb gehoord dat de boel onder de pet van de CCN weer online komt.. dus: Niet getreurd!
Hoe-en-wat weet ik nog niet, maar het schijnt dat er een nieuwe registratieronde komt, en dat er actiever gemodereerd gaat worden.

Even afwachten....

fabbi 08-12-2008 21:40

Mag dan toch hopen dat er enkele definitieve bans uitgedeeld worden..
ja ook "hij" die zo lekker scheinheilig deed..

de mensen die daar veel kwamen weten wie der bedoelt wordt...

Vains 09-12-2008 13:32

Er komt weer beweging in :thumbup:

Corrado Forum terug online.

We zijn 24 uur offline geweest en hebben in die tijd veel, heel veel mailtjes en steunbetuigingen gekregen, waarvoor onze dank !

Eigenlijk is er niet zoveel veranderd nog.
- Roon heeft zich terug getrokken op de achtergrond.
- Corrado Club Nederland heeft het Corrado-forum afgelopen nacht officieel overgenomen.
- Zeer binnenkort zijn we ook weer terug op www.corrado-forum.nl.
- Het forum krijgt dus het bestuur van de CCN als beheerders.
- Alle berichten zijn blijven staan. Dus geen info zoekgeraakt.
- Alle gebruikers zijn gewist. Dus iedereen moet zich eenmalig eventjes opnieuw aanmelden.
- Het forum blijft toegankelijk voor IEDEREEN.
- CCN leden krijgen in de snelle toekomst extra functies aangeboden.

En verder hopen wij dat sommige mensen hun lesje hebben geleerd en het in de toekomst gewoon lekker gezellig houden.

All times are GMT +1. The time now is 00:02.