-
-
|
Hey Erdem,
Is die vaste supersportset voor golf 1 erg stug? Mijn broer zoekt nog wat voor weinig, alleen moet het niet teveel stuiteren.. Groeten Rutger |
Quote:
Vaste sets vallen heel erg mee, is niet te vergelijken met een schroefset van Supersport. Is dus prima om mee te verlagen zonder dat het een stuiterbak wordt. |
Hoi, ik ben op zoek naar een verlagings set voor een jaja toyota pasoa voor een neefje van me ... kun jij iets krijgen daarvoor ?
gr peter |
Quote:
Hoi Peter, Supersport levert wel een setje veren van 40mm rondom voor 150,-. Dempers (sport) kan ik niet leveren. |
Vaste verlaging van Supersport is :thumbup: Heb er meer dan 2 jaar met veel plezier in rondgereden en ze zijn vrij comfortabel...
|
hier net zo. Vaste set rijdt met platte bandjes nog steeds comfortabel.
|
heb je die BBS randen ook voor de 17'' rsen?
|
erdem pb
|
Tot wanneer zijn deze acties geldig? Heb wel interesse in een supersport schroefset voor een 35i. :)
|
Quote:
Ik zat met dezelfde gedachten, heb namelijk ook wel intresse. :thumbup: |
Bovenstaande delen hebben we op dit moment op voorraad, weg=weg dus. 35i schroefset is maar 1 set die we hebben.
|
Heb je een afbeelding van die passat grille ?
Is toch voor modeljaar +/- 2001 ?? Gr. Bas |
Quote:
Grill is ala Kamei, zwart gaas. Past op Passat 3B, dus niet voor de face-lift modellen met andere verlichting en chrome grill. |
Schroefset 35i is verkocht
|
Graag de 22,3 en 25mm bumpstops.
|
Electrische ramensets verkocht!
|
waar blijft mijn spul dan
|
Quote:
He Frank, Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd,is gisteren de deur uit gegaan. |
En zijn mijn veerpootlagers ook opgestuurd?
|
Quote:
Ja, samen met de spullen van Frank. |
Quote:
Oke, dan gaat het helaas over... ;) |
up
|
bereikbaar BK customs
he Erdem,
ik probeer al 2 dagen jullie te bereiken, al via de site een bericht achtergelaten maar tot nu toe helaas geen gehoor! Zijn jullie met vakantie??? Huibert |
Volgens mij niet, heb Erdem vandeweek nog gesproken....
|
Voor degenen die een schroefset voor een 35i zoeken, je kan ook een set van een Golf 2 nemen, past gewoon en ik heb er zelf ook een jaar of 4 en ruim 200.000 km mee gereden.
Supersport uiteraard, heeft Erdem vast nog wel voor je liggen. |
Quote:
moet je wel de achterste veerpoten aan passen door het onderste gat 2 mm uit te booren ;) bout is dikker namelijk :D |
Las hier ergens op het forum (kan het zo gauw niet vinden) iemand die een originele 35i schroefset had (Vmaxx geloof ik) die niet zo laag ging als hij wou.
Een van de reacties was dat een schroefset voor Golf III ook zou passen... maar hier lees ik weer Golf II en zou ook graag een beetje leuk setje voor niet al teveel voor mijn 35i Variantje willen. Iemand uitsluitsel? Thanks! |
Golf 2 en 3 zijn hetzelfde...
|
en die set past, als je bij de achterppoten de onderste bus uitboort zodat er M12 in kan.
|
|
Quote:
Ik heb jaren met een Supersport schroefset op mijn 35i sedan gereden, niks aanpassen, gewoon monteren en rijden. |
All times are GMT +1. The time now is 03:44. |