De Limburger
Hallo,
Ik ben Ronnie Meuleners en ben 24jaar, Woon in Nieuwstadt in het zuiden van het land in Limburg. Voorheen was mijn Nickname Polo-Power maar aangezien ik meerdere keren in Friesland op het treffen in Burgum ben geweest, en ze me daar "De Limburger" noemden hebben we die naam maar genomen omdat ze me zo toch wel zullen blijven noemen.. Mijn auto geschiedenis is: Een Renault 19 williams uitgevoert, met een 2.0ltr clio motor 150pk. Na een klein ongelukje daarmee een Jetta 1.3 carb gekocht een coupé versie. Na de Jetta heb ik een rode volkswagen polo 86c2f gekocht en die is hier wel bekend, ook die heeft een ongelukje gehad en het niet overleeft. Ook de blauwe golf is overleden nu, maar we hebben een vervanger gevonden. Een grijze Edition One, ook Wolfsburg uitgevoert. incl met meegespoten smalle bumers. En nu dat de Grijze Golf verkocht is. Hebben we weer een nieuwe vervanger gekocht een Jetta MKI van 1983. Foto's: De Grijze Golf. Deze krijgt nu een nieuwe motor, nieuwe velgen BBS RM en een nieuwe verlaging. De oude garde: De oude blauwe EV GTI Golf. En natuurlijk "De Limburger" himself.. Gr Ronnie :thumbup: |
welkom Ronnie :D :thumbup:
|
Hahaha.. Tnx Alberto.
|
Specs van de golf:
1800cc Motorcode EV Kop gereviseerd gereinigt en geflowd Lichter vliegwiel (Bolku Tuning) Nokkenas van CatCams 272Graden (Bolku Tuning) Nieuwe Hyrdaulische stoters (Bolku Tuning) Nieuwe Sachs koppeling met verzwaarde drukgroep Spaghettie spruitstuk van Harttmann Motorsport RVS 65mm openuitlaat vanaf de spaghettie (Powersprint) Compleet nieuw schakelmechanisme 119,7 Pk en 180 Nm aan de wielen op de testbank (met kapotte brandstofpomp) Wat zit eraan te komen: Nieuwe 6bar continu pomp Nieuwe berekende uitlaat voor de juiste tegendruk Luchtweger revisie (misschien) Andere remmen (G60) En als de injectie niet beter gaat werken als nu dan komen er 40er Webers erop. Hopenlijk meer vermogen als nu. Dat is eigenlijk wat bij mij nog gaat gebeuren in de aankomende tijd dus ik heb nog heel wat te doen. Gr Ronnie |
Ik heb je auto zien staan, moest matrijzen ophalen bij Mareco, in Venlo op het industrie terrein.
Netjes Gr ben |
Heey Ben waar heb jij dan mijn auto gezien, aangezien ik eigenlijk nooit in Venlo ben..??
Gr Ronnie |
Even nieuwe foto`s erbij gezet, Als ik de auto klaar heb kan ik weer wat updaten..
Gr Ronnie |
Zo staat die er nu bij.
Verlaging en nieuwe motor: CHECK..BBS RM komen eraan. En de nieuwe motor. Gr Ronnie |
Mooi blok ronnie!
|
Heej Ronnie! Welkom! :D
|
Ja ben pas net bezig hier op het forum, denk stel me even voor.. Is wel zo netjes.
Gr Ronnie ;) |
idioot!!!
|
Mooie wagen Ronnie, welkom :thumbup:
|
Dank jullie..Ik ben zelf ook erg tevreden, nu nog de wielen erop en klaar is Ronnie
|
Quote:
:thumbup: |
Hahahaha waarom idioot?
Ben gewoon heel netjes, Gr Ronnie |
zoo nette golf!
de polo zag er ook zeker netjes uit. wat voor verlaging had je onder de polo? ga zo door :thumbup: |
Onder de polo lag een FK vaste verlaging van 60-60mm Reed echt super.
Gr Ronnie |
Winterlook..Definitief zo hoort die uit te zien in de winter. :thumbup: Alleen nog even na de winter een nieuwe lip erop en klaar is Ron. Gr Ronnie |
Winterlook,volgens mij heb jij bij 2 cm sneeuw al problemen :D
|
Quote:
Nee hoor.. kijk maar. Dailyride he.. :thumbup: Gr Ronnie |
hahahaha wat un sneeuwschuiver PRACHTIG !
|
Dit is dus waarschijnlijk de look die ik dit meeting seizoen ga behouden. Gr Ronnie |
Deze jongen is nu 24jaartjes jong... :thumbup:
|
proficiat met je verjaardag ronnie
nog ff en je bent ook al old-tymer :D :D gr,egon |
Proficiat! :thumbup:
|
gefeliciteerd Ronnie! En nog bedankt voor het versturen van de boutjes!! :thumbup:
EDIT; en de handige poetsdoekjes die bij de doos in zaten :D ;) |
Quote:
Dankje en geen probleem.. Gr Ronnie |
Gefeliciteerd Pik ....Enuuh dikke auto wat je bij je had gistr die mk3/audi ...Bumpers al gespoten?? :D:D:D
|
Proficiat kerel;)
|
Quote:
Hahaha grapjas :thumbup: |
Quote:
dankje thijs. |
Proficiat!
|
gefeliciflapsteert:tongue:
|
Hahah dankje
|
Begin post aangepast.
Gr Ronnie |
stoere wagen!
ziet er erg dik uit |
Dikke Jetta! Heel mooi. Zit te denken of ik deze gezien heb op Volksdub, kan ik me namelijk niet herinneren.
|
Ben er wel geweest..
Volksdub 2010 Ik in de rode zwembroek.. Gr Ronnie |
Quote:
Even de leeftijd aangepast naar 25 |
All times are GMT +1. The time now is 11:49. |